eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Urszulin › Wykonanie przebudowy czterech odcinków dróg gminnych na terenie gminy Urszulin w miejscowościach Nowe Załucze, Zawadówka, Dębowiec i Przymiarki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-21

Urszulin: Wykonanie przebudowy czterech odcinków dróg gminnych na terenie gminy Urszulin w miejscowościach Nowe Załucze, Zawadówka, Dębowiec i Przymiarki
Numer ogłoszenia: 147902 - 2016; data zamieszczenia: 21.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103839 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Urszulin, ul. Kwiatowa 35, 22-234 Urszulin, woj. lubelskie, tel. 082 5713001, faks 082 5713001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy czterech odcinków dróg gminnych na terenie gminy Urszulin w miejscowościach Nowe Załucze, Zawadówka, Dębowiec i Przymiarki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie czterech odcinków dróg gminnych, na terenie gminy Urszulin w miejscowościach Nowe Załucze, Zawadówka, Dębowiec i Przymiarki. Elementy do wykonania. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w formule zaprojektuj i wybuduj w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy i decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, które stanowią załącznik Nr 1 do SIWZ. Przebudowywane odcinki dróg: 1. Przebudowa drogi gminnej 104348L położonej w miejscowości Nowe Załucze. 2. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zawadówka. 3. Przebudowa drogi gminnej nr 104349L w Dębowcu. 4. Przebudowa drogi gminnej nr 104358 L położonej w miejscowości Przymiarki. Wykonawca po zawarciu umowy na realizację przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do przygotowania pełnej niezbędnej dokumentacji technicznej do uzyskania pozwolenia na budowę wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz wykonania robót budowlanych a w szczególności: 1.Wykonawca opracuje dokumentację projektową zawierającą co najmniej: 1) Projekt/y budowlany/e opracowany w zakresie zgodnym z wymogami obowiązującej w Polsce ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.). 2) Operat wodnoprawny (jeżeli dotyczy) opracowany w zakresie zgodnym z ustawą Prawo Wodne z dnia 18.07.2001 r. (Dz. U. nr 115,poz. 1229 - z późn. zm.), 3) Dokumentację wykonawczą dla celów realizacji inwestycji, w tym specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (dalej STWiOR). Projekty wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa projektu budowlanego. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych decyzjach i uzgodnieniach. Projekty wykonawcze zadania winny zostać opracowane z podziałem na obiekty oraz branże. 4) Dokumentację powykonawczą w formie map w skali 1:1000 oraz inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych obiektów w wersji drukowanej i elektronicznej (pdf, dxf). 5) Inne opracowania dla uzyskania Pozwolenia na Budowę. 6) Badania i analizy uzupełniające. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zweryfikuje dane wyjściowe do projektowania przygotowane przez Zamawiającego, wykona na własny koszt wszystkie badania i analizy uzupełniające niezbędne dla prawidłowego wykonania Dokumentów Wykonawcy. 7) Weryfikacja i sprawdzenie dokumentacji Projektowej. Jeżeli prawo i względy praktyczne wymagają aby niektóre Dokumenty Wykonawcy były poddane weryfikacji przez osoby uprawnione lub uzgodnieniu przez odpowiednie władze, to przeprowadzenie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnień będzie przeprowadzone przez Wykonawcę na jego koszt, po wcześniejszym wewnętrznym skoordynowaniu dokumentacji przez projektantów branżowych i przed przedłożeniem tej dokumentacji do zatwierdzenia przez Zamawiającego. 8) Uzgodnienia i decyzje administracyjne: W szczególności Wykonawca uzyska wszelkie niezbędne wymagane prawem polskim uzgodnienia, opinie, dokumentacje i decyzje administracyjne konieczne dla zaprojektowania, wybudowania przekazania inwestycji do eksploatacji. Konieczne do uzyskania pozwolenia i decyzje: a) decyzje o uwarunkowaniach środowiskowych realizacji przedsięwzięcia - w posiadaniu Zamawiającego, b) decyzje o lokalizacji inwestycji celu publicznego albo decyzje o warunkach zabudowy - w posiadaniu Zamawiającego, c) pozwolenie wodnoprawne na urządzenia wodne- jeżeli jest konieczna, d) decyzja o warunkach prowadzenia robót - jeżeli konieczna, e) decyzje pozwolenia na budowę - jeżeli konieczna, f) opracowanie, zatwierdzenie i wdrożenie stałych organizacji ruchu, g) pozwolenie na usunięcie zakrzaczeń i zadrzewienia z terenu robót - jeżeli konieczne, h) uzgodnienie z Zespołem Uzgadniania Dokumentacji Projektowych we Włodawie 9) Mapy do celów projektowych. Wykonawca jest zobowiązany do pozyskania map do celów projektowych obejmujących swoim zasięgiem obszary objęte przedmiotem zamówienia - w niezbędnym zakresie do uzyskania wymaganych decyzji administracyjnych. 10) Materiały do projektowania, koncepcje projektowe. Przedstawione w PFU opracowania są materiałem wstępnym i pomocniczym dla Wykonawcy. Przedstawione w PFU wielkości i miary są parametrami brzegowymi. Ostateczne forma obiektów i zakres infrastruktury turystycznej ustalone na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego koncepcji stanowiącej bazę dla Dokumentacji projektowej (projekt budowlany i projekt wykonawczy) z uwzględnieniem postanowień decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych realizacji przedsięwzięcia i decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego lub warunków zabudowy. W przypadku rozbieżności Wykonawca nie będzie rościł praw do dodatkowego wynagrodzenia. 11) Wizja terenowa. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien odbyć wizję Terenu Budowy oraz jego otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, kosztu i ryzyka, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania jego rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące zarówno do prowadzenia Robót budowlanych jak i przygotowania Projektu do uzyskania wymaganych pozwoleń. Pracownicy Zamawiającego po uprzednim zawiadomieniu mogą służyć pomocą przy wizji lokalnej w terenie. 