eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-09

Warszawa: Dostawa materiałów medycznych
Numer ogłoszenia: 147893 - 2010; data zamieszczenia: 09.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc , ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 43 12 312.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.igichp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów medycznych: Pakiet Nr 1 - Akcesoria do sterylizacji j.u. Pakiet Nr 2 - Akcesoria do aparatury, Pakiet Nr 3 - Klipsy tytanowe, Pakiet Nr 4 - Aparaty do płynów, Pakiet Nr 5 - Akcesoria do diatermii, Pakiet Nr 6 - Torebki do pakowania narzędzi, Pakiet Nr 7 - Wapno absorpcyjne, Pakiet Nr 8 - Ustniki, Pakiet Nr 9 - Zamknięte systemy do odsysania, Pakiet Nr 10 -Wkłady jednorazowe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 33.19.00.00-8, 33.14.11.20-7, 33.19.40.00-6, 33.14.16.20-2, 33.69.50.00-8, 33.15.78.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.16.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp - załączonego do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp - załączonego do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp - załączonego do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp - załączonego do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp - załączonego do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenia, że zaoferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r.o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi. Do oświadczenia należy załączyć: - Dla wyrobów klasy II b i III dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania, - Dla pozostałych klas wyrobów medycznych certyfikat CE lub deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE,. -W przypadku, gdy opisany w specyfikacji przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia. 2. Sporządzone przez wykonawcę według instrukcji podanej w załącznikach do SIWZ: Nr 1 - Formularz Oferty, Nr 2 - Formularz Cenowy, 3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego wyżej oraz jej podpisem

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku konieczności wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy: - w zakresie numeru katalogowego produktu, - w zakresie sposobu konfekcjonowania, - w zakresie liczby opakowań, - w sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez Producenta zmodyfikowany/udoskonalony produkt powodujący wycofanie dotychczasowego. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianami wartości umowy i być niekorzystne dla Zamawiającego. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności zgody drugiej strony oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igichp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych pok.110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych pok.110.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Cena za SIWZ - 20,00 zł.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Akcesoria do sterylizacji j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier krepowany o gramaturze 60 g/m2, Rękawy papierowo-foliowe do sterylizacji parowej i formaldehydowej, z minimum pięciowarstwową folią, wskaźnikami umieszczonymi poza obszarem wypełnienia, gramatura papieru 60-70 g/m2, napisy w j.polskim, termozgrzew wielkonałaowy trzyrowkowy, Test paskowy/chemiczny emulacyjny do sterylizacji parowej, Test biologiczny do sterylizacji formaldehydowej, Test ampułkowy biologiczny, Jednorazowy pakiet testowy Bowie-Dick 134o C 3,5 min kontrolujący penetrację i jakość pary, Taśma kontrolna do sterylizacji parą wodną, Taśma neutralna, Test skuteczności mycia mechanicznego w myjni dezynfektorze, Test do kontroli procesu dezynfekcji termicznej w myjni dezynfektorze w temp. 93 stopni i czasie 10 min, Sporal A - test biologiczny Sporal S - test biologiczny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Akcesoria do aparatury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujnik przepływu, Linia próbkująca, do monitorowania CO2, Kabel pacjenta EKG, trzy ( 3 ) odprowadzeniowy, do aparatu Primus (do znieczuleń ). Kabel pacjenta EKG, 5-cio odprowadzeniowy, do monitorów serii Infinity, Siemens / Dräger Mankiet do pomiaru ciśnienia, wielorazowy Filtr antybakteryjny, do 12-krotnej sterylizacji, typ 654 ST, Worek oddechowy do aparatu do znieczulania, wielorazowy, z uchwytem, poj. 2,3 l Filtr pyłowy (powietrza chłodzącego), do respiratora typu Evita 4 Czujnik do pomiaru SpO2, Nellcor, Durasensor DS-100-A, dla dorosłych, wielorazowy, Czujnik