eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › usługaprzeglądy techniczne, naprawa i konserwacja aparatury i sprzętu medycznego, a także kontrola bezpieczeństwa mechanicznego i elektrycznego - stała obsługa techniczna dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Jaśle

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-21

Jasło: usługa: przeglądy techniczne, naprawa i konserwacja aparatury i sprzętu medycznego, a także kontrola bezpieczeństwa mechanicznego i elektrycznego - stała obsługa techniczna dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
Numer ogłoszenia: 147994 - 2016; data zamieszczenia: 21.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129157 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny, ul. Lwowska 22, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4437500, faks 013 4468322.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa: przeglądy techniczne, naprawa i konserwacja aparatury i sprzętu medycznego, a także kontrola bezpieczeństwa mechanicznego i elektrycznego - stała obsługa techniczna dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Jaśle.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeglądy techniczne, naprawa i konserwacja aparatury i sprzętu medycznego, a także kontrola bezpieczeństwa mechanicznego i elektrycznego - stała obsługa techniczna dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Jaśle: Pakiet 1 - aparatura medyczna, Pakiet 2 - EKG, Pakiet 3 - sprzęt rehabilitacyjny 1, Pakiet 4 - aparaty optyczne, Pakiet 5 - defibrylatory, Pakiet 6 - kardiomonitory, Pakiet 7 - wirówki, Pakiet 8 - KTG, Pakiet 9 - pulsoksymetry, Pakiet 10 - pompy infuzyjne, Pakiet 11 - autoklawy, Pakiet 12 - pompy Agilia, Pakiet 13 - lampy operacyjne i stoły operacyjne, Pakiet 14 - respiratory, Pakiet 15 - łóżka do intensywnej opieki, Pakiet 16 - monitory i zestaw kardiomonitorów EMTEL, Pakiet 17 - aparaty do krioterapii, Pakiet 18 - aparaty endoskopowe, Pakiet 19 - automatyczny wstrzykiwacz kontrastu, Pakiet 20 - zestaw Holterowski Oxford, Pakiet 21 - aparatura laboratoryjna, Pakiet 22 - aparaty do znieczuleń 1, Pakiet 23 - inkubatory, Pakiet 24 - aparaty do znieczuleń 2, Pakiet 25 - diatermie ERBE Pakiet 26 - inkubatory, pulsoksymetry, Pakiet 27 - ultrasonografy Pakiet 28 - sprzęt rehabilitacyjny 2, Pakiet 29 - pompy infuzyjne Kwapisz, Pakiet 30 - RTG Shimadzu, Pakiet 31 - łóżka porodowe, Pakiet 32 - monitory płodu, Pakiet 33 - fotele ginekologiczne, Pakiet 34 - audiometry, Pakiet 35 - spirometry, Pakiet 36 - defibrylatory, respiratory, ssaki, Pakiet 37 - Kardiomonitory do IOM, Pakiet 38 - zestaw do artroskopii firmy Stryker, Pakiet 39 - zestaw laparoskopowy firmy Sthorz, Pakiet 40 - sterylizatory, myjnie firmy Getinge, Pakiet 41 - noże harmoniczne firmy Johnson&Johnson - zgodnie z formularz cenowym - Druk nr 5 i formularzem ofertowym - Druk nr 4 o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. 1. Zakresy wykonywanych prac: - zakres wykonywanych przeglądów technicznych i konserwacji zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową dla poszczególnych urządzeń, - usuwanie awarii i usterek w okresach pomiędzy przeglądami w ramach stawki za konserwację, materiały i części zamienne płatne oddzielnie, - wykonanie testu bezpieczeństwa elektrycznego (zgodnie z PN EN 62353), - czas reakcji serwisu Wykonawcy: 24 godziny od daty zgłoszenia awarii - dotyczy dni roboczych. W przypadku aparatury tj. autoklawy (Pakiet 12), czas przystąpienia do naprawy wynosi 12 godzin. - awarie i usterki aparatury i sprzętu medycznego będą zgłaszane Wykonawcy przez wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego (telefonicznie lub faxem), - Wykonawca dokonuje przeglądów, napraw i konserwacji sprzętu medycznego w siedzibie Zamawiającego przy użyciu