Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-23
Ruda Śląska: Termomodernizacja budynku Gimnazjum nr 9 w Rudzie Ślaskiej przy ulicy Zamenhofa 12
Numer ogłoszenia: 148176 - 2007; data zamieszczenia: 23.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9, w. 1291, fax 032 248 7348.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudaslaska.bip.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Gimnazjum nr 9 w Rudzie Ślaskiej przy ulicy Zamenhofa 12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku Gimnazjum nr 9 w Rudzie Sląskiej przy ulicy Zamenhofa 12 - zakres prac obejmuje: - roboty przygotowawcze, - wymiana instalacji centralnego ogrzewania, - przebudowa okien i drzwi, - docieplenie ścian zewnętrznych, - docieplenie stropodachu, - prace porządkowe i wykończeniowe
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 14000.00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąc udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - Posiadają uprawnienia do wykonywania okreslonej dzałalności lub czynności. - Posiadają niezbędną wiedzę i doswiadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postepowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym czasie, wykonał minimum 3 roboty budowlane obejmujące prace polegające na termomodernizacji budynków za kwote min. 500000.00 brutto każda, b) Wykonawca musi wykazać iż dysponuje osobamido wykonania niniejszego zamówienia tj.wykonywania samodzielnych funkcji w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej i sanitarnej w zakresie instalacji wod.-kan. i co., c) Wykonawca musi wykazać iż dysponuje narzedziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -Wykonawca musi wykazać iż w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, jego obrót wyniósł nie mniej niż 1000000.00 zł w każdym roku. - Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ustawy pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówien publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4. Aktualne zaświadczenia: - właściwego naczelnika urzędu skarbowego, - właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 5. Sprawozdanie fonansowe ( część tego sprawozdania tj. bilans oraz rachunek zysków i strat z wyłączeniem informacji dodatkowych, o których mowa w ustawie o rachunkowości), a jiżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe (2004-2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres. 6. Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpwiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania.. 7. Dokumenty (np.referencje) potwierdzające, że roboty budowlane o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. 8. Wykaz osób i podmiotów (tzw. podwykonawców o ile Wykonawca zamierza powierzyć kakąś część zamówienia podwykonawcy - nazwa i adres podwykonawcy wpisać o ile jest już znany), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbednego do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych porzez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - poświadczone za zgodność z oryginałem. 9. Oświadczenie o dysponowaniu narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Ślaska Wydział Zamówień Publicznych plac Jana pawła II nr 6 41 - 709 Ruda Śląska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska - Wydział Zamówień Publicznych (pokój 129) plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Śląska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 12.10.2007.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych ) dla Miejskiego Przedszkola nr 47 z Oddziałami Integracyjnymi w Rudzie Śląskiej przy ul. Szramka 7
- Zakup i dostawa odzieży i obuwia dla pracowników: Pakiet I Zakup i dostawa odzieży ochronnej dla pracowników medycznych Pakiet II Zakup i dostawa koszulek polo i spodni dla pracowników rehabilitacji Pakiet III Zakup i dostawa obuwia ochronnego
- Ustalenie przebiegu granic działek między gruntami tworzącymi brzegi cieków naturalnych a gruntami do nich przyległymi, sporządzenie podziału i projektu podziału oraz map do celów prawnych
- Stwierdzanie zgonów, ustalanie ich przyczyny oraz wystawianie kart zgonu osób zmarłych w granicach administracyjnych Miasta Ruda Śl. - zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych
- Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ul. Furgoła 9 w Rudzie Śląskiej w ramach Funduszu Odporności (GZM)
- Kompleksowa modernizacja pomieszczeń Oddziału Perinatologii, Ginekologii i Położnictwa na III i IV piętrze budynku "A" Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Demontaż 2 wind, zaprojektowanie, montaż i uruchomienie 2-óch, fabrycznie nowych wind, w SZPZLO Warszawa-Ochota CZP, ul. Skarżyńskiego 1, 02-377 W-WA oraz przy ul. Szczęśliwickiej 36, 02-353 W-WA
- Remont budynku Sądu Apelacyjnego w Lublinie
- Remont i przebudowa toalet z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w bud. PP-1(11-1) Pałacu w Łobzowie przy ul. Podchorążych 1 w Krakowie
- Wykonie łazienki wraz z wc w Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej w SP ZOZ Szpitalu Kolejowym w Wilkowicach-Bystrej
- Budowa instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji centralnej ciepłej wody użytkowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Polna 3a w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia szkolne wraz z ich przebudową w SP nr 6 przy ul. Słowackiego 34 w Tarnowskich Górach - I etap
więcej: Roboty izolacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.