eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa artykułów reklamowych promujących Województwo Świętokrzyskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-09

Kielce: Dostawa artykułów reklamowych promujących Województwo Świętokrzyskie
Numer ogłoszenia: 147841 - 2015; data zamieszczenia: 09.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128471 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów reklamowych promujących Województwo Świętokrzyskie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą do siedziby zamawiającego i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego artykułów reklamowych promujących Województwo Świętokrzyskie. 2. Miejscem dostawy i rozładunku przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 jest siedziba zamawiającego mieszcząca się w Kielcach przy ul. Paderewskiego 34A, 25-502 Kielce. 3. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 22462000-6 materiały reklamowe; 39294100-0 artykuły informacyjne i promocyjne. 4. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 i 2 do SIWZ. 6. Zakres ilościowy zamówienia zawarty został poniżej oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ i Dodatku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. Wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik do oferty. 7. Cenę oferty wykonawca oblicza w Dodatku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy, w której Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wraz z jego dostarczeniem i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego. Wypełniony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i podpisany przez Wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik do oferty składanej przez Wykonawcę. 8. Zamawiający wymaga, aby wykonany przedmiot zamówienia był wysokiej jakości i kompletny. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie prac. 11. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ. 12. Zakres ilościowy przedmiotu zamówienia: 1. KOLOROWANKA Z CZAROWNICZKAMI - 500 szt.; 2.BRELOCZEK ŚWIĘTOKRZYSKIE W KSZTAŁCIE LOGA - 2500 szt.; 3.TORBA PAPIEROWA KRAFT - 1500 szt.; 4.TORBA STANDARD - 2000 szt.; 5.CZAPKA Z DASZKIEM - 300 szt.; 6.ZESTAW PIŚMIENNY W PUDEŁKU, DŁUGOPIS I PIÓRO KULKOWE - 200 zestawów; 7. PARASOL - 150 szt.; 8.POWER BANK - 100 szt.; 9.TORBA SPORTOWA - 200 szt.; 10.BALON REKLAMOWY + AKCESORIA: PLASTIKOWY PATYK I ZAPINKA - 2000 zestawów; 11.KOLOROWE DREWNIANE KREDKI - 500 op.; 12.Zestaw: 2 kubki ceramiczne i koc - 150 zestawów; 13.TORBA DUŻA - 500 szt.; 14.SERDUSZKO ANTYSTRESOWE - 200 szt.; 15.KURTKA MĘSKA - 100 szt.; 16.KURTKA DAMSKA - 100 szt.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MOHO Sp. z o.o., ul. Czereśniowa 47, 02-457 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53300,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86294,96

  • Oferta z najniższą ceną: 83501,63 / Oferta z najwyższą ceną: 114882,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.