eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miedziana Góra › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Miedziana Góra . Etap III. Zad. 3.



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Miedziana Góra: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Miedziana Góra . Etap III. Zad. 3.
Numer ogłoszenia: 147955 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra, ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, fax 041 303-16-05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedziana-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Miedziana Góra . Etap III. Zad. 3..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Miedziana Góra . Etap III. Zad. 3. Zamówienie obejmuje wykonanie kolektorów ściekowych od CI do CIX, z rur PCV wykonanych z jednorodnego materiału z wtopioną uszczelką gumową wargową: - o średnicy 200/5,9 mm i sztywności obwodowej SN8 (SDR 34), L = 6270,5 m - o średnicy 160 /4,7 mm i sztywności obwodowej SN8 (SDR 34), L = 153,50 m. Włączanie do kanałów sanitarnych odbywać się będą za pomocą: - studzienek kanalizacyjnych PCV o średnicy 400 mm - 99 szt. - studzienek kanalizacyjnych PCV o średnicy 1000 mm - 76 szt. - za pomocą trójników o średnicy 200/160 mm wbudowanych w kanał uliczny - 42 szt. W ramach zamówienia należy wykonać także przejścia pod drogą: - krajową w ilości 3 szt. o łącznej długości 84 m, - powiatową w ilości 2 szt. o łącznej długości 18 m. UWAGA! Do budowy sieci należy zastosować rury kanalizacyjne PCV z jednorodnego materiału z fabrycznie montowaną uszczelką i wydłużonym kielichem. Rury powinny posiadać Aprobatę Techniczną COBRTI INSTAL. 2. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe konieczne do uwzględnienia: 2.1 pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania; pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 02.04.2001r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz zespołów uzgadniania dokumentacji projektowej Dz. U 38 poz. 455). 2.2 zapewnienie wideoinspekcji sieci kanalizacji sanitarnej przed odbiorem końcowym przedmiotu zamówienia. 2.3 wykonanie próby szczelności sieci kanalizacyjnej wraz ze studzienkami; 2.4 projekt organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami; 2.5 uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy: a) zajęcie pasa drogowego; b) związanych z realizacją robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji; c) innych - niezbędnych przy realizacji zadania. 2.6 organizacja i zabezpieczenie placu budowy; 2.7 odtworzenie nawierzchni ulic; 2.8 porządkowanie terenu po budowie; 2.9 likwidacja placu budowy oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ , a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. Szczegółowy zakres robót został określony w: a) projekt techniczny - zał. nr 1 do SIWZ; b) przedmiar robót - zał. nr 2 do SIWZ; c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - zał. nr 3 do SIWZ; Załączone do dokumentacji projektowej przedmiary robót mają charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z uwarunkowaniami terenu, dokumentacją projektową i innymi niezbędnymi w tym zakresie dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. Użyte w specyfikacji, załącznikach do specyfikacji nazwy produktów, źródło pochodzenia mają znaczenie jako wskazanie przez Zamawiającego oczekiwanej jakości materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do wskazania produktów równoważnych. Na wykonawcy spoczywa ciężar wskazania równoważności.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 40.000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy zł.). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Kielcach, Oddział Miedziana Góra, nr 75 8493 0004 0020 0303 0078 0006 na potwierdzenie należy załączyć do oferty dowód wpłaty (na przelewie - Wadium - budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Miedzianej Górze - etap III. zad. 3). b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że, poręczenie kasy może być wyłącznie poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożony w oryginale, musi obejmować cały okres związania ofertą oraz winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Zwrot bądź zatrzymanie wadium będzie się odbywać na zasadach określonych w ustawie PZP..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ustawy PZP. 2. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. 3. Posiadają niezbędne doświadczenie tz. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, wykonali dwie roboty budowlane o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj. wykonali co najmniej 2 sieci kanalizacyjne każda o wartości minimum 3.000.000 zł. brutto, potwierdzone odpowiednimi dokumentami z których wynika, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Zapewnią kierowanie prowadzonymi robotami przez kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci kanalizacyjnych oraz kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg - wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.); 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku: - posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej na poziomie co najmniej 30% wysokości ceny brutto oferty własnej; - posiadanie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Zagwarantują minimalny czas usuwania awarii w ramach serwisu gwarancyjnego - 24 h - od telefonicznego zgłoszenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy PZP - z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do oferty; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 3 do oferty; 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do oferty, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, np. referencji, protokołów odbioru, 4) dokumenty stwierdzające, że kierownicy budowy posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych oraz drogowej, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego - załączniki nr 5 do oferty. 5) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączniki nr 6 do oferty. 6) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej- załączniki nr 7 do oferty. 7) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub odpowiednie zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed pływem terminu składania ofert - załączniki nr 8 do oferty. 8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załączniki nr 9 do oferty. 9) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załączniki nr 9 do oferty. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności zamiast dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument o którym mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605). 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy PZP przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a zatem każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest obowiązany złożyć oddzielnie dokumenty, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1, 2, 6, 7, 8, 9, natomiast pełnomocnik w imieniu wykonawców winien złożyć wspólnie dokumenty o których mowa w pkt. 1 ppkt 3, 4, 5. Ponadto zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP pełnomocnik przedkłada pełnomocnictwo, które powinno mieć formę pisemną. Dokumenty o których mowa w niniejszym rozdziale mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-gora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Miedzianej Górze, ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Miedzianej Górze, ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający będzie ubiegał się o dofinansowanie inwestycji ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Świętokrzyskiego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.