Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-02
Wrocław: Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynkach przedszkoli we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 147661 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich, ul. G. Zapolskiej 2/4, 50-032 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7777865, fax 071 7777724.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl/zojm/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynkach przedszkoli we Wrocławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynkach przedszkoli we Wrocławiu. 2. Zamówienie zostało podzielone na 4 niezależne zadania: 1) Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Przedszkola Nr 28, ul. Orla 5 2) Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Przedszkola Nr 150 ul. Piotra Ignuta 30, 3) Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Przedszkola Nr 148 ul. Rogowska 18a, 4) Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Przedszkola Nr 149, ul. Obornicka 21.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: a) kierownikiem budowy który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Wymagane jest, by w/w osoba była członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. 6) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 1 zamówienie obejmujące roboty w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wielkością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. Wykonawca przedstawi opisem rodzaj robót, poda ich wartości, wielkości oraz daty i miejsca wykonania. 7) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie swojej działalności. 8) udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania go przez zamawiającego za należycie wykonane. 2. Wykluczeniu z postępowania podlegają wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełniania powyższych warunków
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne (wzór nr 2.2) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Stan zatrudnienia oraz wskazanie osób pełniących funkcje: kierownika budowy, branżowych kierowników robót (jeżeli przewiduje SIWZ) (wzór nr 2.4) 4. Uprawnienia budowlane w/w osób zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia 5. Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.) 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - (wzór nr 2.5) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7. Wykaz dokumentów potwierdzających, że roboty wymienione w załączniku - wzór nr 2.5 zostały wykonane z należytą starannością - (wzór nr 2.6) 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 9. Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót (wzór nr 2.7)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl/zojm/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich ul. Gabrieli Zapolskiej 2/4 50-032 Wrocław pok. 326.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 11:30, miejsce: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich ul. Gabrieli Zapolskiej 2/4 50-032 Wrocław pok. 303.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Przedszkola Nr 28 przy ul. Orlej 5/7 we Wrocławiu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: 1) demontaż istniejących okien drewnianych , parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, 2) montaż okien PCV wraz z nawiewnikami o wydajności 25 m3/h, 3) montaż parapetów wewnętrznych systemowych w kolorze jasnego drewna (np. sosna) z fakturą drewna, 4) montaż parapetów zewnętrznych ze stalowej blachy gr. 0,6 mm powlekanej, w kolorze brązowym 5) wykonanie obróbek ościeży z przygotowaniem powierzchni i malowaniem, 6) wywóz gruzu, starych okien i innych odpadów, 7) utylizacja odpadów. 2. Wykaz okien do wymiany i lokalizacja: 1) Typ okna: O-1, ilość: 6, lokalizacja: przyziemie, 2) Typ okna: O-2, ilość: 6, lokalizacja: przyziemie, 3) Typ okna: O-3, ilość: 4, lokalizacja: przyziemie, 4) Typ okna: O-4, ilość: 1, lokalizacja: przyziemie, 5) Typ okna: O-5, ilość: 1, lokalizacja: przyziemie, 6) Typ okna: O-6, ilość: 2, lokalizacja: przyziemie, 7) Typ okna: O-7, ilość: 1, lokalizacja: przyziemie, 8) Typ okna: O-8, ilość: 1, lokalizacja: przyziemie, 9) Typ okna: O-9 ilość: 1, lokalizacja: przyziemie, 10) Typ okna: O-10, ilość: 2, lokalizacja: przyziemie, 11) Typ okna: O-15 ilość: 2, lokalizacja: parter od str. Podwórza, 12) Typ okna: O-17 ilość: 3, lokalizacja: parter od str. wejścia gł. , 13) Typ okna: O-18 ilość: 3, lokalizacja: parter od str. wejścia głównego, 14) Typ okna: O-19 ilość: 2, lokalizacja: od str. Podwórza..