eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uniejów › E-USŁUGI Publiczne w Gminie Uniejów

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-09

Uniejów: E-USŁUGI Publiczne w Gminie Uniejów
Numer ogłoszenia: 147693 - 2015; data zamieszczenia: 09.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93091 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99-210 Uniejów, woj. łódzkie, tel. 063 2888192, faks 063 2888192.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: E-USŁUGI Publiczne w Gminie Uniejów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: realizacja projektu pod nazwą Usługi publiczne w gminie Uniejów Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dostaw: Komputer stacjonarny - 30 szt. System operacyjny - 30 szt. Monitory LED- 30 szt. Drukarka laserowa monochromatyczna - 4 szt Drukarka laserowa kolorowa - 2 szt. Zasilacz awaryjny UPS dla komputerów biurowych- 30 szt. Serwer do Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów - 1 szt. Serwer kopii Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów - 1szt. Szafa rack wolnostojąca - 4szt. Patch panel 24 port - 17 szt. Patch panel 48 port - 1 szt Przełącznik sieciowy - 11 szt. Konsola KVM 17 cali Rack - 1 szt. Urządzenie wielofunkcyjne zabezpieczania sieci lokalnej - 1szt. Urządzenie wielofunkcyjne (skaner/kopiarka/drukarka) - 2szt. Kabel sieciowy - około 8,0km Gniazda sieciowe - 156 szt. Zasilacz awaryjny UPS Rack - 2szt. Macierz dyskowa - 1 szt. Oprogramowanie Elektroniczny System Obiegu Dokumentów - 1 szt. Elektroniczne archiwum - 1szt. Opracowanie formularzy elektronicznych do platformy EPUAP - 20szt. Wdrożenie podpisu elektronicznego - 6 szt. Oprogramowanie Antywirusowe - 9 pakietów składających się łącznie ze 150 licencji Oprogramowanie biurowe UM - 30 szt. Oprogramowanie biurowe - 86 szt. Oprogramowanie biurowe na komputery przenośne - 827 szt. Oprogramowanie OCR - 3 szt. Pakiet graficzny - 1 szt. Oprogramowanie serwerowe - 3 szt. Oprogramowanie - e-dziennik elektroniczny - 4 szt. Komputer przenośny (ultrabook) - 89 szt. Komputer przenośny (tablet) - 827 szt. Projektor Multimedialny - 31 szt. Ekran projekcyjny - 32 szt. Tablica Interaktywna - 30 szt. Zestaw do wideokonferencji - 5 szt. Drukarka laserowa monochromatyczna - 11 szt. Kontroler sieci bezprzewodowej - 9 szt. Punkt dostępowy - 27 szt. Router - 9 szt. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe - 8 szt. Szafa teleinformatyczna rack- 5 szt. Oprogramowanie edukacyjne na komputery przenośne - 827 szt. Oprogramowanie edukacyjne na tablice interaktywne - 28 szt. Urządzenie peryferyjne (zewnętrzna nagrywarka DVD) - 30 szt. Listwa zabezpieczająco-flitrująca Rack - 100 szt. Drzwi serwerowe z kontrolą dostępu - 1 szt. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 30.21.32.00-7 Komputery tablet 30.21.40.00-2 Stacje robocze 48.62.00.00-0 Systemy operacyjne 30.23.13.00-0 Monitory ekranowe 30.23.21.10-8 Drukarki laserowe 31.68.25.30-4 Awaryjne urządzenia energetyczne 48.82.10.00-9 Serwery sieciowe 32.42.40.00-1 Infrastruktura sieciowa 32.42.00.00-3 Urządzenia sieciowe 30.23.10.00-7 Ekrany i konsole komputerowe 32.42.10.00-0 Okablowanie sieciowe 32.42.30.00-4 Gniazda sieciowe 30.23.31.41-1 Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 48.31.11.00-2 System zarządzania dokumentacją 72.40.00.00-4 Usługi Internetowe 79.13.21.00-9 Usługi uwierzytelniania podpisu elektronicznego 48.76.10.00-0 Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.31.70.00-3 Pakiety oprogramowania do pisania tekstów 48.31.30.00-5 Pakiety oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR) 48.51.70.00-5 Pakiet oprogramowania informatycznego 48.19.00.00-6 Pakiet oprogramowania edukacyjnego 30.21.31.00-6 Komputery przenośne 32.32.20.00-6 Urządzenia multimedialne 38.65.34.00-1 Ekrany projekcyjne 30.23.13.20-6 Monitory dotykowe 32.23.20.00-8 Sprzęt wideokonferencyjny 32.41.31.00-2 Routery sieciowe 30.23.31.50-7 Napędy dysku optycznego 30.23.72.80-5 