eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów Zespołu Szkół Mechanicznych w Raciborzu w ramach projektuMam zawód - mam pracę w regionie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-28

Racibórz: Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów Zespołu Szkół Mechanicznych w Raciborzu w ramach projektu: Mam zawód - mam pracę w regionie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
Numer ogłoszenia: 14797 - 2013; data zamieszczenia: 28.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Raciborski , Plac Okrzei 4, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 32 4597385, faks 32 4597386.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatraciborski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów Zespołu Szkół Mechanicznych w Raciborzu w ramach projektu: Mam zawód - mam pracę w regionie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenia kursów dla uczniów Zespołu Szkół Mechanicznych w Raciborzu w ramach projektu: Mam zawód - mam pracę w regionie, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Opis każdej z części zawarty jest w załącznikach do ogłoszenia. Dodatkowe elementy opisu wspólne dla każdej części zamówienia: 1) zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby osób mających uczestniczyć w kursach; w przypadku zmiany liczby osób zamawiający zapłaci za rzeczywistą liczbę uczestników kursu, a wykonawca nie wniesie żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego, 2) wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia kursu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 3) w przypadku gdy dany kurs kończy się egzaminem i uczestnik zadeklaruje przystąpienie do egzaminu wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wszelkiej niezbędnej dokumentacji potrzebnej do zgłoszenia uczestnika kursu na egzamin wraz z ustaleniem terminu; cenę egzaminu pokrywa sam uczestnik; po pozytywnym zdaniu egzaminu uczestnik kursu otrzymuje wszelką dokumentację potwierdzającą zdobyte kwalifikacje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 4) w przypadku gdy dany kurs nie kończy się egzaminem uczestnik otrzymuje zaświadczenie / certyfikat potwierdzający ukończenie kursu, 5) wykonawca zobowiązany jest do opracowania programu kursu, 6) zajęcia muszą odbywać się na terenie Raciborza, w innym przypadku wykonawca zobowiązany jest każdorazowo zapewnić dowóz uczestników spod Zespołu Szkół Mechanicznych w Raciborzu na zajęcia oraz transport powrotny; w tym przypadku wykonawca uwzględnia koszt transportu uczniów w cenie za zorganizowanie kursu, 7) zajęcia należy realizować od poniedziałku do piątku po godzinach lekcyjnych uczniów lub w przypadku zgody dyrektora Zespołu Szkół Mechanicznych w Raciborzu i uczniów w soboty - zgodnie z harmonogramem ustalonym pomiędzy wykonawcą i dyrektorem.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) pełnomocnictwo, o którym mowa w punkcie 13.8. SIWZ (opcjonalnie)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w zakresie zmiany wysokości całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy w związku z przyjętym sposobem rozliczenia za organizację i przeprowadzenie kursu, o którym mowa w § 4 ust. 4 umowy. 2. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół). 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatraciborski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Raciborzu, Pl. Okrzei 4a - pokój nr 5 (Referat Zamówień Publicznych).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Raciborzu, Pl. Okrzei 4 - Biuro Obsługi Klienta (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie finansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 (Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego). 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu spawania blach spoinami pachwinowymi i czołowymi metodą MAG (135) dla uczniów z Zespołu Szkół Mechanicznych w Raciborzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu spawania blach spoinami pachwinowymi i czołowymi metodą MAG (135) dla uczniów z Zespołu Szkół Mechanicznych w Raciborzu, uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Liczba uczestników - maksymalnie 30. 3. Minimalna liczba godzin - 160 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. 4. Cel szkolenia: teoretyczne i praktyczne podniesienie kwalifikacji oraz przygotowanie uczestników szkolenia do egzaminu kwalifikacyjnego, który uprawnia uczestników kursu do zdobycia: - świadectwa oraz Książeczki Spawacza według normy EN 287-1 wystawionych przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach z właściwymi wpisami dotyczącymi metod spawania oraz zakresem uprawnień (jeżeli Wykonawca zawarł porozumienie z Instytutem Spawalnictwa) lub - Książeczki Spawacza według normy EN 287-1 posiadającej akceptację odpowiednich instytucji odbiorczo - dozorowych takich jak UDT, TUV (na bazie porozumień zawartych pomiędzy Wykonawcą, a instytucją odbiorczo - dozorową). 