Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-08
Łomża: Dostawa sprzętu warsztatowego służby łączności na potrzeby JW 1511
Numer ogłoszenia: 148208 - 2011; data zamieszczenia: 08.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1511 , Aleja Legionów 133, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 22 281 52 95, faks 22 281 52 95.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu warsztatowego służby łączności na potrzeby JW 1511.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu warsztatowego służby łączności, których rodzaj, ilości szczegółowo określone w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) Wykaz sprzętu warsztatowego służby łączności na potrzeby JW 1511. ZADANIE NR 1 - klucze ( 1 poz. asotymentalna) ZADANIE NR 2 - systemy filtrujące ( 3 poz. asortymentalne) ZADANIE NR 3 - wyposażenie optyczne warsztatu ( 7 poz. asortymentalnych) ZADANIE NR 4 - urządzenia pomiarowe ( 1 poz. asortymentalna) ZADANIE NR 5 - sprzęt spawalniczy (8 poz. asortymentalnych) ZADANIE NR 6 - stoły robocze, warsztatowe, szafy (5 poz. asortymentalnych) Sprzęt, wyposażenie i akcesoria warsztatowe oferowane przez Wykonawcę powinny spełniać poniższe wymagania : - muszą być fabrycznie nowe - posiadać gwarancję producenta - posiadać szczegółową instrukcję w języku polskim oraz 12 miesięczną gwarancję, - przeznaczone do użytku profesjonalnego - narzędzia elektromechaniczne będą poddawane okresowym próbom w zakresie bezpieczeństwa użytkowania. Uwaga: Cena jednostkowa zamawianych we wszystkich zadaniach narzędzi nie może przekroczyć kwoty 3 500,00 zł brutto.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 44.52.22.00-7, 42.51.43.00-5, 38.60.00.00-1, 38.41.00.00-2, 42.66.20.00-5, 27.22.22.50-2, 42.66.21.00-5, 39.15.12.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 ) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III 4.3 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 2) Pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika 3 ) pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustawionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.milpl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Al. Legionów 133, 18-400 Łomża, Sztab JW 1511 w pok. Nr 118, od poniedziałku do piątku w godz. od 800 do 1400 lub otrzymać pocztą na pisemny wniosek wykonawcy przesłany faxem.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1511, 18-400 Łomża , 18-400 Łomża , pokój 118..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: klucze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu warsztatowego służby łączności, których rodzaj, ilości zostały szczegółowo określone w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) Wykaz sprzętu warsztatowego służby łączności na potrzeby JW 1511. ZADANIE NR 1 - klucze ( 1 poz. asortymentalna) Sprzęt, wyposażenie i akcesoria warsztatowe oferowane przez Wykonawcę powinny spełniać poniższe wymagania : - muszą być fabrycznie nowe - posiadać gwarancję producenta - posiadać szczegółową instrukcję w języku polskim oraz 12 miesięczną gwarancję, - przeznaczone do użytku profesjonalnego - narzędzia elektromechaniczne będą poddawane okresowym próbom w zakresie bezpieczeństwa użytkowania. Uwaga: Cena jednostkowa zamawianych we wszystkich zadaniach narzędzi nie może przekroczyć kwoty 3 500,00 zł brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 44.52.22.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: systemy filtrujące.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: których rodzaj, ilości zostały szczegółowo określone w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) Wykaz sprzętu warsztatowego służby łączności na potrzeby JW 1511 ZADANIE NR 2 - systemy filtrujące (3 poz. asortymentalne) Sprzęt, wyposażenie i akcesoria warsztatowe oferowane przez Wykonawcę powinny spełniać poniższe wymagania : - muszą być fabrycznie nowe - posiadać gwarancję producenta - posiadać szczegółową instrukcję w języku polskim oraz 12 miesięczną gwarancję, - przeznaczone do użytku profesjonalnego - narzędzia elektromechaniczne będą poddawane okresowym próbom w zakresie bezpieczeństwa użytkowania. Uwaga: Cena jednostkowa zamawianych we wszystkich zadaniach narzędzi nie może przekroczyć kwoty 3 500,00 zł brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 42.51.43.00-5, 29.24.55.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wyposażenie optyczne warsztatu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu warsztatowego służby łączności, których rodzaj, ilości zostały szczegółowo określone w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) Wykaz sprzętu warsztatowego służby łączności na potrzeby JW 1511 ZADANIE NR 3 - wyposażenie optyczne warsztatu (7 poz. asortymentowych) Sprzęt, wyposażenie i akcesoria warsztatowe oferowane przez Wykonawcę powinny spełniać poniższe wymagania : - muszą być fabrycznie nowe - posiadać gwarancję producenta - posiadać szczegółową instrukcję w języku polskim oraz 12 miesięczną gwarancję, - przeznaczone do użytku profesjonalnego - narzędzia elektromechaniczne będą poddawane okresowym próbom w zakresie bezpieczeństwa użytkowania. Uwaga: Cena jednostkowa zamawianych we wszystkich zadaniach narzędzi nie może przekroczyć kwoty 3 500,00 zł brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 38.60.00.00-1, 38.63.40.00-8, 38.62.40.00-5, 31.