eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › zakup środków ochrony roślin, odmian nasion rzepaku ozimego do zasiewów jesiennych oraz nawozów mineralnych - znak postępowaniaIORPIB/RZD/ZP/D/ŚOR/RZ-NAW /2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-21

Poznań: zakup środków ochrony roślin, odmian nasion rzepaku ozimego do zasiewów jesiennych oraz nawozów mineralnych - znak postępowania: IORPIB/RZD/ZP/D/ŚOR/RZ-NAW /2016
Numer ogłoszenia: 148117 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ochrony Roślin-Państwowy Instytut Badawczy , ul. Władysława Węgorka 20, 60-318 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8649000, faks 61 8676301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ior.poznan.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup środków ochrony roślin, odmian nasion rzepaku ozimego do zasiewów jesiennych oraz nawozów mineralnych - znak postępowania: IORPIB/RZD/ZP/D/ŚOR/RZ-NAW /2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup środków ochrony roślin, odmian nasion rzepaku ozimego do zasiewów jesiennych oraz nawozów mineralnych w tym: Zakup, transport do siedziby Rolniczego Zakładu Doświadczalnego IOR-PIB w Winnej Górze (63-013 Szlachcin, Winna Góra 13) następujących środków ochrony roślin: Beret trio 060 FS lub równoważny -20 l, Bizon lub równoważny-170 l, Karate Zeon 050 CS lub równoważny-30 l, Navigator 360 SL lub równoważny-20 l, Caramba 60 SL lub równoważny -80 l, Improver lub równoważny -50 l, Isotak PRO+ lub równoważny-5 l, Brasan 480 EC lub równoważny -180 l. Środki ochrony roślin dostarczane w ramach niniejszej umowy będą odpowiadać wymogom norm i przepisów bezpieczeństwa stosowanych dla tego rodzaju wyrobów. Środki ochrony roślin dostarczone będą w nieuszkodzonych opakowaniach, a ich okres ważności będzie nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia do Zamawiającego, z wyłączeniem tych środków ochrony roślin dla których producent zastrzegł krótszy termin ważności. oraz Zakup, transport do siedziby Rolniczego Zakładu Doświadczalnego IOR-PIB w Winnej Górze (63-013 Szlachcin, Winna Góra 13) następujących odmian nasion rzepaku ozimego do zasiewów jesiennych: Aleksander lub równoważna-20 jedn. siewnych po 1500000 nasion w opakowaniu= jednostce, Xenon lub równoważna 15 jedn. siewnych po 1500000 nasion w opakowaniu= jednostce; oraz: Zakup, transport do siedziby Rolniczego Zakładu Doświadczalnego IOR-PIB w Winnej Górze (63-013 Szlachcin, Winna Góra 13) następujących lub równoważnych nawozów mineralnych: Profoska 9-15-28 + 15 SO3 lub równoważny-96 ton, Mocznik N 46% lub równoważny-24 tony, Saletra Amonowa 34,5 % N lub równoważny-96 ton. Wszystkie zaoferowane nawozy muszą odpowiadać wymogom ustawy z dnia 10 lipca 2007 o nawozach i nawożeniu (Dz. U. Nr 147, poz. 1033 z późn. zm.) oraz przepisom wykonawczych wydanych na jej podstawie, (tj. posiadać odpowiednie certyfikaty niezbędne do dystrybucji i funkcyjnego zastosowania poszczególnych nawozów). Nawozy powinny pochodzić z bieżącej produkcji oraz posiadać minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia, liczony od dnia dostawy. Szacunkowa wartość bez VAT całości przedmiotu zamówienia poniżej progów określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy-Prawo zamówień publicznych. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 24.45.00.00-3 - Wyroby rolno-chemiczne, 03.11.10.00-2 - Nasiona, 24.40.00.00-8, Nawozy azotowe i związki azotu, 24.44.00.00-0- Różne nawozy Zamawiający informuje, że te sformułowania, które opisują przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia są podane przykładowo, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne spełniające wymagania podane w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.00.00-3, 03.11.10.00-2, 24.40.00.00-8, 24.44.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie i uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór-zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie i uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór-zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie i uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór-zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie i uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór-zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie i uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór-zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może ulec zmianie w przypadku: zmiany adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych, zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron - w szczególności zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), potrzeby udzielenia dodatkowego czasu na wykonanie zamówienia w przypadku: zaistnienia po zawarciu umowy przypadku siły wyższej (w szczególności: powódź, pożar inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie, skażenie) uniemożliwiającego wykonawcy realizację zamówienia w terminie wskazanym w ofercie. zmiany asortymentu na asortyment o takich samych lub lepszych parametrach w przypadku zmian rynkowych, których przewidzieć nie można było w chwili składania ofert, pod warunkiem, że cena jednostkowa nie ulegnie zmianie. obniżenia ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia w przypadku obniżenia cen przez producenta