5. Minimalny zakres programowy szkolenia: zajęcia teoretyczne i praktyczne obejmujące: a) instruktaż wstępny, bhp, b) przygotowywanie elementów do spawania, c) dobieranie materiałów dodatkowych dla danego materiału podstawowego, d) czytanie rysunków prostych konstrukcji spawalniczych, e) uruchamianie i obsługiwanie urządzeń spawalniczych, f) dobieranie parametrów spawania, g) wykonywanie złączy blach ze spoinami pachwinowymi i czołowymi w poszczególnych pozycjach, h) ocenianie jakości wykonywanych przez siebie złączy spawanych, i) stosowanie odpowiednich środków ochrony indywidualnej i obsługiwanie sprzętu przeciwpożarowego, j) udzielanie pierwszej pomocy w nagłych wypadkach, k) postepowanie w razie pożaru powstałego w wyniku prac spawalniczych. Dodatkowe elementy opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały w sekcji II ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu CAD/CAM dla uczniów z Zespołu Szkół Mechanicznych w Raciborzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu CAD/CAM dla uczniów z Zespołu Szkół Mechanicznych w Raciborzu, uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Liczba uczestników - maksymalnie 7. 3. Minimalna liczba godzin - 120 godzin lekcyjnych. 4. Cel szkolenia: podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów. 5. Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: a) Obszar pierwszy CAD - komputerowe wspomaganie projektowania (min. 70 godzin lekcyjnych): - podstawowe pojęcia, - podstawowe oraz zaawansowane elementy rysunkowe i funkcje do modyfikacji rysunku, - praca z warstwami, kreskowanie, tworzenie własnych rodzajów linii oraz wzorów kreskowań, - konfiguracja opcji programu oraz pozyskiwanie informacji od programu o parametrach fizycznych, - bazy danych - praca z blokami rysunkowymi i dyskowymi, - bazy danych - bloki z atrybutami - wyodrębnianie danych, - wymiarowanie i konfiguracja stylu wymiarowego, - wydruk z przestrzeni modelu i przestrzeni papieru, - konfiguracja przestrzeni roboczej do tworzenia modeli 3D, omówienie podstawowych brył rysunkowych, - podstawowe i zaawansowane funkcje do tworzenia modeli 3D oraz funkcje do ich modyfikacji, - generowanie dokumentacji płaskiej na podstawie modelu 3D, - wizualizacja obiektów przestrzennych z wykorzystaniem bibliotek materiałów i świateł oraz tworzenie animacji, - powtórzenie materiału - sprawdzenie wiedzy. b) Obszar drugi CAM - komputerowe wspomaganie wytwarzania z ukierunkowaniem na obrabiarki CNC (min. 50 godzin lekcyjnych): - podstawy obróbki skrawaniem: rodzaje obróbek, dobór narzędzi i technologicznych parametrów skrawania, - wprowadzenie w środowisko, - tworzenie geometrii (tokarka i frezarka), - modelowanie bryłowe z utworzonej geometrii (tokarka i frezarka), - wprowadzenie do tworzenia procesów obróbki, - tworzenie procesów obróbki (tokarka i frezarka), - generowanie G-kodu, - omówienie programu, - testowanie wygenerowanych G-kodów na obrabiarkach CNC, - powtórzenie materiału - sprawdzenie wiedzy. 6. Inne wymagania Zamawiającego: - Wykonawca zapewni do przeprowadzenia kursu oprogramowanie oraz osobne stanowisko pracy dla każdego uczestnika (jedno stanowisko komputerowe z oprogramowaniem na jednego uczestnika) oraz niezbędną bazę dydaktyczną potrzebną do realizacji kursu. - Po ukończeniu kursu uczestnik otrzyma certyfikat poświadczający nabytą wiedzę. Dodatkowe elementy opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały w sekcji II ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu SEP do 1 kV dla uczniów z Zespołu Szkół Mechanicznych w Raciborzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu SEP do 1 kV dla uczniów z Zespołu Szkół Mechanicznych w Raciborzu, uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Liczba uczestników - maksymalnie 34. 3. Minimalna liczba godzin - 60 godzin lekcyjnych. 4. Cel szkolenia: teoretyczne i praktyczne podniesienie kwalifikacji oraz przygotowanie do egzaminu kwalifikacyjnego uprawniającego do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV i do zdobycia uprawnień elektrycznych w formie świadectwa kwalifikacyjnego. 5. Minimalny zakres programowy szkolenia: - wiadomości podstawowe z zakresu elektrotechniki, - rodzaje ochrony przeciwporażeniowej, - ogólne zasady eksploatacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - bezpieczeństwo i higiena pracy oraz zasady postępowania przy ratowaniu osób porażonych prądem elektrycznym i poparzonych, - zasady organizacji i wykonywania prac przy urządzeniach elektroenergetycznych, - ogólne zasady racjonalnej gospodarki elektroenergetycznej, - ochrona przeciwpożarowa, -zajęcia praktyczne obejmujące między innymi: pokazy, demonstracje, prezentacje filmów dydaktycznych, dokonywanie praktycznych pomiarów. Dodatkowe elementy opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały w sekcji II ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.