eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na nośnikach typu billboard i citylight dla potrzeb Opery Wrocławskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-15

Wrocław: Usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na nośnikach typu billboard i citylight dla potrzeb Opery Wrocławskiej
Numer ogłoszenia: 148056 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opera Wrocławska , ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3708800, faks 081 3708852.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opera.wroclaw.pl/1/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na nośnikach typu billboard i citylight dla potrzeb Opery Wrocławskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej ( usługa obejmuje montaż, ekspozycję wraz z obsługą i demontaż) na nośnikach typu billboard i citylight dla potrzeb Opery Wrocławskiej zgodnie z wymogami Zamawiającego. Plakaty do ekspozycji zapewnia Zamawiający. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części: Część 1. Wyklejenie i ekspozycja 40 sztuk plakatów na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard (504 x 238 cm) oraz 10 sztuk plakatów na nośnikach typu Citylight (120x180) w terminie od 1 maja 2013 do 31 maja 2013 w ilości łącznej 50 sztuk w okresie objętym kampanią reklamową według zestawienia: I.).. 30 sztuk plakatów na nośnikach typu billboard na terenie miasta Wrocławia II.)..10 sztuk plakatów na nośnikach typu citylight na terenie miasta Wrocławia III.) 10 sztuk plakatów na nośnikach typu billboard na terenie miast Dolnego Śląska Część 2. Wyklejenie i ekspozycja 40 sztuk plakatów na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard (504 x 238 cm) oraz 15 sztuk plakatów na nośnikach typu Citylight (120x180) w terminie od 1 maja 2013 do 31 maja 2013 w ilości łącznej 55 sztuk w okresie objętym kampanią reklamową według zestawienia: I.).. 30 sztuk plakatów na nośnikach typu billboard na terenie miasta Wrocławia II.)..15 sztuk plakatów na nośnikach typu citylight na terenie miasta Wrocławia III.) 10 sztuk plakatów na nośnikach typu billboard na terenie miast Dolnego Śląska Część 3. Wyklejenie i ekspozycja 60 sztuk plakatów na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard (504 x 238 cm) w terminie od 1 maja 2013 do 31 maja 2013 w ilości łącznej 60 sztuk w okresie objętym kampanią reklamową według zestawienia: 60 sztuk plakatów na nośnikach typu billboard na terenie kraju w miastach, m.in. Warszawa, Katowice + aglomeracja, Kraków, Poznań, Szczecin, Bydgoszcz, Łódź, Gdańsk. Część 4. Wyklejenie i ekspozycja 10 sztuk plakatów na nośnikach reklamy zewnętrznej typu wielki format (3 x 6 m) w terminie od 1 maja 2013 do 31 maja 2013 w ilości łącznej 10 sztuk w okresie objętym kampanią reklamową według zestawienia: 10 sztuk plakatów na nośnikach typu wielki format na terenie miasta Wrocławia Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy znajdujący się w dokumentacji postępowania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w zakresie art. 24 ust.1 odpowiednio pkt. 10 lub 11 ( należy wybrać właściwą opcję) ustawy Pzp (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców do oferty należy załączyć oryginał przedmiotowego oświadczenia złożony przez każdego z nich) 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa, załączonego w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Stosownie do treści art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a)konieczności dostosowania postanowień umownych do zmian wynikających z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa z uwagi na brak możliwości realizacji umowy wedle pierwotnej jej treści, lub z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze Stron; b)zmian redakcyjnych Umowy, lub zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy; c)zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających ponoszone przez Zamawiającego koszty; d)konieczności zmiany numerów rachunków bankowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.opera.wroclaw.pl/1/index.php?page=49
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opera Wrocławska ul. Świdnicka 35 50-066 Wrocław pok. 525B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Opera Wrocławska ul. Świdnicka 35 50-066 Wrocław pok. 552 sekretariat (V piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.