eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Dostawa opakowań sterylizacyjnych, testów biologicznych i chemicznych w rozbiciu na 4odrębne Zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Nowa Sól: Dostawa opakowań sterylizacyjnych, testów biologicznych i chemicznych w rozbiciu na 4odrębne Zadania
Numer ogłoszenia: 147733 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli, ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 3882111, fax -68 3871281.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nowasol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opakowań sterylizacyjnych, testów biologicznych i chemicznych w rozbiciu na 4odrębne Zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa opakowań sterylizacyjnych, testów biologicznych i chemicznych w rozbiciu na 4odrębne Zadania Zadanie 1 - Włókniny miękkie, kolor niebieski, gramatura 60 Zadanie 2 - System archiwacji kontroli sterylizacji parowej Zadanie 3 - Szczotki do ręcznego mycia narzędzi operacyjnych Zadanie 4 - Wkłady absorpcyjne do kontenerów

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.22.22.00 - Szpitalne wyroby papierowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamwiający odstąpił od wymogu wniesienia wadium w tym postępowaniu..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie - na załączniku nr 2 oraz dokumenty wymagane w punkcie 6A 2) 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.(przynajmniej jednej) Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie - na załączniku nr 2 oraz dokumenty wymagane w punkcie 6B 1), 2), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonani zamówienia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie - na załączniku nr 2. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie - na załączniku nr2. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów; spełnia/ nie spełnia wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego formularz nr 2 SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane poniżej dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust.1 pkt. 1 - 3 ustawy na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności na zał. Nr 3, 4) wykazu wykonanych (zakończonych) w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw stanowiących przedmiot zamówienia (przynajmniej jednej) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na zał. Nr 4 Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów; spełnia / nie spełnia wymaganego warunku.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-nowasol.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego biurowiec pokój nr 5 - Dział Zamówień Publicznych ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego biurowiec pokój nr 5 - Dział Zamówień Publicznych ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 -Włókniny miękkie, kolor niebieski, gramatura 60.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Włókniny miękkie 120 cm x 120 cm 2. Włókniny miękkie 140 cm x 140 cm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - System archiwizacji kontroli sterylizacji parowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Etykiety samoprzylepne, rolka 500 sztuk do metkownicy 3rzędowej, cyfrowej METO 2. Test emulacyjny 134/7 - 121/20 samoprzylepny a 200 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Szczotki do ręcznego mycia narzędzi operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. FLEX 001, średnica 3 mm, zwitka 7,5 m giętkie czyścili miękkie 2. FLEX 002, średnica 3 mm, zwitka 7,5 m giętkie czyścili bardzo szorstkie 3. FLEX 007 A, średnica 15mm, zwitka 5m falisty, giętki czyścik szorstki 4. FLEX 022, średnica 6mm, zwitka 7,5m 5. FLEX 024, średnica 6 mm, zwitka 7,5m 6. BBR 001 niebieska szczotka do czyszczenia 7. BBR 003 mała, niebieska szczotka do czyszczenia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Wkłady absorpcyjne do kontenerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wkłady absorpcyjne 300 mm x 600 mm 2. Wkłady absorpcyjne 300 mm x 300 mm 3. Opaski do tac i pakietów, długość 140 cm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.