eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych i preparatów biochemicznych, zestawów diagnostycznych, pożywek do hodowli komórkowych, kultur i podłoży mikrobiologicznych, substancji peptydowych, enzymów do badań biochemicznych, antybiotyków, surowic i przeciwciał, dla jednostek organizacyjnych Uczelni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-13

Poznań: sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych i preparatów biochemicznych, zestawów diagnostycznych, pożywek do hodowli komórkowych, kultur i podłoży mikrobiologicznych, substancji peptydowych, enzymów do badań biochemicznych, antybiotyków, surowic i przeciwciał, dla jednostek organizacyjnych Uczelni
Numer ogłoszenia: 14825 - 2011; data zamieszczenia: 13.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu , ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych i preparatów biochemicznych, zestawów diagnostycznych, pożywek do hodowli komórkowych, kultur i podłoży mikrobiologicznych, substancji peptydowych, enzymów do badań biochemicznych, antybiotyków, surowic i przeciwciał, dla jednostek organizacyjnych Uczelni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych i preparatów biochemicznych, zestawów diagnostycznych, pożywek do hodowli komórkowych, kultur i podłoży mikrobiologicznych, substancji peptydowych, enzymów do badań biochemicznych, antybiotyków, surowic i przeciwciał, zwanych w dalszej części SIWZ specjalistycznymi odczynnikami chemicznymi przez Wykonawcę własnym transportem na własne ryzyko i koszt do jednostek organizacyjnych Zamawiającego, których wykaz stanowi załącznik nr 1 do umowy. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ - Formularz cenowy + opis przedmiotu zamówienia. Specjalistyczne odczynniki chemiczne o określonym w formularzu cenowym stopniu czystości, powinny posiadać co najmniej 6 - miesięczny termin ważności od daty dostarczenia ich Zamawiajacemu. 3) Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na tym, iż ostatecznie zamówiona ilość poszczególnych specjalistycznych odczynników chemicznych będzie zależeć od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego, jednak zsumowana wartość brutto zamówionych specjalistycznych odczynników chemicznych nie może przekroczyć maksymalnej wartości brutto zawartej umowy. 4) Jakość oferowanych odczynników nie może być niższa niż produktów pochodzących z asortymentu oferowanego przez firmę SIGMA-ALDRCH. Nazwa własna producenta została podana przykładowo ze względów technologicznych z uwagi na konieczność zachowania norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzują się realizowane przez Zamawiającego badania bądź posiadane urządzenia. Przez jakość zamawianych produktów Zamawiający rozumie wszelkie parametry, a w szczególności stopień czystości i ilość zanieczyszczeń, określone w specyfikacji jakościowej, świadectwie kontroli jakości, certyfikatach analizy bądź innych równoważnych dokumentach. Parametry te Zamawiajacy określa poprzez odniesienie do specyfikacji zawartych na stronie internetowej http://www.sigmaaldrich.com i wskazanie w formularzu cenowym w kolumnie Relatywne oreślenie parametrów jakościi numeru katalogowego danego produktu. 5) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla każdej pozycji z załącznika Nr 2 do niniejszej SIWZ pod warunkiem, że zaproponowane przez Wykonawcę inne specjalistyczne odczynniki będą pod względem cech jakościowych odpowiadały produktom podanym przez Zamawiającego. Na potwierdzenie tego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty stosowny dokument, którym w rozumieniu Zamawiającego jest specyfikacja techniczna, świadectwo kontroli jakości, certyfikat analizy bądź inny równoważny dokument określający parametry produktu proponowanego przez Wykonawcę. Z załączonego dokumentu w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać, iż oferowane odczynniki spełniają wszystkie wymagania zawarte w SIWZ.. 6) Zaproponowanie produktu o innych cechach, o innym stężeniu i ilości jednostkowej lub o większej ilości zanieczyszczeń niż określone w specyfikacji Zamawiającego będzie skutkowało odrzuceniem oferty, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako sprzecznej z SIWZ. 7) Dostawa odbywać się będzie wraz z wniesieniem, transportem na koszt i ryzyko wykonawcy. Odbiorcą specjalistycznych odczynników chemicznych będą jednostki organizacyjne Uczelni. Zamawiający wymaga, aby każdorazowe dostawy odczynników chemicznych dla jednostek organizacyjnych Uczelni, określonych w załączniku nr 1 do umowy, odbywały się w dni robocze Zamawiającego (poniedziałek - piątek) w godzinach od 9:00 do 14:00. 8) Wykonawca zobowiązany jest do: a) samodzielnej dostawy odczynników na wskazany adres, przy czym jej koszt należy wliczyć w łączną wartość oferowanych artykułów, b) powiadomienia (telefon, fax) odbiorców o dostawie co najmniej na 24 godziny wcześniej; 9). Zamówienie będzie zawierać: a) wykaz pozycji - przedmiotowo oraz ilościowo, b) adres odbiorcy, c) nazwisko i telefon osoby upoważnionej do odbioru dostawy 10) Zamówienie zbiorcze kierowane będzie przez Dział Gospodarczy i Zaopatrzenia Zamawiajacego. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości i asortymentu zamawianych odczynników. 12) Termin realizacji dostawy - maksymalnie do 7 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamówienia będą składane Wykonawcy drogą faksowa lub e-mailową..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp do 15% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.69.81.00 - Kultury mikrobiologiczne 33.69.66.00 - Odczynniki do elektroforezy 24.96.50.00 - Enzymy 33.65.15.00 - Surowice odpornościowe oraz immunoglobuliny .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1, 2. Formularz cenowy - z wykorzystaniem wzoru Zamawiającego - załącznik Nr 2

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POznań, ul. Wojska Polskiego 28, pok. 407 - Biuro Zamówień Publicznych w godz. 10:00 do 13:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2011 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, budynek Collegium Maximum, ul. Wojska Polskiego 28 w pokoju nr 407 - Biuro Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.