Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-01-21
Łódź: Dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego. (Postępowanie numer: 01/2016)
Numer ogłoszenia: 14788 - 2016; data zamieszczenia: 21.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi , ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6761790, faks 42 6761785.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jonscher.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego. (Postępowanie numer: 01/2016).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego w podziale na następujące zakresy: Zakres I - Endoprotezy pierwotne i rewizyjne stawu biodrowego; Zakres II - Endoprotezy pierwotne i rewizyjne stawu kolanowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. 2. Dodatkowo Zamawiający wymaga od Wykonawcy zagwarantowania instrumentarium oraz banku implantów w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ na cały okres trwania umowy. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia do Apteki Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi (ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź) realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w maksymalnej wysokości 5.500,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) opis wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) potwierdzający spełnianie wymagań dotyczących oferowanego asortymentu (stanowiący zał. nr 3 do SIWZ); 2) aktualne dokumenty dopuszczenia do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j.: Dz.U. 2015 poz. 876 ze zm.) w zakresie oferowanego asortymentu lub zaświadczenia o zgłoszeniu - deklaracja zgodności CE dla każdego oferowanego produktu; 3) informacje (w języku polskim, a dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę) na temat oferowanego przedmiotu zamówienia (np. strony katalogowe, ulotki informacyjne), potwierdzające spełnienie wymagań określonych w zał. nr 2 i 3 do SIWZ. Każdą ze stron katalogowych należy opisać, którego zakresu i pozycji dotyczy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oryginał pełnomocnictwa, a jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w rozdz. V.1. SIWZ (pkt. 5 tabeli) lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. 2015 poz. 783), nie jest wymagane uiszczenie opłaty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin płatności - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmiany umowy w sytuacji: 1) wycofania asortymentu z produkcji, 2) zmiany wielkości opakowań, 3) nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających do obrotu na rynku, 4) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 5) zmiany cen jednostkowych w przypadku, gdy obowiązek zmiany cen wynika z przepisów prawa, 6) wstrzymania lub zakończenia produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczania odpowiedników asortymentu objętego umową, przy czym cena odpowiednika nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia, a jego parametry nie mogą być gorsze od zaoferowanego asortymentu - Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku zawiadomić Zamawiającego na piśmie o wprowadzeniu odpowiedników; 7) możliwości okresowych obniżek cen produktów objętych niniejszą umową, w przypadku ustalenia cen promocyjnych przez producenta, 8) przekształcenia firmy, zmiany nazwy firmy, zmiany adresu firmy oraz zmian organizacyjnych Zamawiającego. Zmiany Umowy, określone w pkt. 1-5, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, natomiast zmiany wskazane w pkt. 6-8 nie będą powodowały konieczności podpisania aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jonscher.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Centrum Medyczne im. dr. Karola Jonschera w Łodzi, ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, pawilon C, pokój nr 22 B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2016 godzina 13:00, miejsce: Miejskie Centrum Medyczne im. dr. Karola Jonschera w Łodzi, ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, pawilon C, pokój nr 1 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoprotezy pierwotne i rewizyjne stawu biodrowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoprotezy pierwotne i rewizyjne stawu kolanowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 i 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DEA OZPA 272.10.2024 DOSTAWA WZORCÓW CHROMATOGRAFICZNYCH DO WSSE W ŁODZI
- Dostawa kompletnego układu do wielokątowego statycznego (SLS) i dynamicznego (DLS) pomiaru intensywności rozpraszania światła dla Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Politechniki Łódzkiej
- Zakup dwóch samochodów osobowych
- Budowa boiska wielofunkcyjnego na zieleńcu przy ul. Cyganka
- Dostawa i montaż reduktorów oktagonalnych na istniejących ekranach akustycznych wzdłuż Al. Bartoszewskiego w Łodzi
- Roboty budowlane polegające na dostawie i montażu windy wewnętrznej w istniejącym szybie windowym wewnątrz budynku A2, w ramach budowy drugiego etapu CKD2
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP-5-2024 Zakup i dostawa implantów do zabiegów ortopedycznych
- "Dostawa endoprotez oraz innych materiałów ortopedycznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Dostawa implantów ortopedycznych ZP20/A/12/2024
- Sukcesywna dostawa materiałów ortopedycznych oraz nieodpłatne użyczenie konsoli shavera kostnego, 3 rękojeści kompatybilnych z ostrzami shavera i pompy artroskopowej
- Dostawa endoprotez stawu biodrowego i innych implantów ortopedycznych oraz zestawu do plastyki ACL dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego na potrzeby oddziału ortopedii - klatki lędźwiowe rozprężalne dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.