eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usuwanie odpadów stałych zebranych w ramach akcji porządkowych, prowadzonych przez Zamawiającego na terenie Wrocławia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-25

Wrocław: Usuwanie odpadów stałych zebranych w ramach akcji porządkowych, prowadzonych przez Zamawiającego na terenie Wrocławia
Numer ogłoszenia: 148059 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116617 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3559076, faks 0-71 3734906, 3550866.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie odpadów stałych zebranych w ramach akcji porządkowych, prowadzonych przez Zamawiającego na terenie Wrocławia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: a) oznakowanie kontenerów, b) zapewnienie niezbędnej ilości kontenerów potrzebnych do wykonania Zlecenia, c) udostępnienie otwartych kontenerów do zbierania odpadów o pojemności nie mniejszej niż 7 m3, d) podstawienie kontenerów w miejscach i w terminach określonych przez Zamawiającego, e) utrzymanie kontenerów w należytym stanie sanitarnym, porządkowym oraz technicznym, f) odbiór kontenerów po upływie 4 dni od daty podstawienia, g) informowanie Zamawiającego o konieczności opróżnienia i odbioru kontenerów, h) odbiór kontenerów niezwłocznie po ich napełnieniu odpadami, i) uporządkowanie terenu wokół ustawionych kontenerów oraz zapewnienie czystości i porządku w miejscu ustawienia kontenerów, j) segregowanie odebranych odpadów w celu wyselekcjonowania wszelkich odpadów o składzie jednorodnym, przydatnych do odzysku, k) załadunek odpadów na środki transportowe Wykonawcy oraz transport i rozładunek odpadów w miejscu prawnie dopuszczonym do odzysku lub unieszkodliwiania, bądź wykorzystania odpadów, l) przekazanie odebranych odpadów przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, bądź przekazanie odpadów jednostce organizacyjnej lub osobie fizycznej niebędącej przedsiębiorcą, w celu ich wykorzystania na własne potrzeby, m) przekazanie odebranych odpadów, nienadających się do odzysku lub wykorzystania, przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów (składowania), n) sporządzanie oraz przedkładanie Zamawiającemu miesięcznych sprawozdań oraz wszelkiej dokumentacji sporządzanej na potrzeby ewidencji odpadów, dokumentacji wymaganej przepisami prawa w zakresie gospodarowania odpadami oraz miesięcznej dokumentacji fotograficznej potwierdzającej uporządkowanie terenu, na którym znajdowały się kontenery, o) utrzymanie czystości i porządku w trakcie wykonywanych prac..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.11.00 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CHEMEKO-SYSTEM Sp. z o.o. Zakład Utylizacji, Recyklingu, Przerobu i Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych i Przemysłowych, ul. Jerzmanowska 4-6, 54-519 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 364000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 202878,00

  • Oferta z najniższą ceną: 202878,00 / Oferta z najwyższą ceną: 252018,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.