Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-04
Pozezdrze: Wykonanie remontu nawierzchni betonowej i jej wyasfaltowanie
Numer ogłoszenia: 147647 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyszkolny Ośrodek Sportowo-Szkoleniowy OMEGA w Stręgielku , Stręgielek, 11-610 Pozezdrze, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4279012, faks 087 4279014.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.omega.mazury.info/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu nawierzchni betonowej i jej wyasfaltowanie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni betonowej i jej wyasfaltowanie na terenie Międzyszkolnego Ośrodka Sportowo - Szkoleniowego OMEGA w Stręgielku. 2. Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: a) wyrównanie istniejącej podbudowy, b) wykonanie nawierzchni asfaltowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego wykonania zawarty jest w SIWZ. 4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy do 40% wartości zamówienia podstawowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym przetarguIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, w tym wykażą że: 1) dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających stosowne uprawnienia niezbędne do wykonania robót będących przedmiotem zamówienia, które jednocześnie będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia tj. co najmniej: jedna osoba legitymująca się uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej mogąca pełnić funkcję kierownika budowy, 2) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali z należytą starannością co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000 zł. każda. Za odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uzna roboty budowlane w zakresie asfaltowania lub roboty drogowe, 3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 20.000 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonych, w formie określonej w SIWZ, dokumentach i oświadczeniach wymienionych poniżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 Ustawy (zgodne w treści z załącznikiem nr 4 do Siwz), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) sporządzony i podpisany przez Wykonawcę wykaz osób, o których mowa w pkt III.2.1) ogłoszenia, wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień tj. kserokopią uprawnień i kserokopią zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz jeżeli jest to wymagane przepisami prawa kserokopią wpisu do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzoną przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego; pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, d) sporządzony i podpisany przez Wykonawcę wykaz robót budowlanych, o których mowa w pkt III.2.2) ogłoszenia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające wykonanie tych robót z należytą starannością (np. referencje), e) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 20.000 zł. (jeżeli suma gwarancyjna polisy ujęta jest w walucie innej niż złoty polski należy przyjąć do przeliczenia średni kurs złotego w stosunku do tej waluty ogłaszany przez NBP w dniu poprzedzającym dzień składania ofert). Szczegółowy opis dokumentów i sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zawarty jest w SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.omega.mazury.info/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzyszkolny Ośrodek Sportowo - Szkoleniowy OMEGA, Stręgielek 40, 11-610 Pozezdrze, pok. księgowości (na parterze budynku głównego).
Cena za egzemplarz papierowy SIWZ - 100 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Międzyszkolny Ośrodek Sportowo - Szkoleniowy OMEGA, Stręgielek 40, 11-610 Pozezdrze, pok. księgowości (na parterze budynku głównego)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i modernizacja dróg na terenie gminy Siemień - Etap II
- Budowa terenu rekreacyjnego w miejscowości Olsztyn - Odrzykoń jako kolejny etap realizacji projektu pn.: Zagospodarowanie terenu gminnego w Sołectwie Odrzykoń
- Przebudowa dróg gminnych Nr 102274 w miejscowości Chrosno, Nr 102291E w miejscowości Kąty i Nr 102293E w miejscowości Rajmundów
- Przebudowa ulicy Krótkiej w miejscowości Lipicze, Gmina Kłomnice
- Budowa placu zabaw i boiska przy ZSP w Łękawie
- Przebudowa dróg gminnych Nr 102267E w miejscowości Świeciny i Wola Chruścińska, Nr 102283E w miejscowości Łanięta i 102290E w miejscowości Ryszardów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.