własnych materiałów i narzędzi, - W przypadku urządzeń objętych nadzorem przez Urząd Dozoru Technicznego, Wykonawca odpowiada za właściwe przygotowanie urządzenia i uczestniczenie podczas rewizji i prób. Zamawiający odpowiednio wcześniej informuje wykonawcę o terminie i zakresie rewizji i prób. Wykonawca pokrywa koszty związane z uczestniczeniem w rewizjach i próbach. W przypadku niedopuszczenia aparatu do dalszej eksploatacji wskutek niewłaściwego przygotowania do rewizji lub prób, Wykonawca pokrywa koszty związane z ponownym przeprowadzeniem rewizji lub próby. - koszty dojazdu pracowników Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, przewozu materiałów i narzędzi oraz przewozu urządzenia do naprawy w siedzibie Wykonawcy w przypadku braku możliwości naprawy w siedzibie Zamawiającego w ramach stawki za stałą obsługę techniczną, - wpis w paszporcie technicznym naprawy, konserwacji, przeglądu z wyznaczeniem daty następnego przeglądu, wymienionych części zamiennych, zakończony dopuszczeniem danego urządzenia do użytkowania oraz naklejenie naklejek trwałych z datą następnego przeglądu w widocznym miejscu na urządzeniu. - wydawania orzeczeń technicznych kwalifikujących urządzenie do wycofania z eksploatacji. - Zaleca się zaoferowanie produktów (części) oryginalnych tj. produktów zgodnych pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych w stosunku do sprzętu posiadanego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, tj. posiadających te same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. Jeżeli w wyniku stosowania zaoferowanych przez Wykonawcę produktów równoważnych (zamienników) do oryginalnych przedstawiciel autoryzowanego serwisu stwierdzi, że powodem powstania awarii, uszkodzenia sprzętu posiadanego przez Zamawiającego jest stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie zalecanych przez producenta (zaoferowanych przez Wykonawcę produktów równoważnych) koszty awarii, uszkodzeń wymagających naprawy ponosi Wykonawca. - Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania powierzonych mu usług zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015. poz. 876), wymaganiami producentów aparatury, dobrą praktyką, sztuką i wiedzą techniczną oraz z należytą starannością. 2. Wykaz czynności w ramach SOT: - Zebranie od obsługi informacji dotyczących funkcjonowania aparatu. - Ocena stanu technicznego, sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego i mechanicznego. - Przeglądy techniczne, naprawy, usuwanie usterek. - Sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania urządzenia i wszelkich jego zabezpieczeń. - Wpis do paszportu technicznego i naklejenie naklejek. 3. Dodatkowe czynności konserwacyjne dla poszczególnych rodzajów urządzeń: Autoklawy: - Sprawdzenie szczelności i drożności instalacji ciśnieniowej. - Płukanie i odkamienianie. Destylatory i wytwornice pary: - Płukanie i odkamienianie. Respiratory: - Sprawdzenie szczelności instalacji tlenowej. - Sprawdzenie zastawek i zaworów. Aparaty EKG: - Czyszczenie i regulacja docisku piórek lub głowicy termicznej. - Sprawdzenie zapisu aparatu przy pomocy testera EKG. Inkubatory stacjonarne: - Sprawdzenie drożności, działania instalacji nawilżania, nadmuchu i tlenowej /wymiana filtru/. - Sprawdzenie działania układu nagrzewania, nawilżania i alarmu inkubatora. Aparatura optyczna i laboratoryjna: - Czyszczenie i regulacja zaworów. Diatermie: - Ocena stanu technicznego i sprawdzenie ciągłości przewodów elektrod..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: aparatura medyczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakłady Techniki Medycznej Sp. z o.o., ul. Szylinga 63, 30-433 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20340,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27630,72

