eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pozezdrze › Wykonanie remontu nawierzchni betonowej i jej wyasfaltowanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-04

Pozezdrze: Wykonanie remontu nawierzchni betonowej i jej wyasfaltowanie
Numer ogłoszenia: 147647 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyszkolny Ośrodek Sportowo-Szkoleniowy OMEGA w Stręgielku , Stręgielek, 11-610 Pozezdrze, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4279012, faks 087 4279014.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.omega.mazury.info/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu nawierzchni betonowej i jej wyasfaltowanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni betonowej i jej wyasfaltowanie na terenie Międzyszkolnego Ośrodka Sportowo - Szkoleniowego OMEGA w Stręgielku. 2. Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: a) wyrównanie istniejącej podbudowy, b) wykonanie nawierzchni asfaltowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego wykonania zawarty jest w SIWZ. 4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy do 40% wartości zamówienia podstawowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym przetargu

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, w tym wykażą że: 1) dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających stosowne uprawnienia niezbędne do wykonania robót będących przedmiotem zamówienia, które jednocześnie będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia tj. co najmniej: jedna osoba legitymująca się uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej mogąca pełnić funkcję kierownika budowy, 2) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali z należytą starannością co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000 zł. każda. Za odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uzna roboty budowlane w zakresie asfaltowania lub roboty drogowe, 3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 20.000 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonych, w formie określonej w SIWZ, dokumentach i oświadczeniach wymienionych poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 Ustawy (zgodne w treści z załącznikiem nr 4 do Siwz), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) sporządzony i podpisany przez Wykonawcę wykaz osób, o których mowa w pkt III.2.1) ogłoszenia, wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień tj. kserokopią uprawnień i kserokopią zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz jeżeli jest to wymagane przepisami prawa kserokopią wpisu do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzoną przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego; pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, d) sporządzony i podpisany przez Wykonawcę wykaz robót budowlanych, o których mowa w pkt III.2.2) ogłoszenia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające wykonanie tych robót z należytą starannością (np. referencje), e) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 20.000 zł. (jeżeli suma gwarancyjna polisy ujęta jest w walucie innej niż złoty polski należy przyjąć do przeliczenia średni kurs złotego w stosunku do tej waluty ogłaszany przez NBP w dniu poprzedzającym dzień składania ofert). Szczegółowy opis dokumentów i sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zawarty jest w SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.omega.mazury.info/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzyszkolny Ośrodek Sportowo - Szkoleniowy OMEGA, Stręgielek 40, 11-610 Pozezdrze, pok. księgowości (na parterze budynku głównego). Cena za egzemplarz papierowy SIWZ - 100 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Międzyszkolny Ośrodek Sportowo - Szkoleniowy OMEGA, Stręgielek 40, 11-610 Pozezdrze, pok. księgowości (na parterze budynku głównego)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.