Akcesoria zasilające 44.42.15.00-2 Drzwi opancerzone lub wzmocnione Miejscem wykonania zamówienia są następujące lokalizacje: Urząd Miasta w Uniejowie ul. Bł. Bogumiła 13, 99-210 Uniejów Szkoła Podstawowa w Wilamowie, Wilamów 50, 99-210 Uniejów Szkoła Podstawowa w Wieleninie, Wielenin Kolonia 30a, 99-210 Uniejów Publiczna Szkoła Podstawowa w Spycimierzu, Spycimierz 7, 99-210 Uniejów Zespół Szkół w Uniejowie, ul. Kościelnicka 26/28, 99-210 Uniejów Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Uniejowie, ul Targowa 21, 99-210 Uniejów Miejskie Przedszkole w Uniejowie, Wiśniowa 9, 99-210 Uniejów Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Uniejowie, ul. Bł. Bogumiła 13, 99-210 Uniejów Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Uniejowie, ul. Orzechowa 6, 99-210 Uniejów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ Oferenci są zobowiązani do podania w ofercie producenta, typu i wersji oprogramowania wszystkich proponowanych urządzeń. W ramach dostawy powyżej wymienionych urządzeń, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ (szczegółowa specyfikacja sprzętu) Wykonawca zobowiązany jest do ich wniesienia, instalacji, integracji, uruchomienia i szkolenia użytkowników w ramach ceny za dostawę urządzeń. Całość oferowanego przedmiotu zamówienia musi być fabrycznie nowa i kompletna. Wszelkie nazwy produktów, urządzeń i materiałów, które ewentualnie zostały użyte w opisie przedmiotu zamówienia służą jedynie ustaleniu pożądanego standardu i określeniu właściwości oraz wymogów technicznych. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert w urządzenia równoważne tj. przedmiot zamówienia różnych producentów, jednak pod warunkiem że spełni on wymagania techniczne określone przez Zamawiającego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacjach, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp informuje, że jeżeli w SIWZ i jej załącznikach wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie materiałów lub urządzeń, nazwy ich producentów i dystrybutorów, nazwy własne produktów, pochodzenie urządzeń itd. mają one charakter przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji przetargowej, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów i urządzeń wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym. Nie wykazanie materiałów i urządzeń równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania materiałów i urządzeń wymienionych w dokumentacji przetargowej. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokonanie wizji lokalnej w terenie, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych w istotnych dla stron postanowieniach umowy oraz w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca wydłuża termin rękojmi na okres 36 miesięcy od daty zakończenia realizacji przedmiotu umowy. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00 - Komputer tablet 30.21.40.00 - Stacje robocze 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne 48.82.10.00 - Serwery sieciowe 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.10.00 - Ekrany i konsole komputerowe 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 32.42.30.00 - Gniazda sieciowe 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 48.31.11.00 - System zarządzania dokumentacją 72.40.00.00 - Usługi internetowe 79.13.21.00 - Usługi uwierzytelniania podpisu elektronicznego 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.31.70.00 - Pakiety oprogramowania do pisania tekstów 48.31.30.00 - Pakiety oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR) 48.51.70.00 - Pakiety oprogramowania informatycznego 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Komputronik Biznes Sp. z o. o., ul. Wołczyńska 37, 60-003 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3187642,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3566706,40

  • Oferta z najniższą ceną: 3249789,26 / Oferta z najwyższą ceną: 5127994,83

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.