eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokołów Podlaski › LIKWIDACJA I UTYLIZACJA WYROBÓW AZBESTOWYCH Z TERENU GMINY SOKOŁÓW PODLASKI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-04

Sokołów Podlaski: LIKWIDACJA I UTYLIZACJA WYROBÓW AZBESTOWYCH Z TERENU GMINY SOKOŁÓW PODLASKI
Numer ogłoszenia: 147929 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sokołów Podlaski , ul. Piękna 2, 08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie, tel. 025 781-25-31, faks 025 787-73-50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasokolowpodl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: LIKWIDACJA I UTYLIZACJA WYROBÓW AZBESTOWYCH Z TERENU GMINY SOKOŁÓW PODLASKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Załadunek, transport, pakowanie i zdeponowanie na składowisku powstałych odpadów zawierających azbest wraz z kosztami utylizacji pokryć dachowych wykonanych z wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych falistych oraz płyt azbestowo-cementowych płaskich) zdjętych z budynków zlokalizowanych na terenie Gminy Sokołów Podlaski. 1. Zakres usługi określony przez Zamawiającego obejmuje: a) zbiórkę płyt cementowo - azbestowych falistych i płaskich zdjętych przez właścicieli posesji - 7 000,0 m2, b) transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z miejsca demontażu lub odbioru do miejsca utylizacji - 120,00 Mg, 2. Wykonawca jest zobowiązany: a) posiadać zezwolenie na wytwarzanie, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest, b) wykonać zbiórkę z posesji płyt cementowo - azbestowych wg wykazu i harmonogramu przekazanego przez Zamawiającego, c) uporządkować teren posesji po zbiórce płyt, d) wydać właścicielowi posesji, z której został zabrany azbest dokument potwierdzający przekazanie azbestu do utylizacji, zawierający ilość wyrobów w m2 i Mg ; wzór dokumentu uzgodniony zostanie z Zamawiającym. Zadanie jest finansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiace złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 6.1. Warunki : 6.1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 6.1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6.1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 6.1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6.1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 7 przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca w/w warunki spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 7.1.1. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez wykonawcę załącznik nr 1 do oferty 7.1.2. Potwierdzenie wpłaty wadium - kserokopia podpisana za zgodność. 7.1.3. Tabelę elementów - załącznik nr 6 do oferty 7.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu art. 24 ustawy Pzp, składa następujące dokumenty: 7.2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.2.2. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie usuwania wyrobów zawierających azbest zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Płacy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649). 7.2.3. Decyzję administracyjną zezwalającą na usuwanie i transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest wydane w oparciu o ustawę z dnia 27 kwietnia 2001 r. odpadach (Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zmian.) 7.2.4. Umowę dotyczącą utylizacji odpadów (z zakładem na przyjęcie materiałów zawierających azbest) 7.2.5. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik - załącznik nr 2 do oferty. 7.2.6. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do oferty. 7.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia składa następujące dokumenty: 7.3.1. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada lub będzie posiadał odpowiedni personel przeszkolony w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. (Dz. U. nr 216 poz. 1824) - załącznik nr 5 do oferty. 7.4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej polskiej: 7.4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.2.1.. składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 7.4.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.4.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.5. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 7.5.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7.5.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 7.2.1., 7.2.6. powinny być złożone przez każdy podmiot..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminasokolowpodl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sokołów Podlaski, ul. Piękna 2, 08-300 Sokołów Podlaski, pokój nr 18..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sokołów Podlaski, ul. Piękna 2, 08-300 Sokołów Podlaski, pokój nr 2 ( sekretariat )..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.