eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Domaradz › Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Domaradz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-02

Domaradz: Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Domaradz
Numer ogłoszenia: 148320 - 2014; data zamieszczenia: 02.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Domaradz 345, 36-230 Domaradz, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4347041, faks 0-13 4347041.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Domaradz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Domaradz Zamówienie obejmuje szkolenia w zakresie: Zadanie 1 - Grupa wsparcia edycja 2014 a) Usługa szkoleniowa obejmuje 7 spotkań na 1 grupę - łącznie Zamawiający przewiduje 28 godzin dydaktycznych dla 1 grupy szkoleniowej ( 28 x 45 min). b) Liczba osób w grupie - 15. c) Liczba certyfikatów - 15. d) Liczba godzin dydaktycznych - 28. e) Realizacja szkolenia: od dnia zawarcia umowy do 19.12.2014 r. Zadanie 2 - Trening kompetencji i umiejętności społecznych edycja 2014 a) Usługa szkoleniowa obejmuje 6 dni szkoleniowych na 1 grupę - łącznie Zamawiający przewiduje 40 godzin dydaktycznych dla 1 grupy szkoleniowej (40 x 45 min.): w formie stacjonarnej - 3 dni (24 godz.) dla 15 uczestniczek i wyjazdowej - 3 dni (16 godz.) dla 15 uczestniczek + 26 dzieci + 2 opiekunów grupy. b) Liczba osób w grupie - 15. c) Liczba certyfikatów - 15. d) Liczba godzin dydaktycznych - 40. e) Realizacja szkolenia: od 23.06.2014 r. do 31.08.2014 r. Zadanie 3 - Podstawowy kurs komputerowy edycja 2014 a) Usługa szkoleniowa obejmuje 10 spotkań na 1 grupę - łącznie Zamawiający przewiduje 40 godzin dydaktycznych dla 1 grupy szkoleniowej ( 40 x 45 min). b) Liczba osób w grupie - 15. c) Liczba certyfikatów - 15. d) Liczba godzin dydaktycznych - 40. e) Realizacja szkolenia: od 01.07.2014 r. do 31.08.2014 r. Zadanie 4 - Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy edycja 2014 a) Usługa szkoleniowa obejmuje 6 dni szkoleniowych, 42 godziny dydaktyczne: I część - konsultacje (grupowe) z doradcą zawodowym dla grupy 15 osób - 21 godz., II część - kreowanie własnego wizerunku na rynku pracy dla grupy 15 osób (spotkanie z kosmetyczką) - 21 godz. b) Liczba osób w grupie - 15. c) Liczba certyfikatów - 15. d) Liczba godzin dydaktycznych - 42. e) Realizacja szkolenia: 01.10.2014r. - 28.11.2014r. - w sali wynajętej na terenie gminy Domaradz. Zadanie 5 - Kursy zawodowe edycja 2014 Usługa szkoleniowa obejmuje realizację kursów zawodowych: Opiekun osób starszych i dzieci, Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych. Założenia dot. kursu zawodowego: Opiekun osób starszych i dzieci a) Usługa szkoleniowa obejmuje realizację 100 godzin kursu na 1 grupę. b) Liczba osób w grupie - 8. c) Liczba certyfikatów/zaświadczeń - 8. d) Liczba godzin dydaktycznych - 100. e) Realizacja kursu: od 01.09.2014r. do 30.11.2014 r. 5.5.2 Założenia dotyczące kursu zawodowego: Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych a) Usługa szkoleniowa obejmuje min. 80 godzin kursu dla każdej osoby. b) Liczba osób - 7. c) Liczba certyfikatów/zaświadczeń - 7. d) Realizacja kursu: 01.09.2014 r. - 30.11.2014 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są wpisani do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia powyższe wymaganie musi spełniać ten z Wykonawców, który odpowiedzialny będzie za wykonanie zakresu prac, które wymagają wpisu do ww. rejestru. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której powyższe wymaganie spełnia wyłącznie podwykonawca Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonuje) z należytą starannością na zlecenie zewnętrznych w stosunku do Wykonawcy podmiotów co najmniej dwie (2) usługi szkoleniowe lub doradcze, w każdym z niżej wymienionych zakresów: rozwoju kompetencji społecznych, realizacji zajęć grupy wsparcia, realizacji warsztatów aktywnego poszukiwania pracy lub treningów pracy lub zajęć z trenerem pracy, Łącznie Wykonawca wykaże się realizacją 6 różnych usług (po 2 z ww. różnych zakresów tematycznych), przy czym usługi te (zakresy tematyczne) mogły być realizowane w ramach wielu umów lub w ramach jednej umowy. Każda z usług szkoleniowych ma być zrealizowana w wymiarze co najmniej 2 dni szkoleniowych (gdzie dzień szkoleniowy wynosił co najmniej 4 godz. dydaktyczne - 1 godz. dydaktyczna = 45 min. zegarowych) i każda ma być zrealizowana dla co najmniej 5 osób.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie jest wymagane

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ): - co najmniej 2 trenerów, którzy będą prowadzić szkolenia. Każdy trener musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, warsztatów, treningów z obszaru pomocy i integracji społecznej w tym w zakresie treningów kompetencji umiejętności społecznych lub realizacji grupowego doradztwa zawodowego, treningów pracy lub realizacji zajęć grupy wsparcia (co najmniej 10 dni szkoleniowych przy czym jeden dzień szkoleniowy trwał co najmniej 4 godz.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50.000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Zamawiający podaje kwoty w PLN, a jeżeli kwoty te ustalone są w walucie innej niż PLN Zamawiający dokona przeliczenia kwoty w innej walucie na PLN wg średniego kursu danej waluty, z dnia wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia, zdolnościach finansowych, Oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy dla siedziby Wykonawcy Wojewódzki Urząd Pracy, Zaparafowany na każdej stronie projekt umowy,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 55
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 45

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający przewiduje w następujących przypadkach: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym zmiana stawki podatku VAT, b) wystąpi konieczność zmiany osoby przeprowadzającej dane szkolenie wskazanej w ofercie, c) wystąpi konieczność zmiany miejsca i terminów realizacji szkoleń, wyłącznie w przypadku zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, których nie można było przewidzieć. Zmiana terminu przeprowadzenia szkolenia nie może wpływać na termin realizacji całego Zamówienia tj. do 19.12.2014r.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.domaradz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Domaradzu, 36-230 Domaradz 345 pok. nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Domaradzu, 36-230 Domaradz 345 pok. nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Domaradz realizowanego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, dofinansowanego ze środków UNII EUROPEJSKIEJ w ramach EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.