eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Wykonywanie usług sprzątania pomieszczeń budynku Urzędu Skarbowego w Gnieźnie i Wielkopolskiej Składnicy Akt Skarbowych



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Gniezno: Wykonywanie usług sprzątania pomieszczeń budynku Urzędu Skarbowego w Gnieźnie i Wielkopolskiej Składnicy Akt Skarbowych
Numer ogłoszenia: 147891 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Gnieźnie, ul. Spichrzowa, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4237700, fax 061 4264885.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług sprzątania pomieszczeń budynku Urzędu Skarbowego w Gnieźnie i Wielkopolskiej Składnicy Akt Skarbowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń budynku Urzędu Skarbowego i Wielkopolskiej Składnicy Akt Skarbowych w Gnieźnie, przy ul. Spichrzowej 4 o łącznej powierzchni 7.723,00 m², w tym: 230,00 m² - wykładziny dywanowe 1.660,00 m² - wykładzina typu TARKET OPTIMA i TARKET TORO EL, 4.199,00 m² - powierzchnia płytek ceramicznych podłogowych 1.634,00 m² - pozostała powierzchnia objęta usługą sprzątania, w tym: 720,00 m² - powierzchnia płytek ściennych ceramicznych, 366,00 m² - powierzchnia okien, 495,00 m² - powierzchnia drzwi szklanych i fasad, 53,00 m²- powierzchnia schodów wejściowych z marmuru + balustrada (36,15+15,85) Szczegółowy wykaz powierzchni do sprzątania zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Usługi w zakresie utrzymania czystości w budynku Urzędu Skarbowego i Wielkopolskiej Składnicy Akt Skarbowych obejmują w szczególności: a) Harmonogram godzin wykonywanych usług: Codzienne sprzątanie sekretariatu i gabinetów Naczelników i Głównej Księgowej 5 dni w tygodniu od 15°°-20°° po 5 godzin. Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych - 5 dni w tygodniu rozpoczęcie prac od godziny 14³° a w poniedziałki od godziny 15³° ( dot. pomieszczeń nie plombowanych) do godziny 20°° Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych - 5 dni w tygodniu, rozpoczęcie prac w godz. od 14°° - 15º° (dot. wyłącznie pomieszczeń plombowanych i w strefach), Prace będą wykonywane wyłącznie w obecności użytkowników pomieszczeń. Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych Wielkopolskiej Składnicy Akt Skarbowych w godzinach od 14°° do 15°°. Serwis dzienny utrzymanie stałej czystości na Sali obsługi klienta, wejścia głównego (schody + wiatrołap), sanitariatów ogólnie dostępnych, - jeden pracownik na zmianie - 5 dni w tygodniu po 8 godzin. b) Wykonywanie czynności: - codziennie: Zamiatanie i mycie podłóg, klatek schodowych oraz kabin wind, Zamiatanie i mycie schodów wejściowych + balustradę, Odkurzanie wykładzin dywanowych, Odkurzanie biurek, Umycie i wytarcie wszystkich stolików i krzeseł w Sali obsługi klienta, Opróżnianie koszy ze śmieci oraz worków ze ścinkami z niszczarek i wynoszenie do śmietnika (wymiana plastikowych worków w koszach na śmieci we własnym zakresie przez Wykonawcę), Mycie toalet, węzłów sanitarnych (umywalek, pisuarów, muszli ustępowych, wytarcie luster) w tym dezynfekcja, Uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych mydła w pojemnikach oraz czyszczenie tych pojemników - ręczniki, mydło i papier toaletowy zapewnia Zamawiający, Mycie stołów, blatów kuchennych i krzeseł w pomieszczeniach socjalnych. - raz w tygodniu: Mycie płytek ściennych ceramicznych, Sprzątanie Sali konferencyjnej i szkoleniowej (także po każdym szkoleniu) Czyszczenie (mycie odpowiednim środkiem) aparatów telefonicznych, Mycie drzwi i odkurzanie powierzchni pionowych mebli i parapetów, Odkurzanie poręczy i balustrad wewnętrznych, Mycie drzwi szklanych, - raz w miesiącu: Zamiatanie i mycie podłóg w kotłowni i magazynach, Zamiatanie i mycie podłóg w Wielkopolskiej Składnicy Akt Skarbowych, Mycie lodówek, Mycie grzejników c.o. Odkurzanie tapicerki meblowej, Usunięcie plam z wykładzin dywanowych Konserwacja schodów wejściowych z marmuru - zdjąć powłokę zabezpieczająco - ochronną i położyć nową odpowiednim płynem do marmuru. - raz na pół roku - w terminie uzgodnionym z Zamawiającym: Mycie okien z futrynami w całym budynku, Konserwacja wykładzin typu TARKET OPTIMA i TARKET TORO EL, - na żądanie: Pokój gościnny - Sprzątanie w pomieszczeniach używanych sporadycznie należy wykonać w terminie wyznaczonym przez administratora. Informacja będzie przekazywana w formie ustnej lub pisemnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 194400 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZPChr. Firma Usługowa EFEKT s.c. Lucyna Wleklińska, Włodzimierz Wlekliński, ul. Kosynierów 100, 62-300 Września, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 194400.00
  • Oferta z najniższą ceną: 194400.00 / oferta z najwyższą ceną: 370704.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.