eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Kompleksowa obsługa oraz zapewnienie ciągłości funkcjonowania urządzeń wielofunkcyjnych Bizhub.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-04

Kraków: Kompleksowa obsługa oraz zapewnienie ciągłości funkcjonowania urządzeń wielofunkcyjnych Bizhub.
Numer ogłoszenia: 148061 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie , ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa oraz zapewnienie ciągłości funkcjonowania urządzeń wielofunkcyjnych Bizhub..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa oraz zapewnienie ciągłości funkcjonowania urządzeń wielofunkcyjnych marki KONICA MINOLTA model bizhub C350, bizhub C250, bizhub C252. 2. Zamawiający podzielił posiadane urządzenia na 3 grupy. Niniejszy podział związany jest z posiadanymi przez Zamawiającego uprawnieniami z tytułu obsługi gwarancyjnej na poszczególne urządzenia oraz z wymaganiami wobec Wykonawcy odnośnie obsługi poszczególnych grup: a) Grupa I -22 szt. szt. urządzeń KONICA MINOLTA bizhub C252 -Urządzenia na gwarancji, posiadające bezpłatne przeglądy techniczne w ramach gwarancji producenta -Wykonawca zobowiązuje się do przesyłania elektronicznej informacji do Gwaranta o terminie przeglądu urządzeń oraz przestrzegania terminowości dokonywanych przeglądów przez Gwaranta. b) Grupa II -14 szt. urządzeń KONICA MINOLTA bizhub C250 -Urządzenia na gwarancji, nie posiadające bezpłatnych przeglądów technicznych niezbędnych do zachowania gwarancji producenta -Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania wszystkich przeglądów technicznych niezbędnych do zachowania gwarancji producenta c) Grupa III -1 szt. urządzenia KONICA MINOLTA bizhub C350 -Urządzenia nie posiadają gwarancji producenta -Wykonawca zobowiązuje się do przywrócenia stanu technicznego zgodnego z wymogami gwarancji producenta i dokonywania wszystkich przeglądów technicznych 3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: a) Zapewnienie przez Wykonawcę kompleksowego, automatycznego monitoringu urządzeniom (zgłaszanie usterek, kontrola żywotności części i materiałów eksploatacyjnych) przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, bez ingerencji Zamawiającego. Przez automatyczny monitoring Zamawiający rozumie przetwarzanie wyłącznie informacji serwisowych bez możliwości zapoznania się przez Wykonawcę lub osoby trzecie, z treścią przetwarzanych dokumentów. b) Przywracanie pełnej funkcjonalności (wraz z wymianą części zamiennych na fabrycznie nowe, określone w dokumentacji technicznej producenta danego urządzenia) w wyniku naprawy urządzenia lub wymiana urządzenia (w wyniku niemożności wykonania naprawy na miejscu) na nowe, w pełni sprawne, skonfigurowane i gotowe do pracy o parametrach nie gorszych niż urządzenie uszkodzone. Koszt części zamiennych (w tym koszt dostarczenia) pokrywa Wykonawca. c) Bieżące dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych zapewniające nieprzerwaną pracę urządzeń. Koszt materiałów eksploatacyjnych (w tym koszt dostarczenia) pokrywa Wykonawca. d) Informowanie przez Wykonawcę Gwaranta o terminie przeglądu urządzeń z grupy I oraz przestrzeganie terminowości dokonywanych przeglądów przez Gwaranta. e) Zapewnienie przeglądów serwisowych wymaganych dla zachowania gwarancji dla urządzeń z grupy II f) Wykonywanie przeglądów i napraw niezbędnych do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania urządzeń i utrzymania dobrej jakości wydruku oraz wymiana uszkodzonych i wyeksploatowanych części, które powodują nieprawidłowe działanie urządzeń, w tym także wymiana wszystkich materiałów eksploatacyjnych na fabrycznie nowe, zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń. Wymieniane części oraz materiały eksploatacyjne muszą gwarantować dobrą jakość tworzonych dokumentów. Przeglądy muszą być wykonywane zgodnie z dokumentacją i z zaleceniem producenta danego urządzenia oraz muszą uwzględniać wszelkie czynności niezbędne do zapewnienia sprawnego działania urządzenia. Dokonywanie przeglądów oraz wymiana materiałów eksploatacyjnych musi być dokonywana w sposób zapewniający ciągłość pracy urządzeń. 4. Warunki obsługi i napraw urządzeń bizhub. a) Wykonawca zapewni możliwość zgłaszania przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu zleceń na wskazany numer faksowy lub mailowy b) Przeglądy, wymiana części i materiałów eksploatacyjnych urządzeń muszą by wykonywane w miejscu ich eksploatacji oraz w godzinach pracy Zamawiającego tj. w dni robocze od 8-15 c) Przywrócenie pełnej funkcjonalności w wyniku naprawy urządzenia lub wymiana urządzenia (w wyniku niemożności wykonania naprawy na miejscu) na nowe, w pełni sprawne, skonfigurowane i gotowe do pracy o parametrach nie gorszych niż urządzenie uszkodzone, musi nastąpić w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. 5. Szczegółowy wykaz urządzeń (wraz z podziałem na poszczególne grupy) objętych niniejszym zamówieniem zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 6. Stan techniczny urządzeń (na dzień 24.08.2009) objętych przedmiotowym zamówieniem wraz z komunikatami podawanymi przez poszczególne urządzenia wskazany jest w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 7. Zamawiający oświadcza, iż w grudniu 2010 r. wygasa gwarancja na urządzenia z grupy II, które to urządzenia automatycznie znajdą się w grupie III. Szacunki Zamawiającego odnośnie ilości drukowanych kopii dla poszczególnych urządzeń (formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ) uwzględniają powyższy fakt. 8. Przewidywane ilości podane w tabeli zawartej w formularzu ofertowym są wartościami prognozowanymi. Wartości te wskazane są jedynie w celu wyboru oferty najkorzystniejszej przez Zamawiającego oraz nie stanowią zobowiązania Zamawiającego wobec Wykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Sposób oraz formy wnoszenia wadium opisane są w SIWZ.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale X SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawarte jest w druku Oferta, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Podpisanie druku Oferta przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ul. Mogilska 109 31-571 Kraków Zespół ds. Zamówień Publicznych - pok. 101B..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ul. Mogilska 109 31-571 Kraków Zespół ds. Zamówień Publicznych - pok. 101B..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.