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: urządzenia pomiarowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu warsztatowego służby łączności, których rodzaj, ilości zostały szczegółowo określone w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) Wykaz sprzętu warsztatowego służby łączności na potrzeby JW 1511 - ZADANIE NR 4 - urządzenia pomiarowe (1 poz. asortymentalna) Sprzęt, wyposażenie i akcesoria warsztatowe oferowane przez Wykonawcę powinny spełniać poniższe wymagania : - muszą być fabrycznie nowe - posiadać gwarancję producenta - posiadać szczegółową instrukcję w języku polskim oraz 12 miesięczną gwarancję, - przeznaczone do użytku profesjonalnego - narzędzia elektromechaniczne będą poddawane okresowym próbom w zakresie bezpieczeństwa użytkowania. Uwaga: Cena jednostkowa zamawianych we wszystkich zadaniach narzędzi nie może przekroczyć kwoty 3 500,00 zł brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 38.41.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sprzęt spawalniczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu warsztatowego służby łączności, których rodzaj, ilości zostały szczegółowo określone w załączniku nr 1 do specyfikacji istot służby łączności nych warunków zamówienia (SIWZ) Wykaz sprzętu warsztatowego służby łączności na potrzeby JW 1511 ZADANIE NR 5 - sprzęt spawalniczy ( 8 poz. asortymentalnych) Sprzęt, wyposażenie i akcesoria warsztatowe oferowane przez Wykonawcę powinny spełniać poniższe wymagania : - muszą być fabrycznie nowe - posiadać gwarancję producenta - posiadać szczegółową instrukcję w języku polskim oraz 12 miesięczną gwarancję, - przeznaczone do użytku profesjonalnego - narzędzia elektromechaniczne będą poddawane okresowym próbom w zakresie bezpieczeństwa użytkowania. Uwaga: Cena jednostkowa zamawianych we wszystkich zadaniach narzędzi nie może przekroczyć kwoty 3 500,00 zł brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 42.66.21.00-0, 27.22.25.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: stoły robocze, warsztatowe , szafy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu warsztatowego służby łączności, których rodzaj, ilości zostały szczegółowo określone w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) Wykaz sprzętu warsztatowego służby łączności na potrzeby JW 1511 ZADANIE NR 6 - stoły robocze, warsztatowe , szafy ( 5 poz. asortymentalnych) Sprzęt, wyposażenie i akcesoria warsztatowe oferowane przez Wykonawcę powinny spełniać poniższe wymagania : - muszą być fabrycznie nowe - posiadać gwarancję producenta - posiadać szczegółową instrukcję w języku polskim oraz 12 miesięczną gwarancję, - przeznaczone do użytku profesjonalnego - narzędzia elektromechaniczne będą poddawane okresowym próbom w zakresie bezpieczeństwa użytkowania. Uwaga: Cena jednostkowa zamawianych we wszystkich zadaniach narzędzi nie może przekroczyć kwoty 3 500,00 zł brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 39.15.12.00-7, 39.14.30.00-5, 44.50.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Remont chodników w ciągu dróg powiatowych nr 1946B i 1953B w m. Szczepankowo
- Dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży
- Świadczenie usługi ochrony osób, obiektów i mienia oraz monitorowania sygnałów alarmowych Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rej. w Grajewie, Sądu Rej. w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rej. w Zambrowie.
- Świadczenie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlano - instalacyjnych związanych z wymianą stolarki okiennej w Pawilonie H.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1909B o dł. ok. 0,55 km w obrębie m. Grzymały, gm. Nowogród (II postępowanie)
- Opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy wraz z rozbudową budynku położonego przy ulicy Spółdzielczej 74 w Łomży na potrzeby Mediateki
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie oświetlenia boiska do piłki nożnej o natężeniu 500Ix ze sterowaniem z możliwością obniżenia do 300Ix - Rozwój kultury fizycznej i sportu
- Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynkach oświatowych Gminy Jejkowice
- Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki
- Modernizacja i rozbudowa oświetlenia drogowego w gminie Borów
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Budowa parku wypoczynkowego poprzez budowę ciągów komunikacyjnych, budowę altany, budowę obiektów małej architektury oraz budowę wewnętrznych instalacji elektroenergetycznych oświetlenia - etap II
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.