eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Remont korytarzy na parterze I, II i III piętrze w internacie Zespołu Szkół Mechanicznych w Opolu ul. Osmańczyka 22

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Opole: Remont korytarzy na parterze I, II i III piętrze w internacie Zespołu Szkół Mechanicznych w Opolu ul. Osmańczyka 22
Numer ogłoszenia: 148271 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Mechanicznych w Opolu, ul. Osmańczyka 22, 45-027 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4543850, fax 077 4543850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont korytarzy na parterze I, II i III piętrze w internacie Zespołu Szkół Mechanicznych w Opolu ul. Osmańczyka 22.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj i zakres prac według specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych SST: - roboty rozbiórkowe istniejących posadzek B-01, - wykonanie posadzek B-02, - roboty malarskie B-03, - stolarka okienna aluminiowa B-04. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) i w przedmiarze robót. Zamawiający umieszcza na własnej stronie internetowej: www.zsm.opole.pl w formie plików do pobrania specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiar robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 3) po uzyskaniu zamówienia dysponować będą kierownikiem robót budowlanych o specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych we wniosku Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji, oraz złożenia dokumentu w postaci aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum w/w oświadczenie i dokument ma być złożone przez każdego Wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu robót budowlanych wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentów (referencji) potwierdzających ich należyte wykonanie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej jednej roboty budowlanej związanej z pracami malarskimi, posadzkarskimi i montażem stolarki okiennej aluminiowej, o wartości całkowitej brutto nie mniej niż 70 000 zł., lub wykonaniem dwóch robót budowlanych-jednej związanej z pracami malarskimi i posadzkarskimi, drugiej związanej z montażem stolarki okiennej aluminiowej, o łącznej wartości nie mniej niż 70 000zł. Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji. Wykonawcy składający ofertę wspólną mogą w/w warunek spełniać samodzielnie lub łącznie. 3. W celu potwierdzenia dysponowania pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o zatrudnieniu kierownika robót budowlanych z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń, wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokument w postaci ww. uprawnień i dokument w postaci aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsm.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Mechanicznych, 45-038 Opole. ul. Osmańczyka 22, w sekretariacie szkoły w godz. 8.00 do 15.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy przesyłać na adres Zamawiającego: Zespół Szkół Mechanicznych, 45-038 Opole ul. Osmańczyka 22, lub składać pod tym samym adresem w sekretariacie szkoły.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.