eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sienno › Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Sienno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-08

Sienno: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Sienno
Numer ogłoszenia: 148009 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sienno , ul. Rynek 36/40, 27-350 Sienno, woj. mazowieckie, tel. 048 378-60-18 w. 22, faks 048 3786134.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sienno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Sienno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania przebudowy dwóch odcinków dróg gminnych z nawierzchni żużlowej na nawierzchnię asfaltową w miejscowości Wierzchowiska Pierwsze oraz Leśniczówka. Zamówienia podzielono na dwie części: Zadanie 1.: Przebudowa drogi gminnej w Wierzchowiskach Pierwszych - etap I - Odtworzenie punktów głównych trasy i roboty pomiarowe - 0,560 km - Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej na odkład - 830 m2 - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża z korytowaniem do głębokości 5 cm z formowaniem poboczy - pod konstrukcję nawierzchni i zjazdów - 2860 m2 - Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym dolomitowym o frakcji 0-32 mm z zagęszczeniem mechanicznym grubość warstwy 10 cm - 254,50 m3 - Wykonanie wiązania międzywarstwowego poprzez skropienie bitumem w ilości 0,1-0,3 kg/m2 - 277 m2 - Warstwa ścieralna gr. 4 cm z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych AC 11S 50/70 KR 1-2. - 1985 m2 - Pobocza z kruszywa kamiennego łamanego dolomitowego 0-32 mm gr. 4cm - 560 m2 - Zjazdy z kruszywa kamiennego łamanego dolomitowego 0-32 mm gr. 15 cm - 315m2 - Dowiezienie i wbudowanie brakującej ziemi w pobocza - 42 m3 - Ręczne rozplantowanie odłożonego humusu wzdłuż poboczy - 280 m2 - Oznakowanie drogowe (słupki i przymocowanie tabliczek) : A-6b - 1 szt., A-6c - 1 szt., A-7 - szt., - Oczyszczenie istniejącego przepustu śr. 60 cm- 13,5 mb, - Wykonanie przepustu rurowego z rury PEHD śr. 60 cm ze ściankami czołowymi- 23mb - Wykonanie rowu przydrożnego - 21,60 m3 Zadanie 2.: Przebudowa drogi gminnej w Leśniczówce - etap I - Odtworzenie punktów głównych trasy i roboty pomiarowe - 0,570 km, - Wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni z warstwą odsączającą i podbudową z kruszywa frakcji 32-63 mm o grubości warstwy 15 cm - 20m2, - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża z korytowaniem do głębokości 5 cm z formowaniem poboczy - pod konstrukcję nawierzchni i zjazdów - 2972 m2 - Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym o frakcji 0-32 mm z zagęszczeniem mechanicznym grubość warstwy 10 cm - 246,20 m3 - Wykonanie wiązania międzywarstwowego poprzez skropienie bitumem w ilości 0,1-0,3 kg/m2 - 2027 m2 - Warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych AC 11S KR 1-2. - 2 027 m2 - Pobocza z kruszywa kamiennego łamanego dolomitowego 0-32 mm gr. 4cm - 435 m2 - Zjazdy z kruszywa kamiennego łamanego dolomitowego 0-32 mm gr. 15 cm - 90m2 - Ręczne rozplantowanie odłożonego humusu wzdłuż poboczy - 570 m2 - Oznakowanie drogowe (słupki i przymocowanie tabliczek) : A-6b - 1 szt., A-6c - 1 szt., A-7 - szt., E-44 -1 szt. z demontażu. - Wykonanie przepustu rurowego z rury PEHD o śr. 40cm o długości 12mb. Szczegółowy zakres prac określają przedmiary robót - stanowiące załączniki do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie uzupełniające będzie polegało na przedłużeniu odcinka drogi na każdym z zadań.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna za spełnienie tego warunku przez Wykonawców jeśli wykażą, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy dróg o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych ). Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wykazie robót oraz załączonych dokumentach potwierdzających ich prawidłowe wykonanie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -zamawiający uzna za spełnienie tego warunku przez Wykonawców jeśli wykażą, iż dysponują lub będą dysponować osobą kierownika budowy posiadającego dopuszczalne przepisami prawa uprawnienia w specjalności drogowej lub równoważne do kierowania robotami budowlanymi objętymi niniejszym zamówieniem oraz należącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub równoważne. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje osobą z ww. uprawnieniami, Zamawiający uzna warunek również za spełniony, jeżeli ww. osoba nabyła prawo do wykonywania ww. zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz.394). Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału, kosztorys ofertowy, wzór umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że istotne zmiany do umowy w stosunku do treści wybranej oferty są możliwe jeżeli będą korzystne technologicznie lub finansowo dla Zamawiającego, np. w trakcie wykonywania robót pojawią się na rynku nowe, nowocześniejsze, lub o wyższych parametrach użytkowych urządzenia lub technologie, które lepiej będą zaspokajać potrzeby Zamawiającego, lub gdy podczas wykonywania zamówienia pojawiły się okoliczności, których w trakcie sporządzania dokumentacji projektowej nie można było przewidzieć i jednocześnie powodują one, że wykonanie robót budowlanych zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową lub specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiłoby wadę w prawidłowym funkcjonowaniu obiektu. Zmiany do umowy mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia (ceny) oraz przedmiotu umowy: a) jeżeli dla należytego wykonania zamówienia konieczne będzie wykonanie robót zamiennych lub zaniechanie części robót. Zmiana wynagrodzenia nastąpi w oparciu o postanowienia umowy. Podstawę dla zaniechania robót, robót zamiennych lub dodatkowych stanowić może jedynie protokół konieczności, z którego wynikać będzie, że wykonanie określonej części robót zgodnie z dokumentacją jest niemożliwe lub niecelowe lub konieczne jest wykonanie robót zamiennych albo dodatkowych z uwagi na wymogi sztuki budowlanej i wiedzy technicznej. Protokół konieczności powinien być podpisany co najmniej przez Wykonawcę, w tym kierownika budowy, Zamawiającego, inspektora nadzoru oraz w razie potrzeby istotnych zmian w dokumentacji projektowej zawierać stanowisko projektanta o zasadności dokonania zmian w dokumentacji, b) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT 2) terminu wykonania zamówienia: a) jeżeli wykonanie robót zamiennych ze względu na zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej lub konieczność sporządzenia i uzgodnienia dodatkowej dokumentacji wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy, b) jeżeli wykonanie zamówienia dodatkowego wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, c) na skutek okoliczności wynikających z tzw. siły wyższej lub wymogów środowiskowych, lub uwarunkowań prawnych i administracyjnych, d) jeżeli warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej lub sztuką budowlaną. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca, lub zła organizacja robót nie uzasadnia zmiany umowy, e) w przypadku wystąpienia przeszkód formalno-prawnych niezależnych od stron Umowy (np. zmiany obowiązujących przepisów), oraz w sytuacji gdy ewentualna możliwość pozyskania przez Zamawiającego środków zewnętrznych na dofinansowanie przedmiotowej inwestycji, skutkowała będzie potrzebą zmiany terminu jej realizacji. Inne zmiany dot. niemożliwych do przewidzenia okoliczności jak np. zmiana kierownika budowy, kierowników robót (choroby, przypadki losowe utrata uprawnień itp.), może nastąpić jedynie po pisemnym potwierdzeniu przez Zamawiającego bez konieczności podpisywania aneksów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sienno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sienno ul. Rynek 36 40, 27-350 Sienno, pokój nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Sienno ul. Rynek 36 40, 27-350 Sienno, pokój nr 6- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w Wierzchowiskach Pierwszych - etap I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Odtworzenie punktów głównych trasy i roboty pomiarowe - 0,560 km - Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej na odkład - 830 m2 - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża z korytowaniem do głębokości 5 cm z formowaniem poboczy - pod konstrukcję nawierzchni i zjazdów - 2860 m2 - Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym dolomitowym o frakcji 0-32 mm z zagęszczeniem mechanicznym grubość warstwy 10 cm - 254,50 m3 - Wykonanie wiązania międzywarstwowego poprzez skropienie bitumem w ilości 0,1-0,3 kg/m2 - 277 m2 - Warstwa ścieralna gr. 4 cm z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych AC 11S 50/70 KR 1-2. - 1985 m2 - Pobocza z kruszywa kamiennego łamanego dolomitowego 0-32 mm gr. 4cm - 560 m2 - Zjazdy z kruszywa kamiennego łamanego dolomitowego 0-32 mm gr. 15 cm - 315m2 - Dowiezienie i wbudowanie brakującej ziemi w pobocza - 42 m3 - Ręczne rozplantowanie odłożonego humusu wzdłuż poboczy - 280 m2 - Oznakowanie drogowe (słupki i przymocowanie tabliczek) : A-6b - 1 szt., A-6c - 1 szt., A-7 - szt., - Oczyszczenie istniejącego przepustu śr. 60 cm- 13,5 mb, - Wykonanie przepustu rurowego z rury PEHD śr. 60 cm ze ściankami czołowymi- 23mb - Wykonanie rowu przydrożnego - 21,60 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w Leśniczówce - etap I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Odtworzenie punktów głównych trasy i roboty pomiarowe - 0,570 km, - Wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni z warstwą odsączającą i podbudową z kruszywa frakcji 32-63 mm o grubości warstwy 15 cm - 20m2, - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża z korytowaniem do głębokości 5 cm z formowaniem poboczy - pod konstrukcję nawierzchni i zjazdów - 2972 m2 - Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym o frakcji 0-32 mm z zagęszczeniem mechanicznym grubość warstwy 10 cm - 246,20 m3 - Wykonanie wiązania międzywarstwowego poprzez skropienie bitumem w ilości 0,1-0,3 kg/m2 - 2027 m2 - Warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych AC 11S KR 1-2. - 2 027 m2 - Pobocza z kruszywa kamiennego łamanego dolomitowego 0-32 mm gr. 4cm - 435 m2 - Zjazdy z kruszywa kamiennego łamanego dolomitowego 0-32 mm gr. 15 cm - 90m2 - Ręczne rozplantowanie odłożonego humusu wzdłuż poboczy - 570 m2 - Oznakowanie drogowe (słupki i przymocowanie tabliczek) : A-6b - 1 szt., A-6c - 1 szt., A-7 - szt., E-44 -1 szt. z demontażu. - Wykonanie przepustu rurowego z rury PEHD o śr. 40cm o długości 12mb..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.