eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Budowa Leśnego Centrum Edukacyjnego Las Winiarski w Kaliszu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Kalisz: Budowa Leśnego Centrum Edukacyjnego Las Winiarski w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 148223 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Kalisz z/s w Szałe, ul. Kaliska 195, 62-803 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7664440, fax 062 7664446.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kalisz.lasypanstwowe.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Nadleśnictwo Kalisz.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Leśnego Centrum Edukacyjnego Las Winiarski w Kaliszu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa Leśnego Centrum Edukacyjnego Las Winiarski w Kaliszu zgodnie z przedmiarem robót i dokumentacją projektową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł.( dziesięć tysięcy złotych 00/100 gr).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy , których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) zwaną dalej ustawą i spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej specyfikacją. 2. O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy tj: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - zatrudniają co najmniej jedną osobę z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności budowlanej. 3. Udokumentują ważny i obowiązujący wpis osób, o których mowa w pkt.V ppkt. 2, na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa. 4. W ostatnich pięciu latach zrealizowali, co najmniej 1 zamówienie tożsame z przedmiotem zamówienia odpowiadające swoim rodzajem - m.in. obejmujące prace z zakresu : architektury krajobrazu zagospodarowania terenów zieleni lub budowy obiektów edukacji leśnej i przyrodniczej - i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o łącznej wartości minimum 500.000 zł brutto. Wszystkie wykazane roboty muszą być potwierdzone i udokumentowane listami referencyjnymi, że zostały wykonane z należyta starannością, 5. Zaakceptują projekt umowy załączony do specyfikacji i zawarte w nim warunki, 6. Zaakceptują i spełnią warunki przetargu określone niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz złożą wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje określone w dziale VI specyfikacji, 7. Na podstawie art. 23 ust.1 ustawy, wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia 8. W przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 1 ustawy, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego - obowiązuje załączenie stosownej umowy. 9. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w art. 23 ust.1 ustawy- oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia oddzielnie dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 10. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w dziale VI specyfikacji, dostarczonych przez wykonawcę. 11. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 12. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty sporządzonej na formularzu OFERTA-załącznik nr 2 do specyfikacji, niżej wymienione dokumenty, oświadczenia, informacje i wykazy składające się na ofertę: 1) dowód wniesienia wadium, 2) oświadczenie wykonawcy w trybie artykułu 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru sadowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz aktualny wykaz osób uprawnionych do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy , jeżeli z tego dokumentu to nie wynika. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, o których mowa wyżej, muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie kserokopii umowy spółki i dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników. Dla wykonawców występujących wspólnie obowiązuje załączenie umowy regulującej współpracę. 4) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, sporządzony na druku - załącznik nr 4 do specyfikacji 5) dokumenty stwierdzające wpis osób z uprawnieniami których mowa w dziale V pkt. 2 do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności budowlanej na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa, 6) kosztorys ofertowy sporządzony w układzie załączonego Kosztorysu przedmiarowego - ślepego- sporządzony na druku - załącznik nr 5 do specyfikacji, 7) zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do specyfikacji. Akceptacje projektu umowy należy potwierdzić podpisem na każdej stronie umowy oraz pieczątką i podpisem na ostatniej stronie umowy - podpisują osoby podpisujące ofertę. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składa dokumenty w formie i sposób określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mają być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605). 3. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie wykonawcy z dalszego postępowania. 5. Wykonawca wskazuje w ofercie część zamówienia , którą powierzy podwykonawcą (art. 36 ust. 4).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kalisz.lasypanstwowe.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: : Szałe, ul. Kaliska 195, 62-803 Kalisz 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 11:30, miejsce: Nadleśnictwo Kalisz z/s w Szałe ul. Kaliska 195 62-803 Kalisz 4 tel. 7664440 ; fax. 7664446.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.