Szczytno: dostawa i instalacja sprzętu, oprogramowania komputerowego, materiałów eksploatacyjnych oraz usługa wsparcia dla oprogramowania
Numer ogłoszenia: 147847 - 2015; data zamieszczenia: 09.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie , ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 111, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6215281, faks 89 6215354.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspol.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i instalacja sprzętu, oprogramowania komputerowego, materiałów eksploatacyjnych oraz usługa wsparcia dla oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja sprzętu, oprogramowania komputerowego, materiałów eksploatacyjnych oraz usługa wsparcia dla oprogramowania.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - liczba zadań 9: - Zadanie 1. Modernizacja sieci SAN; - Zadanie 2. Zestaw do monitorowania pracy serwerów; - Zadanie 3. Materiały; - Zadanie 4. Materiały do drukarki; - Zadanie 5. Oprogramowanie; - Zadanie 6. Kamery; - Zadanie 7. Komputery; - Zadanie 8. Odnowienie wsparcia dla oprogramowanie Outpost24; - Zadanie 9. Odnowienie wsparcia dla oprogramowania Barracuda Spam Firewall..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 31.40.00.00 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 30.23.72.40 - Kamera internetowa 31.43.40.00 - Akumulatory litowe 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 33.19.51.00 - Monitory 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 32.56.20.00 - Kable światłowodowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1 tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1 tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1 tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1 tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin realizacji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
ZADANIE NR 1,2,3,4,5,6,7: 1.W związku z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku braku oferowanego towaru na rynku o parametrach określonych w ofercie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza dostawę towaru o parametrach nie gorszych niż określone w SIWZ i złożonej ofercie. Cena towaru zastępczego nie może być wyższa niż cena ofertowa. 2. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. ZADANIE NR 8,9: 1.W związku z art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje się możliwość wprowadzenia odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w poniższych przypadkach, jeżeli przypadki te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę: 1)zmiany stawki podatku od towarów i usług - przyjmuje się, że wynagrodzenie netto wykonawcy nie ulega zmianie natomiast zostanie zmieniona stawka podatku VAT, a co za tym idzie jego wartość oraz wartość umowy brutto, 2)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Zmiana wysokości wynagrodzenia może nastąpić o kwotę zmiany kosztów wykonania zamówienia. Zmiana dotyczyć może wyłącznie tych części wynagrodzenia lub okresu wykonywania Umowy, w odniesieniu do których zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę wpływa na koszty wykonania zamówienia; 3)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Zmiana wysokości wynagrodzenia może nastąpić o kwotę zmiany kosztów wykonania zamówienia. Zmiana dotyczyć może wyłącznie tych części wynagrodzenia lub okresu wykonywania Umowy, w odniesieniu do których zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wpływa na koszty wykonania zamówienia. 2.Zmianę wysokości kosztów wykonania zamówienia, o których mowa w ust. 1, jej zasadność i wysokość musi wykazać strona dla której zmiana ta jest korzystna. 3.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wspol.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 111, Zespół ds. Zamówień Publicznych - budynek nr 18, pok. nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 111, Zespół ds. Zamówień Publicznych - budynek nr 18, pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 2 w Szczytnie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1647N dr.kraj.nr 57 - Nowe Kiejkuty
- Dostawa ON dla karetek Pogotowia Ratunkowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Szczytnie
- Budowa/rozbudowa/przebudowa/remont niektórych parkingów na terenie miasta Szczytno
- Remont nawierzchni asfaltowej drogi gminnej nr 196031N Wawrochy-Niedźwiedzie w miejscowości Wawrochy i Wały
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług informatycznych dla SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
- Dostawa licencji subskrypcyjnych oprogramowania Microsoft 365 lub oprogramowania równoważnego
- Zakup FortiMail-200F wraz z roczną licencją Enterprise Bundle - wymiana w ramach TradeUP z urządzenia FML200E"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
- Dostawa kości pamięci RAM
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) komputera przenośnego typu laptop dla Wydziału Prawa i Administracji UJ.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.