eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemęt › Przebudowa ulicy Przemęckiej wraz z odwodnieniem w m. Kluczewo



Ogłoszenie z dnia 2009-09-04

Przemęt: Przebudowa ulicy Przemęckiej wraz z odwodnieniem w m. Kluczewo
Numer ogłoszenia: 148031 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Przemęt , ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie, tel. 065 5496071, faks 065 5496975.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Przemęckiej wraz z odwodnieniem w m. Kluczewo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulicy Przemęckiej w m. Kluczewo wraz z odwodnieniem wymaga następujących robót: - odtworzenia trasy w terenie, - wykonanie robót ziemnych związanych z wykopami pod konstrukcje jezdni, zjazdów do posesji oraz chodników, - ułożenia przepustów z dwudzielnych rur osłonowych typu /AROT/ na liniach telekomunikacyjnych, - regulacji pionowej urządzeń naziemnych, - mechaniczne profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne jezdni, zjazdów do posesji oraz chodników, - wykonania wzmocnienia podłoża z gruntu stabilizowanego cementem, - wykonania podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu stabilizowanego mechanicznie, - ustawienia krawężnika betonowego wibroprasowanego 15x30 cm na ławie betonowej z oporem, - ustawienia opornika betonowego wibroprasowanego 12x20 cm na ławie betonowej z oporem, - ustawienie obrzeża betonowego wibroprasowanego 6x20 cm na ławie betonowej z oporem, - ułożenia ścieku z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej typu /HOLLAND/ na ławie betonowej, - ułożenia nawierzchni z kostki brukowej wibroprasowanej grub. 8cm kolor szary na ciągach jezdnych, - ułożenia nawierzchni z kostki brukowej wibroprasowanej grub. 8cm koloru czerwonego na zjazdach do posesji i na pola, - ułożenia nawierzchni z kostki brukowej wibroprasowanej grub. 6 cm koloru szarego na chodnikach, - plantowanie poboczy i zieleńców oraz humusowanie z obsianiem trawą, - ustawienia oznakowania pionowego, Wszystkie roboty objęte niniejszym zamówieniem muszą być zgodne z wymogami podanymi w Specyfikacji Technicznej oraz odpowiadać warunkom dla poszczególnych rodzajów robót podanych w Polskiej Normie. Zakres prac obejmuje również geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. Szczegółowy zakres robót określa załączony przedmiar do specyfikacji wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną oraz projekt budowlany autorstwa: Projektowanie Dróg i Ulic Andrzej Włodarczak Upr. bud. Nr 1471/90/Lo 67-400 Wschowa ul. Wolsztyńska 19A/6.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. - udokumentują, iż w okresie ostatnich 5 lat lub w okresie krótszym niż 5 lat, jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy niż 5 lat, wykonali z należytą starannością, 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy mają dostarczyć: - ofertę podpisaną przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy zgodną z załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. - wykaz 2 robót budowlanych (załącznik nr 4) zbliżonych, co do przedmiotu i wartości do niniejszego zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, zrealizowane przez wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat lub w okresie krótszym niż 5 lat, jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy niż 5 lat. - kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót - dokument potwierdzający nadanie wykonawczych uprawnień budowlanych niezbędnych do wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia osobie, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy przy niniejszym zamówieniu. - dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy przy niniejszym zamówieniu Wszystkie dokumenty powinny być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń wg formuły /spełnia - nie spełnia/.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.bip.przemet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przemęt, ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt, pokój nr. 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Przemęt, ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt, pokój nr. 24 lub przesłać pocztą, z dopiskiem Oferta na przebudowę ulicy Przemęckiej wraz z odwodnieniem w m. Kluczewo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 25.10.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.