Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-09
Przemyśl: Świadczenie usług medycznych w postaci badań laboratoryjnych podstawowych i uzupełniających
Numer ogłoszenia: 147803 - 2015; data zamieszczenia: 09.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej , ul. Adama Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6732153, 6732087, faks 016 6763271.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług medycznych w postaci badań laboratoryjnych podstawowych i uzupełniających.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w postaci badań laboratoryjnych podstawowych i uzupełniających. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące pakiety: Pakiet I zamówienia - wykonanie badań laboratoryjnych podstawowych i uzupełniających dotyczących funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu w ramach orzecznictwa z zakresu medycyny pracy. Szacunkowa ilość osób badanych : 700 Pakiet II zamówienia - wykonanie badań laboratoryjnych podstawowych i uzupełniających dotyczących funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Placówki Straży Granicznej w Wetlinie i Sanoku w ramach orzecznictwa z zakresu medycyny pracy. Szacunkowa ilość osób badanych : 35 Pakiet III zamówienia - wykonanie badań laboratoryjnych podstawowych i uzupełniających dotyczących funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Placówki Straży Granicznej w Horyniec Zdrój i Lubaczów w ramach orzecznictwa z zakresu medycyny pracy. Szacunkowa ilość osób badanych : 100 Pakiet IV zamówienia - wykonanie badań laboratoryjnych podstawowych i uzupełniających dotyczących funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Placówki Straży Granicznej w Rzeszowie - Jasionka w ramach orzecznictwa z zakresu medycyny pracy. Szacunkowa ilość osób badanych : 55 Pakiet V zamówienia - wykonanie badań laboratoryjnych podstawowych i uzupełniających dotyczących funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Placówki Straży Granicznej w Krościenku, Ustrzykach Górnych, Czarnej Górnej, Stuposianach i Wojtkowej w ramach orzecznictwa z zakresu medycyny pracy. Szacunkowa ilość osób badanych : 200 2. Szczegółowy wykaz badań został opisany w Tabelach nr 1 - 5 dołączonych do Druku Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga aby przeprowadzenie badań w miejscu wskazanym przez Wykonawcę możliwe było w godzinach co najmniej od 8:00 do 15:00, od poniedziałku do piątku. 4. Ze względów ekonomicznych jak również z uwagi na konieczność sprawnego wykonania usługi medycznej dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w Bieszczadzkim Oddziale Straży Granicznej oraz w poszczególnych Placówkach, a także potrzebę skrócenia czasu dojazdu osób skierowanych na badania do miejsca świadczenia usługi, Zamawiający wymaga aby usługi medyczne świadczone były: w zakresie pakietu I zamówienia na terenie miasta Przemyśla, w zakresie pakietu II zamówienia do 70 km od PSG w Wetlinie, w zakresie pakietu III zamówienia do 20 km od PSG w Horyńcu Zdroju, w zakresie pakietu IV zamówienia do 20 km od PSG w Rzeszowie - Jasionka, w zakresie pakietu V zamówienia do 50 km od PSG w Ustrzykach Górnych,.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku, Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku, poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku, Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku, poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku, Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku, poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku, Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku, poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku, Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku, poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo jeżeli oferta lub załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać, iż umocowana osoba działa w imieniu i na rzecz Wykonawcy, oraz że została upoważniona do składania oświadczeń woli, w tym do podpisywania wszelkich dokumentów związanych z postępowaniem przetargowym. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 96
- 2 - Dostęponość do usługi w soboty - 4
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy p.z.p. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie publiczne w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w niżej podanym zakresie: a. zmiany ilości usług medycznych objętych umową i wyszczególnionych w Tabeli (nr 1 - 5), poprzez nie zrealizowanie umowy w pełnym zakresie. Będzie to uzależnione od faktycznych potrzeb oraz możliwości finansowych Zamawiającego, b. zmiany terminu zakończenia realizacji umowy poprzez jego skrócenie w wyniku wcześniejszego wyczerpania się wartości umowy, c. wynagrodzenia Wykonawcy (ceny brutto za jednostkę miary) z uwagi na zmianę stawki podatku VAT, o kwotę wynikającą z zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej
37 - 700 Przemyśl ul. Mickiewicza 34
Sekcja zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2015 godzina 09:30, miejsce: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej 37 - 700 Przemyśl ul. Mickiewicza 34 Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest współfinansowane z środków Unii Europejskiej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie badań laboratoryjnych podstawowych i uzupełniających dotyczących funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu w ramach orzecznictwa z zakresu medycyny pracy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy wykaz badań został opisany w Tabeli nr 1 dołączonej do Druku Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. Szacunkowa ilość osób badanych : 700 2. Zamawiający wymaga aby przeprowadzenie badań w miejscu wskazanym przez Wykonawcę możliwe było w godzinach co najmniej od 8:00 do 15:00, od poniedziałku do piątku. 3. Ze względów ekonomicznych jak również z uwagi na konieczność sprawnego wykonania usługi medycznej dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w Bieszczadzkim Oddziale Straży Granicznej oraz w poszczególnych Placówkach, a także potrzebę skrócenia czasu dojazdu osób skierowanych na badania do miejsca świadczenia usługi, Zamawiający wymaga aby usługa medyczna świadczona była w zakresie pakietu I zamówienia na terenie miasta Przemyśla..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Dostęponość do usługi w soboty - 4