do pomiaru SpO2, Nellcor, dla dorosłych, typu Dura-Y, w komplecie 40 przylepców, do monitora Klips wielorazowy na ucho MX01005, Czujnik stężenia tlenu, wielorazowy (6 miesięcy gwarancji), kompatybilny z aparatami do znieczulania firmy Dräger: Julian, Primus, Cato, PM8050 Pojemnik na wapno wielokrotnego użytku, do aparatu Julian firmy Dräger, sterylizacja w temp. max. 134°C Wkład absorbera, do układu pacjenta, w aparacie do znieczulania Julian firmy Dräger Kopułki jednorazowe, sterylne, do przetwornika ciśnienia Memscap 844, Elektroda tlenowa do aparatu Primus Nebuliazator wielorazowy do krótkich inhalacji Kabel do EKG 5 odprowadzeń na jednym wspólnym kablu do monitora KAPPE (aparat do znieczulenia Primus).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Klipsy tytanowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy tytanowe : wymiar przed zamknięciem - 3 mm, wymiar po zamknięciu - 5 mm, posiadające wewnętrzne i zewnętrzne rowkowanie. Do każdych 1340 szt. klipsów należy dołączyć 1 szt. klipsownicy. Klipsy tytanowe : wymiar przed zamknięciem - 5,5 mm, wymiar po zamknięciu - 8,7 mm, posiadające wewnętrzne i zewnętrzne rowkowanie. Do każdych 1000 szt. klipsów należy dołączyć 1 szt. klipsownicy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Aparaty do płynów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do przetaczania krwi i płynów krwiopochodnych typ TS Aparat do przetaczania płynów typ IS Aparat do przetaczania płynów typ IS w kolorze bursztynowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - Akcesoria do diatermii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uchwyt elektrod monopolarnych śr. trzpienia 4mm, z dwoma przyciskami (cięcia, koagulacja) do diatermii ERBE ICC (bez kabla) Kabel monopolarny do uchwytu poz. 1, dł. 4m Elektroda neutralna wielorazowa o powierzchni min. 500 cm2, z otworami mocowania 2 pasów; w komplecie 2 pasy dł. min. 1,2m z zapinkami mocującymi Elektroda monopolarna nożowa prosta, wąska śr. trzpienia 4mm, dł. 16-18 mm Przedłużka do elektrod monopolarnych, śr. trzpienia 4mm, dł. 80-100mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 - Torebki do pakowania narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torebki typu Cleantex lub równoważne przeznaczone do pakowania dużych i ciężkich zestawów narzędziowych lub bieliźnianych. Wykonane z folii i włókniny o gramaturze nie niższej jak 60 g / m2. o rozm. 480 x 640 mm., posiadające oznaczenie kierunku prawidłowego rozrywania, łatwe otwieranie fabrycznego zgrzewu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 - Wapno absorpcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wapno absorpcyjne, niskopylące, z kolorystycznym wskaźnikiem zużycia, wydajność min. 120 l CO2/ 1 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 - Ustniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustniki plastikowe do spirometru Med.-Graphics.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 - Zamknięte systemy do odsysania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System do wielokrotnego odsysania pacjentów z rurek intubacyjnych i tracheostomijnych w układzie zamkniętym składający się z: 1-cewnika do odsysania w systemie zamkniętym do użytku do 72 godz. bez wymiany cewnika z 12 fiołkami (15 mil) soli fizjologicznej do płukania cewnika. Zestaw sterylny. 2- zestaw łączników: Y do rozdwojenia drenów i prosty z kontrolą ssania. Łączniki biologicznie czyste. Cewnik do odsysania z jamy ustnej z możliwością nadania kształtu ( typu ślinociąg ) Szczoteczka do higieny jamy ustnej z możliwością odsysania z dodatkowym otworem zabezpieczjącym. Cewnik do płukania oskrzelowo-pęcherzykowego typu BAL Szpatułka ( gąbkowa ) do czyszczenia jamy ustnej. Fartuch SMS niesterylny z elastyczną taśmą zabezpieczającą Maska chirurgiczna Typ Fluid Shield z osłoną.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10 -Wkłady jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kanister do wkładów wielokrotnego użytku - poj. 2000 ml. Przeźroczysty, wyskalowany w ml., wyposażony w zaczep do mocowania na standardowych wieszakach do szyn Modura. Kanistry przystosowane do mycia, dezynfekcji i sterylizacji. Wkład workowy jednorazowego użytku - poj. 2000 ml. Kompatybilny z odpowiednimi kanistrami z poz.1, worki napylone wewnątrz substancją żelującą. Uszczelniany automatycznie po uruchomieniu ssania. , wyposażony w skuteczny filtr przeciwbakteryjny. Możliwość zamknięcia po napełnieniu wkładu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.