eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Urzędów › Remont i wyposażenie budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Urzędowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-08

Urzędów: Remont i wyposażenie budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Urzędowie
Numer ogłoszenia: 147924 - 2011; data zamieszczenia: 08.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88046 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury, ul. Błażeja Dzikowskiego 1, 23-250 Urzędów, woj. lubelskie, tel. 81 822 50 81, faks 81 822 51 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i wyposażenie budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Urzędowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - Remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Urzędowie ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów. Zamawiający udziela zamówienia w częściach tj. Część 1 - roboty budowlane Część 2 - wyposażenie budynku Zakres zamówienia - części 1 1) wymiana pokrycia dachowego nad widownią oraz zapleczem i roboty towarzyszące - rozbiórka starego pokrycia z blachy - rozebranie deskowania dachu z desek - impregnacja grzybobójcza i ogniochronna konstrukcji (krokwi istniejących) - ułożenie folii paroprzepuszczalnej - ołacenie i pokrycie dachu blachą trapezową powlekaną, - obróbki blacharskie, rynny, rury, bariery śniegowe - naprawa kominów, wykonanie czapek i ich pomalowanie 2) docieplenie ścian zewnętrznych wieży obserwatorium, - zeskrobanie łuszczącej się farby - wzmocnienie, gruntowanie podłoża gruntem - docieplenie styropianem EPS 70 gr. 12 cm z przygotowaniem podłoża, wraz z wyprawą elewacyjną cienkowarstwową z gotowej suchej mieszanki - obróbki blacharskie ( podokienniki) 3) remont sali widowiskowej i zaplecza - rozebranie boazerii ścian i osłon grzejnikowych - obicie tynków wewnętrznych z zaprawy cem-wap. i wykonanie nowych - malowanie tynków wewnętrznych farbami emulsyjnymi - ocyklinowanie posadzki z deszczułek malowanych lakierem chemoutwardzalnym - lakierowanie posadzek i parkietów - montaż drzwi wewnętrznych płycinowych, oraz dwuskrzydłowych aluminiowych, - montaż kotar elektrycznych na scenie, 4) instalacja c.o.- wymiana c.o. na parterze budynku (bez przebudowy kotłowni) - demontaż rurociągów stalowych - demontaż grzejników i zaworów - montaż rurociągów o śr. nom od 15 do 50 mm i zaworów przelotowych i zwrotnych - montaż grzejników i zaworów, - roboty towarzyszące przy wykonywaniu instalacji c.o. 5) instalacja elektryczna -wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem (po istniejących trasach) - demontaż tablic, gniazd bezpiecznikowych, opraw żarowych, gniazd wtyczkowych, łączników instalacyjnych podtynkowych, - montaż tablicy TB, TB-K - montaż puszek, przewodów wtynkowych - przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu, - montaż opraw, łączników - montaż przewodów odprowadzających instalacji odgromowej na budynku i zwodów poziomych na dachu - pomiary instalacji elektrycznej i odgromowej Zakres zamówienia - części 2 Biurko pod komputer - szt. 3 Fotel biurowy - szt. 7 Krzesło szt. 350 Stół składany - szt. 37 Regał biblioteczny szt. 32 Regał na czasopisma ze skośnymi półkami szt. 1 Szafa aktowa szt. 1 Szafa ubraniowa lewa szt. 2 Szafa ubraniowa prawa szt. 1 Zamek centralny szt. 4 Szafka katalogowa szt. 1 Biurko pod komputer szt. 5 Lada biblioteczna 2 - szafkowa szt. 1 Krzesło stacjonarne szt. 12 Regał narożny szt. 2 Wykładzina PCV m2 82 Zasłony dekoracyjne szt. 1 Zasłony dekoracyjne szt. 6 Zasłony dekoracyjne szt. 8 Zasłony dekoracyjne szt. 2 Zasłony dekoracyjne szt. 4 Monitoring budynku , system alarmowy System sygnalizacji włamania i napadu zestaw 1 Zestaw pożarowy - zestaw 1 System nagłośnieniowy zestaw 1 System nagłośnieniowy zestaw 1 Statyw kolumnowy szt 4 Wzmacniacz mocy szt 2 Mikrofon szt 2 Mikrofon bezprzewodowy szt 2 Mikrofon estradowy profesjonalny szt 3 Laptop z ekranem o przekątnej min. 17,3cal, natywna rozdzielczość min. 1600x900 zestaw 1 Laptop z ekranem o przekątnej min. 17.3cal rozdzielczość min. 1600 x 900 szt 1 Zestaw komputerowy do prac graficznych zestaw 1 Zestaw komputerowy Procesor min.2 rdzenie po min. 3.06 GHz cache L2 min 512 KB zestaw 1 Program biurowy Komercyjna edycja pakietu biurowego szt 2 Program graficzny -profesjonalny program szt 1 Program graficzny Profesjonalny zestaw narzędzi do edycji fotografii cyfrowych. szt 1 Program System Biblioteczny szt 1 Multimedialny bank danych szt 1 Zasilacz awaryjny UPS szt 1 Drukarka laserowa zestaw 1 Skaner płaski z opcją skanowania negatywów. szt 1 Dysk zewnętrzny przenośny zasilany bezpośrednio z portu USB, szt 1 Dysk zewnętrzny 3,5cal. szt 1 Kamera internetowa Bezprzewodowa kamera sz1 1 Aparat fotograficzny zestaw 1 Pojemnik na baterie do aparatu szt 1 Obiektyw do aparatów pełnoklatkowych. Mocowanie - bagnet F. Zakres ogniskowych 14-24 mm szt 1 Obiektyw do aparatów pełnoklatkowych. Mocowanie - bagnet F. Stała ogniskowa 105 mm szt 1 Obiektyw Do aparatów pełnoklatkowych. Mocowanie - bagnet F. Zakres ogniskowych 80-400 mm szt 1 Lampa błyskowa szt 2 Lampa błyskowa Pierścieniowa dwupalnikowa lampa makro mocowana na obiektywie wraz z lampą bazową - zestaw 1 Aparat kompaktowy Aparat cyfrowy kompaktowy o rozdzielczości min. 14.1 Mpix. szt 1 Statyw szt 1 Głowica kulowa do statywu szt 1 System sufitowego zawieszenia lamp (pantografowy) zestaw 1 Zestaw oświetleniowy zestaw 1 Elektryczny system zawieszania teł na min. 4 tła zestaw 1 Aluminiowa tuleja zawieszania teł fotograficznych szt 8 Papierowe tła fotograficzne szt 5 Dyfuzor do lamp studyjnych szt 2 Radiowy system wyzwalania lamp zestaw 1 Dyktafon szt 1 Ścianki prezentacyjne dwustronne zestaw 6 Klimatyzator przenośny. szt 5 Kserokopiarka Funkcje kopiarki kolorowej i czarno-białej, drukarki sieciowej, skanera - format A3 szt 1.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 39.12.11.00 - Biurka 34.99.10.00 - Reflektory iluminacyjne 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki 33.19.51.00 - Monitory 30.23.13.00 - Monitory ekranowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: część 1 - roboty budowlane

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Budowlane Krzysztof Wojciechowski, Słodków Drugi 63, 23-206 Stróża, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 313271,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 222146,89

  • Oferta z najniższą ceną: 222146,89 / Oferta z najwyższą ceną: 296605,99

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: część 2 - wyposażenie budynku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno - Handlowy LUMAR Jacek Ogórkiewicz, ul. Wierzbowa 3, 85-374 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200122,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 257261,88

  • Oferta z najniższą ceną: 257261,88 / Oferta z najwyższą ceną: 368570,73

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.