Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-04
Ostrołęka: Dostawy warzyw
Numer ogłoszenia: 147637 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Ostrołęce , ul. Romualda Traugutta 19, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 0-29 760 52 11, faks 0-29 760 52 12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka penitencjarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy warzyw.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: Ziemniaki jadalne wczesne - 50 000 kg (ilość szacunkowa). Ziemniaki jadalne: o białej barwie, dojrzałe bulwy, zdrowe, niezzieleniałe, czyste, suche, jednoodmianowe, o kształcie typowym dla danej odmiany, o dobrym smaku, bez pustych miejsc w środku, o średnicy poprzecznej min. 4 cm i podłużnej 6 cm. Dostawy ziemniaków w opakowaniach jednorazowych, w przedziale od 15 kg netto do 50 kg netto. CPV: 03212100-1, PN-R - 74453:1975. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: buraki ćwikłowe- kod CPV 03221111-7, pakowany w worki, siatki do 15 kg, szacunkowa ilość 5 000 kg. cebula - kod CPV 03221113-1, pakowana w siatki do 15 kg, szacunkowa ilość 6 000 kg. Kapusta biała - kod CPV 03221410-3, pakowana do 50 kg, szacunkowa ilość 7 000 kg. Kapusta czerwona - kod CPV 03221410-3, pakowana do 50 kg, szacunkowa ilość 3 000 kg. Marchew - kod CPV 03221112-4, pakowana w siatki do 15 kg, szacunkowa ilość 7 500 kg. Pomidor - kod CPV 03221240-0, pakowany w skrzynki do 5 kg, szacunkowa ilość 500 kg. Ogórek świeży - kod CPV 03221270-9, pakowany w skrzynki do 15 kg, szacunkowa ilość 500 kg. Seler - kod CPV 03221110-0, pakowany w siatki do 15 kg, szacunkowa ilość 75 kg. Papryka - kod CPV 03221230-7, pakowana w skrzynki do 15 kg, szacunkowa ilość 300 kg. Pieczarki - kod CPV 03221260-6, pakowane w skrzynki do 10 kg, szacunkowa ilość 100 kg. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy: Kapusta kiszona - kod CPV 15331142-4, pakowana w beczki do 100 kg, szacunkowa ilość 1500 kg. Ogórek kiszony - kod CPV 15331000-7, pakowany w beczki do 100 kg., szacunkowa ilość 750 kg Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy: Jabłka - kod CPV - 03222321-9, pakowane w skrzynki do 15 kg, szacunkowa ilość 500 kg. Wspólny Słownik Zamówień:.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 15.33.11.42-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 4 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę A.3) Wzór umowy A.4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu A.5) Oświadczenie dla rolników ryczałtowych. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: C.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. C zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. C. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: D.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B,C, dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie E. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów E.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. E.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 5
- 2 - Upust - 95
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Ostrołęce
ul. Traugutta 19
07-410 Ostrołęka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Areszt Śledczy w Ostrołęce ul. Traugutta 19 07-410 Ostrołęka.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa ziemniaków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: Ziemniaki jadalne wczesne - 50 000 kg (ilość szacunkowa). Ziemniaki jadalne: o białej barwie, dojrzałe bulwy, zdrowe, niezzieleniałe, czyste, suche, jednoodmianowe, o kształcie typowym dla danej odmiany, o dobrym smaku, bez pustych miejsc w środku, o średnicy poprzecznej min. 4 cm i podłużnej 6 cm. Dostawy ziemniaków w opakowaniach jednorazowych, w przedziale od 15 kg netto do 50 kg netto. CPV: 03212100-1, PN-R - 74453:1975..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 5
- 2. Upust - 95
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warzywa nieprzetworzone.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: buraki ćwikłowe- kod CPV 03221111-7, pakowany w worki, siatki do 15 kg, szacunkowa ilość 5 000 kg. cebula - kod CPV 03221113-1, pakowana w siatki do 15 kg, szacunkowa ilość 6 000 kg. Kapusta biała - kod CPV 03221410-3, pakowana do 50 kg, szacunkowa ilość 7 000 kg. Kapusta czerwona - kod CPV 03221410-3, pakowana do 50 kg, szacunkowa ilość 3 000 kg. Marchew - kod CPV 03221112-4, pakowana w siatki do 15 kg, szacunkowa ilość 7 500 kg. Pomidor - kod CPV 03221240-0, pakowany w skrzynki do 5 kg, szacunkowa ilość 500 kg. Ogórek świeży - kod CPV 03221270-9, pakowany w skrzynki do 15 kg, szacunkowa ilość 500 kg. Seler - kod CPV 03221110-0, pakowany w siatki do 15 kg, szacunkowa ilość 75 kg. Papryka - kod CPV 03221230-7, pakowana w skrzynki do 15 kg, szacunkowa ilość 300 kg. Pieczarki - kod CPV 03221260-6, pakowane w skrzynki do 10 kg, szacunkowa ilość 100 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 5
- 2. Upust - 95
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warzywa przetworzone.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapusta kiszona - kod CPV 15331142-4, pakowana w beczki do 100 kg, szacunkowa ilość 1500 kg. Ogórek kiszony - kod CPV 15331000-7, pakowany w beczki do 100 kg., szacunkowa ilość 750 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.42-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 5
- 2. Upust - 95
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Owoce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy: Jabłka - kod CPV - 03222321-9, pakowane w skrzynki do 15 kg, szacunkowa ilość 500 kg. Wspólny Słownik Zamówień:.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.21-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 5
- 2. Upust - 95
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ostrołęce
- Dostawa lodów, ryb, warzyw i owoców mrożonych
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
- Odtworzenie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej na drogach powiatowych Powiatu Ostrołęckiego
- Przebudowa i zmiany w zakresie spełnienia warunków ochrony przeciwpożarowej budynku administracyjno - biurowego przy ul. A. E. Fieldorfa "Nila" 15 w Ostrołęce. Etap II
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa jabłek, owoców, warzyw i ziemniaków dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
- Dostawa warzyw
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach w okresie 01.07.2024 r. do 31.12.2024r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkół w Lubominie w okresie od 1 września do 31 grudnia 2024 roku
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.