eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reszel › Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel w sezonie 2015/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-09

Reszel: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel w sezonie 2015/2016
Numer ogłoszenia: 148065 - 2015; data zamieszczenia: 09.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Reszel , Rynek 24, 11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 755 00 31, faks 89 7550031.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugreszel.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel w sezonie 2015/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są :usługi 1)Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : odśnieżanie dróg gminnych na terenie miasta i Gminy Reszel (z podziałem na cztery rejony) - o łącznej długości ok. 60,24 km w sezonie 2015/2016 i obejmuje : Część 1 - Rejon Nr 1 - zgodnie z załącznikiem nr 8 - o łącznej długości ok. 3,34 km, Część 2 - Rejon Nr 2 - zgodnie z załącznikiem nr 9 - o łącznej długości ok. 25,70 km, Część 3 - Rejon Nr 3 - zgodnie z załącznikiem nr 10 - o łącznej długości ok. 7,70 km, Część 4 - Rejon Nr 4 - zgodnie z załącznikiem nr 11 - o łącznej długości ok. 23,50 km, 2)Przedmiot zamówienia obejmuje : a) prowadzenie akcji Zima 2015/2016, b) odśnieżanie dróg gminnych miejskich i zamiejskich, c) zwalczanie śliskości nawierzchni dróg, d) usuwanie skutków gołoledzi, e) wywożenie śniegu i lodu z ulic, rozjazdów lub innych wskazanych miejsc przez Zamawiającego, f) zakup i magazynowanie soli oraz przygotowywanie mieszanek piasku z solą i innych materiałów uszorstniających, g) zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, Wymagania techniczne i jakościowe. a)Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia odpowiedniej ilości materiału zwiększającego szorstkość i środków chemicznych niezbędnych do zwalczania śliskości dróg, b)wskazanie lokalizacji i zabezpieczenia składowisk materiałów uszorstniających należy do obowiązków Wykonawcy, c)zabezpieczenie odpowiedniej ilości sprzętu i personelu do wykonania powierzonego zadania, d)stosowanie materiałów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. /Dz.U.Nr 230 poz. 1960/ w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. Zamawiający ma prawo kontrolować prawidłowość i rzetelność wykonania prac w dowolnym czasie, spisując protokół z przeprowadzonej kontroli. Zamawiający na bieżąco będzie potwierdzał wykonanie prac. 2.Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych (opadów śniegu), każdorazowo na odrębne zlecenie przedstawiciela zamawiającego. 3.W przypadku nagłej zmiany warunków atmosferycznych Wykonawca podejmuje decyzję o uruchomieniu pogotowia zimowego bez uprzedniej decyzji Zamawiającego niezwłocznie informując o tym Zamawiającego. 4.Ustala się standardy i kolejność odśnieżania - zgodnie z załącznikami od nr 8 do nr 11 do SIWZ - Plan odśnieżania dróg gminnych miejskich i zamiejskich na terenie miasta i gminy Reszel w sezonie 2015/2016 - rejony od nr 1 do nr 4. 5.Ustala się zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi - zgodnie z załącznikiem nr 12 do SIWZ - Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Reszel w sezonie 2015/2016. 6.Wywóz śniegu i lodu odbywać się będzie wyłącznie na podstawie decyzji Zamawiającego. 7.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją niniejszego zamówienia. 8.Proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej terenu, którego dotyczy zamówienie, co ułatwi prawidłowe przygotowanie oferty. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 9. Uszczegółowienie i dodatkowe opisy przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy - załącznik nr 7 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował dla każdego rejonu: a) min. jednym pojazdem na podwoziu kołowym przystosowanym do odśnieżania dróg b) min. jednym sprzętem do zwalczania gołoledzi c) min. jednym pojazdem do wywozu zebranego błota, śniegu i itp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 2) wykaz usług powierzonych do wykonania podwykonawcom - zał. nr 6 do SIWZ (jeśli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatniości - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmianę postanowień umowy zgodnie z wymogami art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy tj: 1) wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie : a) w przypadku zmiany stawki urzędowej podatku VAT 2) podwykonawstwa - za uprzednią zgodą Zamawiającego a) powierzenia podwykonawcom innej części usług niż wskazana w ofercie Wykonawcy, b) powierzenia podwykonawcom części usług, mimo oświadczenia o samodzielnej realizacji zamówienia złożonego przez Wykonawcę w ofercie, 3) terminu wykonania usług objętych niniejszą umową mogą ulec zmianie: a) pojawienia się dodatkowych usług lub uzupełniających jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres mają wpływ na pierwotny termin umowy, b) przerwy w realizacji usług powstałych na skutek przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego w szczególności; ulewne długotrwałe opady deszczu, nieprzewidziane mrozy, opady śniegu, wichury, c) wstrzymania realizacji usługi przez Zamawiającego albo przerw w wykonaniu usług powstałych z winy Zamawiającego a spowodowanych okolicznościami, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, mających wpływ na prowadzenie i realizację zamówienia, 4) pozostałym, w szczególności : a) zmiany formy organizacyjno prawnej, przekształcenia lub połączenia wykonawców, b) zmian korzystnych dla Zamawiającego w szczególności obniżenia kosztów realizacji usługi lub podwyższenie standardu realizowanej usługi, c) doprecyzowania zapisów umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/reszel_gmina_miejsko_-_wiejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Reszlu, Dział Techniczno - Budowlany, ul. Reymonta 1-4, 11-440 Reszel, pok. nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy - 11-440 Reszel, ul. Rynek nr 24 - pok. z napisem SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel w sezonie 2015/2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są : usługi 1)Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : odśnieżanie dróg gminnych na terenie miasta i Gminy Reszel - w sezonie 2015/2016 i obejmuje : Część 1 - Rejon Nr 1 - zgodnie z załącznikiem nr 8 - o łącznej długości ok. 3,34 km 2)Przedmiot zamówienia obejmuje : a) prowadzenie akcji Zima 2015/2016 b) odśnieżanie dróg gminnych miejskich i zamiejskich, c) zwalczanie śliskości nawierzchni dróg, d) usuwanie skutków gołoledzi, e) wywożenie śniegu i lodu z ulic, rozjazdów lub innych wskazanych miejsc przez Zamawiającego f) zakup i magazynowanie soli oraz przygotowywanie mieszanek piasku z solą i innych materiałów uszorstniających, g) zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, Wymagania techniczne i jakościowe. a)Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia odpowiedniej ilości materiału zwiększającego szorstkość i środków chemicznych niezbędnych do zwalczania śliskości dróg b)wskazanie lokalizacji i zabezpieczenia składowisk materiałów uszorstniających należy do obowiązków Wykonawcy, c)zabezpieczenie odpowiedniej ilości sprzętu i personelu do wykonania powierzonego zadania, d)stosowanie materiałów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. /Dz.U.Nr 230 poz. 1960/ w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. Zamawiający ma prawo kontrolować prawidłowość i rzetelność wykonania prac w dowolnym czasie, spisując protokół z przeprowadzonej kontroli. Zamawiający na bieżąco będzie potwierdzał wykonanie prac. 2.Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych (opadów śniegu), każdorazowo na odrębne zlecenie przedstawiciela zamawiającego. 3.W przypadku nagłej zmiany warunków atmosferycznych Wykonawca podejmuje decyzję o uruchomieniu pogotowia zimowego bez uprzedniej decyzji Zamawiającego niezwłocznie informując o tym Zamawiającego. 4.Ustala się standardy i kolejność odśnieżania - zgodnie z załącznikami od nr 8 do SIWZ - Plan odśnieżania dróg gminnych miejskich i zamiejskich na terenie miasta i gminy Reszel w sezonie 2015/2016 - rejon nr 1 5.Ustala się zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi - zgodnie z załącznikiem nr 12 do SIWZ - Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Reszel w sezonie 2015/2016. 6.Wywóz śniegu i lodu odbywać się będzie wyłącznie na podstawie decyzji Zamawiającego. 7.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją niniejszego zamówienia. 8.Proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej terenu, którego dotyczy zamówienie, co ułatwi prawidłowe przygotowanie oferty. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 9. Uszczegółowienie i dodatkowe opisy przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy - załącznik nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel w sezonie 2015/2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są : usługi 1)Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : odśnieżanie dróg gminnych na terenie miasta i Gminy Reszel w sezonie 2015/2016 i obejmuje : Część 2 - Rejon Nr 2 - zgodnie z załącznikiem nr 9 - o łącznej długości ok. 25,70 km 2)Przedmiot zamówienia obejmuje : a) prowadzenie akcji Zima 2015/2016 b) odśnieżanie dróg gminnych miejskich i zamiejskich, c) zwalczanie śliskości nawierzchni dróg, d) usuwanie skutków gołoledzi, e) wywożenie śniegu i lodu z ulic, rozjazdów lub innych wskazanych miejsc przez Zamawiającego f) zakup i magazynowanie soli oraz przygotowywanie mieszanek piasku z solą i innych materiałów uszorstniających, g) zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, Wymagania techniczne i jakościowe. a)Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia odpowiedniej ilości materiału zwiększającego szorstkość i środków chemicznych niezbędnych do zwalczania śliskości dróg b)wskazanie lokalizacji i zabezpieczenia składowisk materiałów uszorstniających należy do obowiązków Wykonawcy, c)zabezpieczenie odpowiedniej ilości sprzętu i personelu do wykonania powierzonego zadania, d)stosowanie materiałów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. /Dz.U.Nr 230 poz. 1960/ w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. Zamawiający ma prawo kontrolować prawidłowość i rzetelność wykonania prac w dowolnym czasie, spisując protokół z przeprowadzonej kontroli. Zamawiający na bieżąco będzie potwierdzał wykonanie prac. 2.Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych (opadów śniegu), każdorazowo na odrębne zlecenie przedstawiciela zamawiającego. 3.W przypadku nagłej zmiany warunków atmosferycznych Wykonawca podejmuje decyzję o uruchomieniu pogotowia zimowego bez uprzedniej decyzji Zamawiającego niezwłocznie informując o tym Zamawiającego. 4.Ustala się standardy i kolejność odśnieżania - zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ - Plan odśnieżania dróg gminnych miejskich i zamiejskich na terenie miasta i gminy Reszel w sezonie 2015/2016 - rejon nr 2 5.Ustala się zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi - zgodnie z załącznikiem nr 12 do SIWZ - Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Reszel w sezonie 2015/2016. 6.Wywóz śniegu i lodu odbywać się będzie wyłącznie na podstawie decyzji Zamawiającego. 7.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją niniejszego zamówienia. 8.Proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej terenu, którego dotyczy zamówienie, co ułatwi prawidłowe przygotowanie oferty. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 9. Uszczegółowienie i dodatkowe opisy przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy - załącznik nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel w sezonie 2015/2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są : usługi 1)Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : odśnieżanie dróg gminnych na terenie miasta i Gminy Reszelw sezonie 2015/2016 i obejmuje : Część 3 - Rejon Nr 3 - zgodnie z załącznikiem nr 10 - o łącznej długości ok. 7,70 km 2) Przedmiot zamówienia obejmuje : a) prowadzenie akcji Zima 2015/2016 b) odśnieżanie dróg gminnych miejskich i zamiejskich, c) zwalczanie śliskości nawierzchni dróg, d) usuwanie skutków gołoledzi, e) wywożenie śniegu i lodu z ulic, rozjazdów lub innych wskazanych miejsc przez Zamawiającego f) zakup i magazynowanie soli oraz przygotowywanie mieszanek piasku z solą i innych materiałów uszorstniających, g) zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, Wymagania techniczne i jakościowe. a)Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia odpowiedniej ilości materiału zwiększającego szorstkość i środków chemicznych niezbędnych do zwalczania śliskości dróg b)wskazanie lokalizacji i zabezpieczenia składowisk materiałów uszorstniających należy do obowiązków Wykonawcy, c)zabezpieczenie odpowiedniej ilości sprzętu i personelu do wykonania powierzonego zadania, d)stosowanie materiałów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. /Dz.U.Nr 230 poz. 1960/ w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. Zamawiający ma prawo kontrolować prawidłowość i rzetelność wykonania prac w dowolnym czasie, spisując protokół z przeprowadzonej kontroli. Zamawiający na bieżąco będzie potwierdzał wykonanie prac. 2.Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych (opadów śniegu), każdorazowo na odrębne zlecenie przedstawiciela zamawiającego. 3.W przypadku nagłej zmiany warunków atmosferycznych Wykonawca podejmuje decyzję o uruchomieniu pogotowia zimowego bez uprzedniej decyzji Zamawiającego niezwłocznie informując o tym Zamawiającego. 4.Ustala się standardy i kolejność odśnieżania - zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ - Plan odśnieżania dróg gminnych miejskich i zamiejskich na terenie miasta i gminy Reszel w sezonie 2015/2016 - rejon nr 3. 5.Ustala się zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi - zgodnie z załącznikiem nr 12 do SIWZ - Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Reszel w sezonie 2015/2016. 6.Wywóz śniegu i lodu odbywać się będzie wyłącznie na podstawie decyzji Zamawiającego. 7.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją niniejszego zamówienia. 8.Proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej terenu, którego dotyczy zamówienie, co ułatwi prawidłowe przygotowanie oferty. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 9. Uszczegółowienie i dodatkowe opisy przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy - załącznik nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel w sezonie 2015/2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są : usługi 1)Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : odśnieżanie dróg gminnych na terenie miasta i Gminy Reszel w sezonie 2015/2016 i obejmuje : Część 4 - Rejon Nr 4 - zgodnie z załącznikiem nr 11 - o łącznej długości ok. 23,50 km 2) Przedmiot zamówienia obejmuje : a) prowadzenie akcji Zima 2015/2016 b) odśnieżanie dróg gminnych miejskich i zamiejskich, c) zwalczanie śliskości nawierzchni dróg, d) usuwanie skutków gołoledzi, e) wywożenie śniegu i lodu z ulic, rozjazdów lub innych wskazanych miejsc przez Zamawiającego f) zakup i magazynowanie soli oraz przygotowywanie mieszanek piasku z solą i innych materiałów uszorstniających, g) zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi, Wymagania techniczne i jakościowe. a)Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia odpowiedniej ilości materiału zwiększającego szorstkość i środków chemicznych niezbędnych do zwalczania śliskości dróg b)wskazanie lokalizacji i zabezpieczenia składowisk materiałów uszorstniających należy do obowiązków Wykonawcy, c)zabezpieczenie odpowiedniej ilości sprzętu i personelu do wykonania powierzonego zadania, d)stosowanie materiałów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. /Dz.U.Nr 230 poz. 1960/ w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. Zamawiający ma prawo kontrolować prawidłowość i rzetelność wykonania prac w dowolnym czasie, spisując protokół z przeprowadzonej kontroli. Zamawiający na bieżąco będzie potwierdzał wykonanie prac. 2.Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych (opadów śniegu), każdorazowo na odrębne zlecenie przedstawiciela zamawiającego. 3.W przypadku nagłej zmiany warunków atmosferycznych Wykonawca podejmuje decyzję o uruchomieniu pogotowia zimowego bez uprzedniej decyzji Zamawiającego niezwłocznie informując o tym Zamawiającego. 4.Ustala się standardy i kolejność odśnieżania - zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ - Plan odśnieżania dróg gminnych miejskich i zamiejskich na terenie miasta i gminy Reszel w sezonie 2015/2016 - rejon nr 4. 5.Ustala się zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi - zgodnie z załącznikiem nr 12 do SIWZ - Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Reszel w sezonie 2015/2016. 6.Wywóz śniegu i lodu odbywać się będzie wyłącznie na podstawie decyzji Zamawiającego. 7.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją niniejszego zamówienia. 8.Proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej terenu, którego dotyczy zamówienie, co ułatwi prawidłowe przygotowanie oferty. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 9. Uszczegółowienie i dodatkowe opisy przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy - załącznik nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.