eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opinogóra Górna › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i przepompowniami w miejscowościach Zygmuntowo i Opinogóra Górna - II etap Zygmuntowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Opinogóra Górna: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i przepompowniami w miejscowościach Zygmuntowo i Opinogóra Górna - II etap Zygmuntowo
Numer ogłoszenia: 147695 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, fax 023 6736110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugopinogora.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i przepompowniami w miejscowościach Zygmuntowo i Opinogóra Górna - II etap Zygmuntowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Nazwa inwestycji: budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i przepompowniami w miejscowościach Zygmuntowo i Opinogóra Górna - II etap Zygmuntowo. 1.1. SIEĆ KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI I PRZEPOMPOWNIAMI W MIEJSCOWOŚCIACH ZYGMUNTOWO I OPINOGÓRA GÓRNA (ODC. S11 - S22) 1. Sieć - długość sieci 265,30 m, sieć grawitacyjna (Ø200). Przyłącza w rozbiciu na odcinki do granicy działki i na działce 2. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S9-gr. działki nr 143/1) 3. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S10-gr. działki nr 142/1) 4. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S11-gr. działki nr 123) 5. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S12-gr. działki nr 122) 6. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S12a-gr. działki nr 141/2) 7. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S13-gr. działki nr 121) 8. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S13a-gr. działki nr 140/1) 9. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S13a-gr. działki nr 121) 10. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S14-gr. działki nr 139/1) 11. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S15-gr. działki nr 165) 12. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S16-gr. działki nr 138/1) 13. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S16-gr. działki nr 119) 14. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S17-gr. działki nr 118) 15. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S18-gr. działki nr 137/1) 16. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S19-gr. działki nr 136) 17. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S20-gr. działki nr 117) 18. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S21-gr. działki nr 135/1) 19. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S22-gr. działki nr 135/1) 20. Przyłącze k. s. poza działką na odc. (S22-gr. działki nr 116) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 21. Przyłącze k. s. na działce na odc. (gr. działki nr 143/1-W13-bud) 22. Przyłącze k. s. na działce na odc. (gr. działki nr 142/1-W14-bud) 23. Przyłącze k. s. na działce na odc. (gr. działki nr 123-W15-bud) 24. Przyłącze k. s. na działce na odc. (gr. działki nr 122-W16) 25. Przyłącze k. s. na działce na odc. (gr. działki nr 141/2-W17-bud) 26. Przyłącze k. s. na działce na odc. (gr. działki nr 140/1-W19-bud) 27. Przyłącze k. s. na działce na odc. (gr. działki nr 165-W22-W23) 28. Przyłącze k. s. na działce na odc. (gr. działki nr 138/1-W24-bud) 29. Przyłącze k. s. na działce na odc. (gr. działki nr 119-W25-bud) 30. Przyłącze k. s. na działce na odc. (gr. działki nr 118-W26-W27) 31. Przyłącze k. s. na działce na odc. (gr. działki nr 136-W29-bud) 32. Przyłącze k. s. na działce na odc. (gr. działki nr 117-W30-bud) 33. Przyłącze k. s. na działce na odc. (gr. działki nr 116-W33-bud) Wszystkie w/w roboty zgodnie z załączoną dokumentacją przetargową: - przedmiary robót - stanowiące załącznik Nr 8 do SIWZ, - projekty budowlano - wykonawcze stanowiące załącznik Nr 9 do SIWZ, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik Nr 10 do SIWZ. 1.2. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe konieczne do uwzględnienia.: 1) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania; pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 02.04.2001r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz zespołów uzgadniania dokumentacji projektowej (Dz. U. Nr 38, poz. 455); 2) zapewnienie wideoinspekcji sieci kanalizacji sanitarnej, 3) projekt organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami; 4) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy: a) zajęcie pasa drogowego; b) związanych z realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji; c) innych - niezbędnych przy realizacji zadania. 5) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; 6) odtworzenie nawierzchni dróg do stanu pierwotnego, w tym m.in. - uzupełnienie i należyte wykonanie podbudowy, - odtworzenie nawierzchni asfaltowej, - odtworzenie pozostałych nawierzchni w miejscu wykonywania sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnych; 7) uporządkowanie terenu po budowie; 8) wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ , a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4.500,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące pięćset).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 1.2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz spełniają warunki dodatkowe: 1.2.1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.1.1. posiadają uprawnienia do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 1.2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia: 1.2.2.1. udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali zamówienia obejmujące roboty budowlane o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia. Należy wykazać wykonanie: w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (minimum 2), odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie sieci kanalizacyjnych (minimum 2 roboty budowy kanalizacji sanitarnej) o długości nie mniejszej niż 300 mb. każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (dla min. 2 w/w robót budowlanych) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zrealizowane zamówienia należy wykazać według załączonego wzoru, który stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ. 1.2.2.2. udokumentują dysponowanie kadrą techniczną do wykonania zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami: - minimum 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych Wykaz kadry technicznej należy przedstawić według załączonego wzoru, który stanowi załącznik Nr 5. do SIWZ. 1.2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.2.3.1. udokumentują osiągnięcie w ostatnich trzech latach obrotowych, tj. 2005, 2006 i 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przychodu ze sprzedaży produktów (dla wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychodu z działalności (dla wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu) w wysokości co najmniej 1 000 000 złotych w każdym roku, według załączonego wzoru, który stanowią załączniki Nr 6a lub Nr 6b do SIWZ. 1.2.4. wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; Uwaga: Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń niżej wymienionych będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie wyżej wymienione warunki, stosując zasadę (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VIII pkt. 35 i formie określonej w Części VII pkt. 32 SIWZ: 1.1. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. 1.2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: 1.2.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - według wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ. 1.2.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy - według wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ. 1.2.3. Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 1.2.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 1.2.5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 1.2.6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 1.2.7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 1.2.8. Potwierdzenie wniesienia wadium. 1.2.9. Wykaz zamówień - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzające należyte wykonanie zamówień. 1.2.10. Wykaz osób - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych i zaświadczeń o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę oraz podać pełnioną rolę w realizacji zamówienia. 1.2.11. Informacja finansowa wraz z dokumentami wymienionymi w załączniku (w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzającymi dane finansowe - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 6a lub 6b do SIWZ. 1.3. Kosztorys ofertowy sporządzony dokładnie wg liczby i opisu pozycji oraz ilości robót znajdujących się w przekazanym przedmiarze stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ. 1.4. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał), określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugopinogora.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra, pok. nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Opinogórze Górnej ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra w pok. nr 18 (Sekretariat), I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwewstycja będzie współfinansowana z Budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach Samorządowego Instrumentu Wsparcia Rozwoju Mazowsza KOMPONENT J - Mazowiecki Instrument Wsparcia Potencjału Rozwojowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.