Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-14
Zamość: Utrzymanie porządku i czystości w budynku i na posesji Urzędu Skarbowego w Zamościu
Numer ogłoszenia: 148294 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Zamościu , ul. Kilińskiego 82, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 0-84 6776300, 6776354, faks 0-84 6383223.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.uszamosc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie porządku i czystości w budynku i na posesji Urzędu Skarbowego w Zamościu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania porządku i czystości w budynku i na posesji Urzędu Skarbowego w Zamościu. Zakres usługi dotyczyć będzie: 1. Sprzątanie codziennie :opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci z użyciem worków we wszystkich pomieszczeniach i przed budynkiem Urzędu, przetarcie na wilgotno biurek, parapetów i innych mebli biurowych, przetarcie telefonów, drukarek, faksów, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych środkiem o właściwościach antystatycznych, przetarcie na wilgotno parkietów i parapetów, listew przyściennych, drzwi i ościeżnic, itp., mycie wykładzin elektrostatycznych, parkietów i posadzek odpowiednimi środkami, mycie powierzchni ciągów komunikacyjnych (korytarzy, klatki schodowej, schodów wejściowych), usuwanie wypalcowań na przeszkleniach: drzwi, lustra itp., przetarcie poręczy i balustrady schodowej, mycie i dezynfekcja wszystkich pomieszczeń sanitarnych (posadzki, armatura, lustra i inne wyposażenie) z zaopatrzeniem w środki dezynfekująco-zapachowe oraz w papier toaletowy, odkurzanie dywanów, mat i wykładzin podłogowych, 2. Sprzątanie jeden raz w tygodniu : mycie przeszkleń i skrzydeł drzwi, mycie środkami dezynfekującymi pomieszczeń ścian wyłożonych płytkami glazurowanymi w pomieszczeniach sanitarnych, przetarcie uchwytów w drzwiach, szafach, włączników elektrycznych, 3. Sprzątanie jeden raz w miesiącu : odkurzanie mebli tapicerowanych, odkurzanie oświetlenia, elementów dekoracyjnych, kaloryferów, czyszczenie lamperii malowanych emulsyjnie w pomieszczeniach biurowych, sanitarnych i ciągach komunikacyjnych, 4. Sprzątanie jeden raz w półroczu : mycie okien, 5. Sezonowo i w zależności od potrzeb : pielęgnacja krzewów i trawników (koszenie) znajdujących się przy budynku Urzędu, opróżnienie koszy na śmieci i usuwanie luźnych zanieczyszczeń z trawnika, chodnika i miejsc postojowych dla samochodów przed Urzędem, usuwanie śniegu przed budynkiem i na parkingu przed Urzędem, zabezpieczenie powierzchni przed śliskością. Opisane wyżej czynności wykonywane będą w podpiwniczonym, 2 kondygnacyjnym obiekcie biurowym Urzędu Skarbowego w Zamościu (powierzchnia całkowita 1826 m2) oraz na posesji o następujących danych technicznych: 1. pomieszczenia biurowe: wykładziny antyelektrostatyczne (+ 4 dywany) - 837,38 m2; parkiet drewniany - 197,34 m2; komputery - 102 szt; biurka, stoły - 291 szt; 2. sanitariaty: terakota - 55,78 m2; sedesy - 12 szt; umywalki - 13 szt; pisuary - 4 szt; zlewozmywaki - 2 szt; 3. ciągi komunikacyjne: terakota, posadzka kamienna, lamperia o wys. 135cm - 398 m2; 4. sala konferencyjna: wykładzina antyelektrostatyczna - 101,96 m2; 5. pomieszczenia biblioteki i NIP: płytki PCV - 79,25 m2; wykładzina podłogowa - 18,20 m2; 6. pomieszczenie gospodarcze i archiwum zakładowe: posadzka cementowa, terakota - 128,78 m2; 7. powierzchnia okien: - 237,93 m2; 8. powierzchnia drzwi: - 159,90 m2; 9. zatrudnienie - około 150 osób; 10. powierzchnia trawnika - 500 m2; 11. powierzchnia chodnika z kostki - 150m2; 12. powierzchnia parkingu (asfalt) - 160m2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, a także spełniający warunki poniższe: 1.Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, 3. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres wykonywania usługi w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000,- zł, 4. Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy a wszelkie poprawki lub zmiany w tekście muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę i opatrzone datami ich wykonania. 5. W przypadku składania kserokopii dokumentów osoby zdolne do czynności prawnych, w imieniu Wykonawcy, potwierdzają za zgodność z oryginałem. 6.Wykonawca winien złożyć oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 7.Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż dany warunek Wykonawca spełnił. 8. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 9. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 Ustawy. 10. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę przetargową może własnym staraniem pozyskać wszelkie inne dane i informacje niezbędne, jego zdaniem, dla uzyskania pełnego obrazu wykonywanych robót, w tym, dokonać wizji lokalnej, w celu prawidłowego sporządzenia wyceny w pełni odzwierciedlającej przedmiot zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku), b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 Ustawy (wg załączonego druku), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uszamosc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Zamościu, ul. Kilińskiego 82, 22-400 Zamośc, pokój 16.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Zamościu, ul. Kilińskiego 82, 22-400 Zamość; sekretariat pokój 216.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- PRZEBUDOWA CHODNIKA POŁOŻONEGO PRZY ULICY WĄSKIEJ
- Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku
- Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynków: Część nr 1: bud. nr 1 w kompleksie wojskowym w Woli Uhruskiej; Część nr 2: bud. nr 6 w kompleksie wojskowym w Lublinie.
- Modernizacja boiska na terenie Szkoły Podstawowej Nr 4 w Zamościu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadań inwestycyjnych z podziałem na części: CZĘŚĆ 1: Budowa dr. gm. nr 110396L w m. Zawada CZĘŚĆ 2: Budowa dr. gm. nr 112231L w m. Mokre
- Rozbudowa drogi gminnej nr 110397L w m. Sitaniec Wolica w zakresie budowy chodnika.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- SPRZĄTANIE I UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI W TEATRZE SYRENA.
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEPRAWY PROMOWEJ PRZEZ RZEKĘ ODRA W CIĄGU DW 421, PROMU I DOJAZDÓW DO PROMU OD KM 20+225 DO KM 20+255 I OD KM 20+300 DO KM 20+330 W M. GRZEGORZOWICE
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA BUDYNKÓW AKADEMII IM. JAKUBA Z PARADYŻA Z SIEDZIBĄ W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.