eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie czterech imprez pn. Wolskie Potańcówki w Parku im. E. Szymańskiego w Warszawie (sprawa nr 51/ZP/16)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-21

Warszawa: Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie czterech imprez pn. Wolskie Potańcówki w Parku im. E. Szymańskiego w Warszawie (sprawa nr 51/ZP/16)
Numer ogłoszenia: 147687 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109701 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, faks 22 4435600.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie czterech imprez pn. Wolskie Potańcówki w Parku im. E. Szymańskiego w Warszawie (sprawa nr 51/ZP/16).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest kompleksowa organizacja i przeprowadzenia 4 imprez pod wspólną nazwą WOLSKIE POTAŃCÓWKI, w dniach 13, 20 i 27 sierpnia 2016 roku oraz 3 września 2016 roku (soboty) w godz. 17:00 - 20:30 w Parku im. E. Szymańskiego w Warszawie, zwanych w dalszej części zamówienia /imprezą/imprezami/ i/lub /potańcówką/potańcówkami/, w ramach których do Wykonawcy należy: 1) zapewnienie 3,5 godzin podkładu muzycznego z muzyką disco, disco polo i biesiadną, 2) uzyskanie zezwolenia na publiczne odtwarzanie utworów wykorzystanych do przeprowadzenia potańcówek poprzez zawarcie stosownej umowy licencyjnej ze Stowarzyszeniem Autorów ZAIKS i wszystkich innych niezbędnych licencji i uiszczenie opłat z tego tytułu, 3) zapewnienie konferansjera - wodzireja komentującego przebieg potańcówek, zapowiadającego przeboje, zachęcającego publiczność do tańca, przeprowadzającego konkursy, 4) zapewnienie małego atestowanego zadaszonego podestu scenicznego z nagłośnieniem i oświetleniem. Oświetlenie musi obejmować teren imprezy ze szczególnym uwzględnieniem strefy tańca - od podestu scenicznego do kawiarenki, 5) zapewnienie 4 toalet typu toi-toi z bieżącą obsługą sanitarną, 6) zapewnienie ochrony uczestników imprezy w liczbie 5 osób kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej wyposażonych w środki łączności i oznakowanych, 7) zapewnienie zabezpieczenia medycznego - karetka /P/, 8) zapewnienie sprzątania terenu przed imprezą, w jej trakcie i po jej zakończeniu (oddanie terenu w stanie niepogorszonym), w tym zapewnienie koszy na śmieci o pojemności min. 120 l w ilości 10 sztuk, z wymianą worków, bieżącym opróżnianiem oraz wywozem śmieci po imprezie, 9) zapewnienie kawiarenki plenerowej z piwem (wraz z uzyskaniem niezbędnych zezwoleń na sprzedaż i konsumpcję napojów alkoholowych) i gastronomią (grill oraz np. bigos, chleb ze smalcem, grochówka, gofry, lody, kawa, herbata, zimne napoje i inne), w tym stołów z parasolami i krzeseł/ław, przy czym liczba miejsc siedzących wynosi min. 250. Stoiska gastronomiczne estetyczne, spełniające wymogi Sanepidu, bezpieczeństwa przeciwpożarowego i bhp. Po zmroku kawiarenka oświetlona, 10) zapewnienie promocji imprez poprzez rozdawanie ulotek w dniach poprzedzających potańcówki od godz. 13:00 do godz. 19:00 oraz w dniach potańcówek w godz. 11:00 - 15:00, w minimum 2 lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego, minimum po jednej osobie w każdej lokalizacji. Uwaga: Ilość osób rozdających ulotki stanowi drugie kryterium oceny ofert (patrz część XIII SIWZ). 3. Wymagania dotyczące wykonania i odbioru zrealizowanych usług oraz płatności określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CARRELLO GROUP Sp. z o.o., ul. Jana Olbrachta 17 lok. 19, 01-108 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67113,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 33800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 81180,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.