eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych z kategorii opatrunki oraz tamponów ginekologicznych - ilość zadań 11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-19

Wrocław: Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych z kategorii opatrunki oraz tamponów ginekologicznych - ilość zadań 11
Numer ogłoszenia: 148297 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu , pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3689584, faks 71 36 89 583; 36 89 234.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl, www.przetargipubliczne.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.dco.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych z kategorii opatrunki oraz tamponów ginekologicznych - ilość zadań 11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 KOMPRESY Z GAZY 13-nitkowe niewyjał. 8 warstwowe wym.10cm*10cm szt. 200 000 2 KOMPRESY Z GAZY13-nitkowe niewyjał. 8 warstwowe wym 7.5cm*7.5 cm szt. 200 000 3 KOMPRESY Z GAZY 13-nitkowe niewyjał. 8 warstwowe wym.5cm*5cm szt. 300 000 4 SIATKA ELASTYCZNA OPATRUNKOWA na podudzie dorosłego mb 2 500 5 HYPOALERGICZNY, SAMOPRZYLEPNY OPATRUNEK POOPERACYJNY, NA PODŁOŻU Z ROZCIĄGLIWEJ WŁÓKNINY, Z WARSTWĄ CHŁONNĄ, JAŁOWY, PAKOWANY POJEDYNCZO wym 10cm*15cm szt. 3 000 6 SIATKA ELASTYCZNA OPATRUNKOWA na ramię dorosłego mb 2 500 7 PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA WŁÓKNINIE, ELASTYCZNY, MIĘKKI, Z ŁATWO ODDZIELAJĄCYM SIĘ PAPIEREM ZABEZPIECZAJĄCYM szer.10cm mb 1 300 8 PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA WŁÓKNINIE, ELASTYCZNY, MIĘKKI, Z ŁATWO ODDZIELAJĄCYM SIĘ PAPIEREM ZABEZPIECZAJĄCYM szer.15cm mb 1 000 9 PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA WŁÓKNINIE, ELASTYCZNY, MIĘKKI, Z ŁATWO ODDZIELAJĄCYM SIĘ PAPIEREM ZABEZPIECZAJĄCYM szer.20cm mb 500 10 SERWETA OPERACYJNA wym 45*45cm 4 warsty ze znacznikiem radiacyjnym i tasiemką WYMAGANE SERWETY NIE PRANE szt. 10 000 11 TAMPONY GINEKOLOGICZNE NORMAL LUB STANDARD LUB REGULAR szt. 4 800.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości łącznie 810,00 zł (osiemset dziesięć zł), a dla poszczególnych zadań zgodnie z tabelą podaną poniżej: Nr zadania Wysokość wadium w zł 1 218 2 132 3 100 4 24 5 17 6 33 7 15 8 17 9 11 10 204 11 39

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art. 22

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie zdolności finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykazanie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum - dla całości zamówienia - 20 250 zł. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie kwotę ubezpieczenia należy zsumować. Kwoty dla poszczególnych zadań podano poniżej Nr zadania Polisa w zł 1 5.456 2 3.289 3 2.508 4 605 5 429 6 824 7 386 8 418 9 280 10 5.088 11 967

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Odpowiednie katalogi (zawierające numery katalogowe oferowanych produktów), foldery lub materiały źródłowe producenta w języku polskim w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów techniczno-użytkowych opisanych przez Zamawiającego w załączniku Nr 1 do SIWZ. Brak potwierdzenia parametrów wymaganych zostanie uznany za niespełnienie przez oferowany asortyment tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba ze zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę lub załączenia tłumaczenia na język polski z języka obcego. Do każdej pozycji wykazu, wykonawca umieści dodatkowo opis której pozycji załącznika nr 1 on dotyczy, np. zał. Nr 1 zad. 1 itd. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 673 ze zm). 3. Dla zadania nr 11 oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany wyrób posiada atest lub inne świadectwo dopuszczenia do obrotu wydane przez Państwowy Zakład Higieny lub inne uprawnione instytucje

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu Dział Zamówień Publicznych i Logistyki Pl. Hirszfelda 12 53-413 Wrocław z dopiskiem: postępowanie nr ZP-PN-54-13-LA.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, budynek H (Przychodnia), III piętro, pok. 312.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KOMPRESY Z GAZY 13-nitkowe niewyjał. 8 warstwowe wym.10cm*10cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 13-nitkowe niewyjał. 8 warstwowe wym.10cm*10cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KOMPRESY Z GAZY13-nitkowe niewyjał. 8 warstwowe wym 7.5cm*7.5 cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 13-nitkowe niewyjał. 8 warstwowe wym 7.5cm*7.5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KOMPRESY Z GAZY 13-nitkowe niewyjał. 8 warstwowe wym.5cm*5cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 13-nitkowe niewyjał. 8 warstwowe wym.5cm*5cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SIATKA ELASTYCZNA OPATRUNKOWA na podudzie dorosłego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SIATKA ELASTYCZNA OPATRUNKOWA na podudzie dorosłego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: HYPOALERGICZNY, SAMOPRZYLEPNY OPATRUNEK POOPERACYJNY, NA PODŁOŻU Z ROZCIĄGLIWEJ WŁÓKNINY, Z WARSTWĄ CHŁONNĄ, JAŁOWY, PAKOWANY POJEDYNCZO wym 10cm*15cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: HYPOALERGICZNY, SAMOPRZYLEPNY OPATRUNEK POOPERACYJNY, NA PODŁOŻU Z ROZCIĄGLIWEJ WŁÓKNINY, Z WARSTWĄ CHŁONNĄ, JAŁOWY, PAKOWANY POJEDYNCZO wym 10cm*15cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: SIATKA ELASTYCZNA OPATRUNKOWA na ramię dorosłego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SIATKA ELASTYCZNA OPATRUNKOWA na ramię dorosłego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA WŁÓKNINIE, ELASTYCZNY, MIĘKKI, Z ŁATWO ODDZIELAJĄCYM SIĘ PAPIEREM ZABEZPIECZAJĄCYM szer.10cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA WŁÓKNINIE, ELASTYCZNY, MIĘKKI, Z ŁATWO ODDZIELAJĄCYM SIĘ PAPIEREM ZABEZPIECZAJĄCYM szer.10cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA WŁÓKNINIE, ELASTYCZNY, MIĘKKI, Z ŁATWO ODDZIELAJĄCYM SIĘ PAPIEREM ZABEZPIECZAJĄCYM szer.15cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA WŁÓKNINIE, ELASTYCZNY, MIĘKKI, Z ŁATWO ODDZIELAJĄCYM SIĘ PAPIEREM ZABEZPIECZAJĄCYM szer.15cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA WŁÓKNINIE, ELASTYCZNY, MIĘKKI, Z ŁATWO ODDZIELAJĄCYM SIĘ PAPIEREM ZABEZPIECZAJĄCYM szer.20cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA WŁÓKNINIE, ELASTYCZNY, MIĘKKI, Z ŁATWO ODDZIELAJĄCYM SIĘ PAPIEREM ZABEZPIECZAJĄCYM szer.20cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: SERWETA OPERACYJNA wym 45*45cm 4 warstw ze znacznikiem radiacyjnym i tasiemką WYMAGANE SERWETY NIE PRANE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SERWETA OPERACYJNA wym 45*45cm 4 warstw ze znacznikiem radiacyjnym i tasiemką WYMAGANE SERWETY NIE PRANE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: TAMPONY GINEKOLOGICZNE NORMAL LUB STANDARD LUB REGULAR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TAMPONY GINEKOLOGICZNE NORMAL LUB STANDARD LUB REGULAR.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.