12) Dokumenty projektowe powinny być przekazane Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej. 2. Wykonanie robót budowlanych. 1) Wykonawca przed przedstawieniem Zamawiającemu projektu budowlanego do weryfikacji, jako gotowego sam go zweryfikuje i zatwierdzi, a na etapie budowy, projektant zweryfikuje Wykonawcę czy wykonał roboty zgodnie z projektem. 2) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (dalej STWiOR), wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ, z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., ochrony środowiska oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego. 3) Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do zakończenia robót, w tym dokumentację powykonawczą i inwentaryzację geodezyjną. 4) Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone, jeżeli odbiór nastąpi bez usterek i organ nadzoru budowlanego nie wniesie zastrzeżeń. 5) Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie. 6) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, świadectwa PZH). 7) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru. 8) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: (a) Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z dnia 30 kwietnia 2004 r.) cyt.: Art. 4. Wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu, jeżeli nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, w zakresie odpowiadającym jego właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, to jest ma właściwości użytkowe umożliwiające prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym, w których ma być zastosowany w sposób trwały, spełnienie wymagań podstawowych. Art. 5. 1. Wyrób budowlany nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany CE, co oznacza, że dokonano oceny jego zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo umieszczony w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej, albo oznakowany , z zastrzeżeniem ust. 4, znakiem budowlanym, którego wzór określa załącznik nr 1 do niniejszej ustawy. Oznakowanie CE wyrobu budowlanego, który nie stwarza szczególnego zagrożenia dla zdrowia lub bezpieczeństwa oraz nie odpowiada lub odpowiada częściowo specyfikacjom technicznym, o których mowa w ust. 1 pkt 1, jest także dopuszczalne, wyłącznie po dokonaniu stosownej oceny zgodności. (b) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm. ) cyt.: Art. 10. Wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały, o właściwościach użytkowych, umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi. 3. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1) Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa na kwotę ryczałtową, która jest stała i nie ulega zmianie przez czas obowiązywania umowy, obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w Programie Funkcjonalno Użytkowym, niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodny z projektami budowlanymi i wykonawczymi (dalej zwanych dokumentacją projektową) i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (STWiOR), a także ewentualnymi zastrzeżeniami wynikającymi z wydanej decyzji pozwolenia na budowę oraz wnioskami wynikłymi po dokonanej przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót budowlanych. 2) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia wystąpią roboty niezbędne do wykonania, a nie wynikające z dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do ich wykonania na własny koszt w ramach zawartej umowy. Wynagrodzenie Wykonawcy jest ceną ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającego swoim zakresem z rozdz. IV SIWZ i jakikolwiek błąd w jej obliczeniu nie ma znaczenia na poprawność obliczenia ceny oferty. 4) Zamawiający przewiduje 2 rozliczenia za wykonane części robót w wysokości: a) 60 % wartości umownej po uzyskaniu kompletnego pozwolenia na budowę w zakresie robót objętych umową oraz po zakończeniu pierwszego etapu inwestycji ( droga w msc. Nowe Załucze ) proporcjonalnie do zaawansowania robót zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji robót jaki Wykonawca opracuje i przedłoży Zamawiającemu do akceptacji przed zawarciem umowy, c) rozliczenie końcowe w kwocie nie mniejszej niż 40% wartości umowy. 5) Rozliczenie robót nastąpi na podstawie częściowego/końcowego odbioru robót przeprowadzonego przez komisję powołaną przez Zamawiającego w oparciu o częściowe/końcowe świadectwo płatności. 6) Termin wykonania przedmiotu umowy ustala się na: 6)1. Opracowanie dokumentacji wraz do uzyskania ostatecznego pozwolenia na budowę : a) do 30.04.2017 r., b) wykonanie przebudowy odcinka drogi w miejscowości Nowe Załucze od 31 października 2017 r ., c) pozostały zakres do 31 października 2018 r. 7) Za wykonanie przedmiotu umowy należy rozumieć rzeczowe zakończenie realizacji robót budowlanych. 8) Zapłata za fakturę nastąpić może z wykorzystaniem terminu odroczonej zapłaty - do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego sprawdzonej i zatwierdzonej faktury przez Inspektora Nadzoru oraz protokołu odbioru końcowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt finansowany jest w ramach operacja typu Budowa lub modernizacja dróg lokalnych w ramach poddziałania 7.2 Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii w ramach działania Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Transportowe, Rolnicze i Roboty Ziemno-Melioracyjne S. C. Niedźwiedzcy, Kulczyn 14A, 22-235 Hańsk, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3022903,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3677056,07

  • Oferta z najniższą ceną: 3677056,07 / Oferta z najwyższą ceną: 9881736,35

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.