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ior.poznan.pl/redir,przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego przy ul. Władysława Węgorka 20- w Poznaniu (60-318 Poznań) w pokoju nr 9 - na parterze w budynku dyrekcyjnym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2016 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego przy ul. Władysława Węgorka 20- w Poznaniu (60-318 Poznań) w pokoju nr 9 - na parterze w budynku dyrekcyjnym.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt VI B1-B2 siwz dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 1. Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty 3. Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup, transport do siedziby Rolniczego Zakładu Doświadczalnego IOR-PIB w Winnej Górze (63-013 Szlachcin, Winna Góra 13) następujących środków ochrony roślin: Beret trio 060 FS lub równoważny -20 l, Bizon lub równoważny-170 l, Karate Zeon 050 CS lub równoważny-30 l.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, transport do siedziby Rolniczego Zakładu Doświadczalnego IOR-PIB w Winnej Górze (63-013 Szlachcin, Winna Góra 13) następujących środków ochrony roślin: Beret trio 060 FS lub równoważny -20 l, Bizon lub równoważny-170 l, Karate Zeon 050 CS lub równoważny-30 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup, transport do siedziby Rolniczego Zakładu Doświadczalnego IOR-PIB w Winnej Górze (63-013 Szlachcin, Winna Góra 13) następujących środków ochrony roślin: Caramba 60 SL lub równoważny -80 l, Improver lub równoważny -50 l, Isotak PRO+ lub równoważny-5 l.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, transport do siedziby Rolniczego Zakładu Doświadczalnego IOR-PIB w Winnej Górze (63-013 Szlachcin, Winna Góra 13) następujących środków ochrony roślin: Caramba 60 SL lub równoważny -80 l, Improver lub równoważny -50 l, Isotak PRO+ lub równoważny-5 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup, transport do siedziby Rolniczego Zakładu Doświadczalnego IOR-PIB w Winnej Górze (63-013 Szlachcin, Winna Góra 13) następujących środków ochrony roślin: Navigator 360 SL lub równoważny-20 l, Brasan 480 EC lub równoważny -180 l.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, transport do siedziby Rolniczego Zakładu Doświadczalnego IOR-PIB w Winnej Górze (63-013 Szlachcin, Winna Góra 13) następujących środków ochrony roślin: Navigator 360 SL lub równoważny-20 l, Brasan 480 EC lub równoważny -180 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup, transport do siedziby Rolniczego Zakładu Doświadczalnego IOR-PIB w Winnej Górze (63-013 Szlachcin, Winna Góra 13) następujących odmian nasion rzepaku ozimego do zasiewów jesiennych: Aleksander lub równoważna-20 jedn. siewnych po 1500000 nasion w opakowaniu= jednostce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, transport do siedziby Rolniczego Zakładu Doświadczalnego IOR-PIB w Winnej Górze (63-013 Szlachcin, Winna Góra 13) następujących odmian nasion rzepaku ozimego do zasiewów jesiennych: Aleksander lub równoważna-20 jedn. siewnych po 1500000 nasion w opakowaniu= jednostce.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup, transport do siedziby Rolniczego Zakładu Doświadczalnego IOR-PIB w Winnej Górze (63-013 Szlachcin, Winna Góra 13) następujących odmian nasion rzepaku ozimego do zasiewów jesiennych: Xenon lub równoważna 15 jedn. siewnych po 1500000 nasion w opakowaniu= jednostce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, transport do siedziby Rolniczego Zakładu Doświadczalnego IOR-PIB w Winnej Górze (63-013 Szlachcin, Winna Góra 13) następujących odmian nasion rzepaku ozimego do zasiewów jesiennych: Xenon lub równoważna 15 jedn. siewnych po 1500000 nasion w opakowaniu= jednostce.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup, transport do siedziby Rolniczego Zakładu Doświadczalnego IOR-PIB w Winnej Górze (63-013 Szlachcin, Winna Góra 13) następujących lub równoważnych nawozów mineralnych: Profoska 9-15-28 + 15 SO3 lub równoważny-96 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, transport do siedziby Rolniczego Zakładu Doświadczalnego IOR-PIB w Winnej Górze (63-013 Szlachcin, Winna Góra 13) następujących lub równoważnych nawozów mineralnych: Profoska 9-15-28 + 15 SO3 lub równoważny-96 ton.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 24.44.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup, transport do siedziby Rolniczego Zakładu Doświadczalnego IOR-PIB w Winnej Górze (63-013 Szlachcin, Winna Góra 13) następujących lub równoważnych nawozów mineralnych: Mocznik N 46% lub równoważny-24 tony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, transport do siedziby Rolniczego Zakładu Doświadczalnego IOR-PIB w Winnej Górze (63-013 Szlachcin, Winna Góra 13) następujących lub równoważnych nawozów mineralnych: Mocznik N 46% lub równoważny-24 tony.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 24.44.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup, transport do siedziby Rolniczego Zakładu Doświadczalnego IOR-PIB w Winnej Górze (63-013 Szlachcin, Winna Góra 13) następujących lub równoważnych nawozów mineralnych: Saletra Amonowa 34,5 % N lub równoważny-96 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, transport do siedziby Rolniczego Zakładu Doświadczalnego IOR-PIB w Winnej Górze (63-013 Szlachcin, Winna Góra 13) następujących lub równoważnych nawozów mineralnych: Saletra Amonowa 34,5 % N lub równoważny-96 ton.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 24.44.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.