  • Oferta z najniższą ceną: 27630,72 / Oferta z najwyższą ceną: 27630,72

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: EKG,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Techniki Medycznej i Użytkowej Sp. z o.o., ul. Partyzantów 21, 35-234 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2718,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3055,32

  • Oferta z najniższą ceną: 3055,32 / Oferta z najwyższą ceną: 13284,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: sprzęt rehabilitacyjny 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Techniki Medycznej i Użytkowej Sp. z o.o., ul. Partyzantów 21, 35-234 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4368,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5166,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5166,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16531,20

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: aparaty optyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Techniki Medycznej Sp. z o.o., ul. Szylinga 63, 30-433 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2064,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3202,92

  • Oferta z najniższą ceną: 3202,92 / Oferta z najwyższą ceną: 3202,92

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: kardiomonitory

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Techniki Medycznej i Użytkowej Sp. z o.o., ul. Partyzantów 21, 35-234 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1872,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2036,88

  • Oferta z najniższą ceną: 2036,88 / Oferta z najwyższą ceną: 10627,20

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: wirówki,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Techniki Medycznej i Użytkowej Sp. z o.o., ul. Partyzantów 21, 35-234 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1680,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2066,40

  • Oferta z najniższą ceną: 2066,40 / Oferta z najwyższą ceną: 4723,20

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: KTG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Techniki Medycznej i Użytkowej Sp. z o.o., ul. Partyzantów 21, 35-234 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2568,24

  • Oferta z najniższą ceną: 2568,24 / Oferta z najwyższą ceną: 6199,20

  • Waluta: PLN .


Część NR: 9   

Nazwa: pulsoksymetry

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Techniki Medycznej i Użytkowej Sp. z o.o., ul. Partyzantów 21, 35-234 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1872,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2206,62

  • Oferta z najniższą ceną: 2206,62 / Oferta z najwyższą ceną: 3837,60

  • Waluta: PLN .


Część NR: 10   

Nazwa: pompy infuzyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Techniki Medycznej i Użytkowej Sp. z o.o., ul. Partyzantów 21, 35-234 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3024,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3321,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3321,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3719,52

  • Waluta: PLN .


Część NR: 11   

Nazwa: autoklawy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU STERIMED R. Majchrowicz, M. Krawczyk, ul. Prymasa 1000-lecia 7c, 35-512 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12391,02

  • Oferta z najniższą ceną: 12391,02 / Oferta z najwyższą ceną: 14022,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 12   

Nazwa: pompy Agilia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DRAGER POLSKA Sp. z o.o., ul. Sułkowskiego 18a, 85-655 Bydgoszcz, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8448,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8118,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4870,80 / Oferta z najwyższą ceną: 16236,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 15   

Nazwa: łóżka do intensywnej opieki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROMED S.A., ul. Krajewskiego 1B, 01-520 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3888,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3701,81

  • Oferta z najniższą ceną: 3701,81 / Oferta z najwyższą ceną: 8856,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 22   

Nazwa: aparaty do znieczuleń 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SERVSYSTEMS Wojciech Opioła, ul. Lasek 36A, 36-020 Tyczyn, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3636,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5350,50

  • Oferta z najniższą ceną: 2878,05 / Oferta z najwyższą ceną: 10157,09

  • Waluta: PLN .


Część NR: 29   

Nazwa: pompy infuzyjne Kwapisz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALFA GREEN Sp. z o.o., ul. Szaserów 38, 04-306 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3420,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4206,60

  • Oferta z najniższą ceną: 2033,19 / Oferta z najwyższą ceną: 11217,60

  • Waluta: PLN .


Część NR: 31   

Nazwa: łóżka porodowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROMED S.A., ul. Krajewskiego 1B, 01-520 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1104,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1233,94

  • Oferta z najniższą ceną: 1233,94 / Oferta z najwyższą ceną: 2952,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 39   

Nazwa: zestaw laparoskopowy firmy Sthorz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDIM Sp. z o.o., ul. Puławska 45B, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1967,95

  • Oferta z najniższą ceną: 1967,95 / Oferta z najwyższą ceną: 1967,95

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.