Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-02
Parczew: Budowa ulicy Harcerskiej w Parczewie.
Numer ogłoszenia: 147656 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Parczew, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 083 3551237, 3551236.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.parczew.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Harcerskiej w Parczewie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm (warstwa wiążąca) - 3625 m2; - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 3638 m2; - Krawężniki betonowe o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonanie ław z betonu B-10 na podsypce cementowo-piaskowej - 1183 m; - Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej - 3064 m; - Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm kolorowej układane na podsypce cementowo-piaskowej - 1728 m2. Szczegółowy zakres robót budowlanych zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - posiadają lub mają zapewniony dostęp do następujących, w pełni sprawnych jednostek sprzętu : - wytwórnia mas bitumicznych. - równiarka - 1 szt. - walec statyczny samojezdny - 2 szt. - walec statyczny samojezdny ogumiony - 1 szt. - rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt. - mają do dyspozycji kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi odpowiadającymi przedmiotowi zamówienia wraz z aktualnym wpisem do izby inżynierów budownictwa; - wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji drogi o wartości nie mniejszej niż 800 tys. zł dla każdej z robót; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków będzie dokonana poprzez kryterium spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków Wykonawcy składają następujące dokumenty: - Przedłożą wraz z ofertą kosztorys ofertowy /w związku z wynagrodzeniem za przedmiot umowy w formie ryczałtu kosztorys ofertowy będzie traktowany przez Zamawiającego jako dodatkowy ale niewymagalny dokument stanowiący załącznik do złożonej oferty/, - Przedłożą wraz z ofertą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - Przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik, - Przedłożą wraz z ofertą wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, - Przedłożą wraz z ofertą dokument stwierdzający że kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia w zakresie objętym zamówieniem wraz z aktualnym wpisem do izby inżynierów budownictwa, - Przedłożą wraz z ofertą oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, - Przedłożą wraz z ofertą wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie, przebudowie lub modernizacji drogi o wartości nie mniejszej niż 800 tys. zł dla każdej z robót, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parczew.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Parczewie ul. Warszawska 24 21-200 Parczew pokój Nr 19 /II piętro/.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Parczewie ul. Warszawska 24 21-200 Parczew pokój Nr 19 /II piętro/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PARCZEWA
- Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 1572L i 1095L na terenie gminy Sosnowica i Podedwórze w powiecie parczewskim
- Odnowa nawierzchni dróg powiatowych w 2024 roku
- Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 1247 L i 1610L na terenie gminy Milanów i Siemień w powiecie parczewskim
- Przebudowa odcinków drogi powiatowej nr 1247L na terenie gminy Milanów w powiecie parczewskim
więcej: przetargi w Parczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa infrastruktury drogowej w gminie Dzwola
- Przebudowa drogi gminnej nr 102853 B Rumiejki-Źrobki, Gmina Bargłów Kościelny
- Modernizacja dróg w gminie Zakroczym
- Uzupełnianie i odtwarzanie oznakowania drogowego oraz wprowadzania nowych organizacji ruchu na terenie Gminy Łomianki.
- Zagospodarowanie terenu przy Urzędzie Gminy
- Przebudowa drogi Budy Mdzewskie - Józefowo
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.