eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie remontu pomieszczeń zaplecza sanitarno-szatniowego na obiekcie MOSiR w Gdańsku przy ulicy Traugutta 29

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-21

Gdańsk: Wykonanie remontu pomieszczeń zaplecza sanitarno-szatniowego na obiekcie MOSiR w Gdańsku przy ulicy Traugutta 29
Numer ogłoszenia: 147663 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90349 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gdańsku, ul. Traugutta 29, 80-221 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 524 34 73, faks 058 524 34 93.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu pomieszczeń zaplecza sanitarno-szatniowego na obiekcie MOSiR w Gdańsku przy ulicy Traugutta 29.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy części pomieszczeń budynku parterowego niepodpiwniczonego o kubaturze około 2400 metrów sześciennych pełniącego funkcję zaplecza sanitarno-szatniowego przy stadionie piłkarskim MOSiR w Gdańsku przy ulicy Traugutta 29. Realizacja przedmiotu zamówienia została podzielona na dwa etapy. Etap I - dotyczy powierzchni około 300 metrów kwadratowych i obejmuje: 1) w zakresie robót budowlanych: a) Remont podłóg. b) Wyburzenie ścianek działowych. c) Naprawę ścian i sufitów, malowanie. d) Wymianę i remont części stolarki drzwiowej wewnętrznej. e) Wymianę umeblowania w szatniach i pomieszczeniu socjalnym. 2) w zakresie robót sanitarnych: a) Remont instalacji wod.-kan. poprzez częściową wymianę instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej. b) Wykonanie nowych podejść kanalizacyjnych, wodociągowych. c) Wymianę osprzętu (baterie natryskowe, umywalkowe, kabiny natryskowe, ustępy) d) Demontaż wanny metalowej. e) Dostawę oraz montaż 2-ch beczek do schłodzenia. 3) w zakresie robót elektrycznych: a) Wymianę opraw oświetleniowych. b) Częściową wymianę instalacji elektrycznej. c) Pomiary powykonawcze instalacji elektrycznej. Etap II - dotyczy powierzchni około 308 metrów kwadratowych i obejmuje wykonanie w zakresie robót budowlanych: a) Remont podłóg. b) Naprawę ścian i sufitów, malowanie. c) Wymianę i remont części stolarki drzwiowej wewnętrznej. d) Wymianę części parapetów wewnętrznych. e) Wymianę części grzejników, kratek grzejników, drzwiczek rewizyjnych. f) Demontaż i wymianę przegród między natryskami. g) Wymianę umeblowania szatni. h) Remont elewacji, polegający na likwidacji krat okiennych, uzupełnieniu ubytków w ociepleniu, odnowieniu powłok elewacyjnych. i) Remont podestów przed drzwiami wejściowymi. k) Wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w części IV SIWZ Dokumentacja Techniczna, którą stanowią: a) Dokumentacja projektowa. b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR). c) Przedmiary robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo Handlowa SANICOM Marcin Olszewski, ul. Słoneczna 5, 83-330 Lniska, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 344548,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 225681,61

  • Oferta z najniższą ceną: 208417,39 / Oferta z najwyższą ceną: 296740,75

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.