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie badań laboratoryjnych podstawowych i uzupełniających dotyczących funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Placówki Straży Granicznej w Wetlinie i Sanoku w ramach orzecznictwa z zakresu medycyny pracy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy wykaz badań został opisany w Tabeli nr 2 dołączonej do Druku Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. Szacunkowa ilość osób badanych : 35 2. Zamawiający wymaga aby przeprowadzenie badań w miejscu wskazanym przez Wykonawcę możliwe było w godzinach co najmniej od 8:00 do 15:00, od poniedziałku do piątku. 3. Ze względów ekonomicznych jak również z uwagi na konieczność sprawnego wykonania usługi medycznej dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w Bieszczadzkim Oddziale Straży Granicznej oraz w poszczególnych Placówkach, a także potrzebę skrócenia czasu dojazdu osób skierowanych na badania do miejsca świadczenia usługi, Zamawiający wymaga aby usługi medyczne świadczone były w zakresie pakietu II zamówienia do 70 km od PSG w Wetlinie,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie badań laboratoryjnych podstawowych i uzupełniających dotyczących funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Placówki Straży Granicznej w Horyniec Zdrój i Lubaczów w ramach orzecznictwa z zakresu medycyny pracy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy wykaz badań został opisany w Tabeli nr 3 dołączonej do Druku Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. Szacunkowa ilość osób badanych : 100 2. Zamawiający wymaga aby przeprowadzenie badań w miejscu wskazanym przez Wykonawcę możliwe było w godzinach co najmniej od 8:00 do 15:00, od poniedziałku do piątku. 3. Ze względów ekonomicznych jak również z uwagi na konieczność sprawnego wykonania usługi medycznej dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w Bieszczadzkim Oddziale Straży Granicznej oraz w poszczególnych Placówkach, a także potrzebę skrócenia czasu dojazdu osób skierowanych na badania do miejsca świadczenia usługi, Zamawiający wymaga aby usługi medyczne świadczone były w zakresie pakietu III zamówienia do 20 km od PSG w Horyńcu Zdroju.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Dostęponość do usługi w soboty - 4
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie badań laboratoryjnych podstawowych i uzupełniających dotyczących funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Placówki Straży Granicznej w Rzeszowie - Jasionka w ramach orzecznictwa z zakresu medycyny pracy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy wykaz badań został opisany w Tabeli nr 4 dołączonej do Druku Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. Szacunkowa ilość osób badanych : 55 2. Zamawiający wymaga aby przeprowadzenie badań w miejscu wskazanym przez Wykonawcę możliwe było w godzinach co najmniej od 8:00 do 15:00, od poniedziałku do piątku. 3. Ze względów ekonomicznych jak również z uwagi na konieczność sprawnego wykonania usługi medycznej dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w Bieszczadzkim Oddziale Straży Granicznej oraz w poszczególnych Placówkach, a także potrzebę skrócenia czasu dojazdu osób skierowanych na badania do miejsca świadczenia usługi, Zamawiający wymaga aby usługi medyczne świadczone były w zakresie pakietu IV zamówienia do 20 km od PSG w Rzeszowie - Jasionka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie badań laboratoryjnych podstawowych i uzupełniających dotyczących funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Placówki Straży Granicznej w Krościenku, Ustrzykach Górnych, Czarnej Górnej, Stuposianach i Wojtkowej w ramach orzecznictwa z zakresu medycyny pracy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy wykaz badań został opisany w Tabeli nr 5 dołączonej do Druku Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. Szacunkowa ilość osób badanych : 200 2. Zamawiający wymaga aby przeprowadzenie badań w miejscu wskazanym przez Wykonawcę możliwe było w godzinach co najmniej od 8:00 do 15:00, od poniedziałku do piątku. 3. Ze względów ekonomicznych jak również z uwagi na konieczność sprawnego wykonania usługi medycznej dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w Bieszczadzkim Oddziale Straży Granicznej oraz w poszczególnych Placówkach, a także potrzebę skrócenia czasu dojazdu osób skierowanych na badania do miejsca świadczenia usługi, Zamawiający wymaga aby usługi medyczne świadczone były w zakresie pakietu V zamówienia do 50 km od PSG w Ustrzykach Górnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Dostęponość do usługi w soboty - 4
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej
- Jaksmanice, Fort I Salis Soglio (1882-1886 r.): prace budowlano konserwatorskie, wykonanie izolacji pionowej i poziomej murów fundamentów bocznych kurtyn obronnych oraz wykonanie okapów nad fosą
- Oznakowanie poziome ulic na terenie miasta Przemyśla w 2024 roku
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac zagospodarowania poscaleniowego wsi Kalników, gm. Stubno na obszarze 2426,7772 ha"
- "Zakup samochodu dostawczego -typu bus 7 osobowy-kiper"
- REMONT ELEWACJI BUDYNKU POSiR PRZY UL. MICKIEWICZA 30 W PRZEMYŚLU
więcej: przetargi w Przemyślu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.