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Przedszkola Nr 150 przy ul. Ignuta 30 we Wrocławiu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: 1) demontaż istniejących okien drewnianych , parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, 2) montaż okien PCV wraz z nawiewnikami o wydajności 25 m3/h, 3) montaż parapetów wewnętrznych systemowych w kolorze jasnego drewna (np. sosna) z fakturą drewna, 4) montaż parapetów zewnętrznych ze stalowej blachy gr. 0,6 mm powlekanej. 5) wykonanie obróbek ościeży z przygotowaniem powierzchni i malowaniem, 6) wywóz gruzu, starych okien i innych odpadów, 7) utylizacja odpadów. 2. Wykaz okien do wymiany i lokalizacja: 1) Typ okna: O-6, ilość: 8, lokalizacja: sala nr 6 (5 szt.) i sala nr 3 (3 szt.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 54.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Przedszkola Nr 148 przy ul. Rogowskiej 18a we Wrocławiu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: 1) demontaż istniejących okien drewnianych , parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, 2) montaż okien PCV wraz z nawiewnikami o wydajności 25 m3/h, 3) montaż wewnętrznych opasek maskujących z listew drewnianych 30 x 10 mmm, malowanych dwukrotnie farbą olejną, 4) montaż parapetów zewnętrznych ze stalowej blachy gr. 0,6 mm powlekanej, w kolorze brązowym 5) wykonanie obróbek ościeży z przygotowaniem powierzchni i malowaniem, 6) wywóz gruzu, starych okien i innych odpadów, 7) utylizacja odpadów. 2. Wykaz okien do wymiany i lokalizacja: 1) Typ okna: O-1 ilość: 13, lokalizacja: sal. Biedronek 3 szt, jadalnia Krasnali 3 szt, archiwum 1 szt, szatnia, 6 szt 2) Typ okna: O-2, ilość: 17, lokalizacja: sal. Biedronek 4 szt, jadalnia. Krasnali 5 szt, administracja 1 szt. korytarz 1szt, archiwum 1 szt, szatnia 5 szt. 3) Typ okna: O-3, ilość: 2, lokalizacja: jadalnia Krasnali, 4) Typ okna: O-4, ilość: 24, lokalizacja: sal. Biedronek 1 szt, sal. Motyli 5 szt, jadalnia Krasnali 5 szt, administracja 6 szt. sale zabaw 7szt 5) Typ okna: O-5, ilość: 25, lokalizacja: sal. Biedronek 4 szt, sal. Motyli 5 szt, jadalnia Krasnali 5 szt, administracja 4 szt, sale zabaw 7 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Przedszkola Nr 149 przy ul. Obornicka 21 we Wrocławiu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: 1) demontaż istniejących okien drewnianych , parapetów zewnętrznych i wewnętrznych; 2) montaż okien PCV wraz z nawiewnikami o wydajności 50 m3/h, parapetów wewnętrznych systemowych, parapetów zewnętrznych ze stalowej blachy gr. 0,6 mm powlekanej; 3) wykonanie obróbek ościeży z przygotowaniem powierzchni i malowaniem; 4) wywóz gruzu, starych okien i innych odpadów, 5) utylizacja odpadów. 2. Wykaz okien do wymiany i lokalizacja: 1) Typ okna: O-1, ilość: 5, lokalizacja: pomieszczenia piwnic 2) Typ okna: O-2, ilość: 3, lokalizacja: pomieszczenia piwnic 3) Typ okna: O-3, ilość: 11, lokalizacja: elewacje frontowa - piętro 4) Typ okna: O-4, ilość: 5, lokalizacja: parter 2 szt, piętro 3 szt. 5) Typ okna: O-5, ilość: 6, lokalizacja: parter 3 szt, piętro 3 szt. 6) Typ okna: O-6, ilość: 2, lokalizacja: piętro 7) Typ okna: O-8, ilość: 14, lokalizacja: klatki schodowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana poziomów i pionów instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Okresowe kontrole stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego
- Dostawa wody mineralnej dla pracowników USK
- OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO dla zadania pn.: Budowa Dolnośląskiej CYKLOSTRADY - Trasa miedziana na terenie Gminy Przemków.
- Kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego wraz z pełnieniem funkcji Kierownika Projektu dla zadania pn. "Rozbudowa Centrum Zarządzania Bezpieczeństwem Województwa Dolnośląskiego"
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót elektrycznych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZZK w rejonach F i G.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
- Przebudowa i remont budynku" w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 7A na działce nr ewid. 193/5
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.