eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Rozwieszanie rozkładów jazdy i informacji pasażerskiej na przystankach komunikacji zbiorowej organizowanej przez Gminę Wrocław. Znak postępowaniaZP/PN/68/2016/WTR.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-20

Wrocław: Rozwieszanie rozkładów jazdy i informacji pasażerskiej na przystankach komunikacji zbiorowej organizowanej przez Gminę Wrocław. Znak postępowania: ZP/PN/68/2016/WTR.
Numer ogłoszenia: 147616 - 2016; data zamieszczenia: 20.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164715 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwieszanie rozkładów jazdy i informacji pasażerskiej na przystankach komunikacji zbiorowej organizowanej przez Gminę Wrocław. Znak postępowania: ZP/PN/68/2016/WTR..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stała obsługa przystanków komunikacji zbiorowej, organizowanej przez Gminę Wrocław, obejmująca: 1) wywieszanie (wymianę) rozkładów jazdy i informacji pasażerskiej w gablotach na słupkach i w wiatach przystanków komunikacji zbiorowej oraz usuwanie z nich rozkładów jazdy i informacji, które utraciły ważność, 2) oznaczanie na znakach przystankowych numerów linii, których pojazdy zatrzymują się na danym przystanku, 3) oznaczanie przystanków wyłączonych z ruchu (zasłanianie pokrowcem), 4) stałą kontrolę (monitorowanie) czynnych w danym miesiącu kalendarzowym przystanków oraz uzupełnianie (bez dodatkowych zleceń Zamawiającego) brakujących, zniszczonych lub nieczytelnych rozkładów jazdy i pozostałych informacji pasażerskich a także usuwanie informacji, które utraciły ważność, a także usuwanie z gablot przeznaczonych na rozkłady jazdy materiałów umieszczonych bez wiedzy i zgody Zamawiającego 5) ustawianie, demontaż, bieżącą konserwację i naprawę awaryjnych słupków przystankowych, 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa zadania: a) Zadanie I - obejmuje obsługę przystanków zlokalizowanych w północno-zachodniej i południowozachodniej częściach miasta, wykazanych w Załączniku nr 3A do umowy na to zadanie, b) Zadanie II - obejmuje obsługę przystanków zlokalizowanych w północno-wschodniej i południowowschodniej częściach miasta, wykazanych w Załączniku nr 3B do umowy na to zadanie. Wykonawca może się starać o realizację jednego lub dwóch zadań jednocześnie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na czas realizacji zamówienia: a) co najmniej 6 osób, w tym 2 osoby posiadające aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciw wskazań do pracy na wysokościach; b) co najmniej 3 samochody (osobowe, osobowo-ciężarowe), w tym 1 dostawczy, c) sprzęt umożliwiający pracę na wysokości 3-5 m od poziomu peronu (chodnika): 2 drabiny rozkładane (długości 3 m i 5 m); d) telefon całodobowy (numer należy podać najpóźniej w momencie zawarcia umowy), bez obciążenia faksem lub modemem (utrzymanie dyżurów w razie nagłej konieczności zabezpieczenia obiektów objętych obsługą), e) urządzenie typu faks (numer należy podać najpóźniej w momencie zawarcia umowy) czynne całą dobę, f) minimum 2 (dwie) kopiarki (drukarki), pozwalające na kopiowanie (drukowanie z pliku w formacie pdf) rozkładów jazdy i innych informacji pasażerskich. g) 3 rurowe słupki awaryjne wraz z tablicami znaku przystanku z możliwością dowolnego umieszczenia na nich piktogramów D-15 lub D-17 oraz oznaczenia numerów linii, h) 12 metalowych gablot formatu 2xA4 (w pionie) na rozkłady jazdy i informacje pasażerskie posiadającymi zamykane zabezpieczenie (osłonę) z przeźroczystego poliwęglanu o grubości minimum 3 mm wraz z obejmami do montażu na rurowych słupkach przystankowych, i) 40 pokrowców przystanek nieczynny a w uzasadnionych przypadkach na wniosek Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zwiększyć posiadaną liczbę pokrowców. Uwaga: (ww. ilości osób i urządzeń dotyczą jednego zadania, czyli w przypadku składania oferty na dwa zadania Wykonawca musi zapewnić ich podwójną ilość.) 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, projekcie umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ), Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do umowy) oraz zgodnie z ofertą..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.21.00 - Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Rozwieszanie rozkładów jazdy i informacji pasażerskiej na przystankach komunikacji zbiorowej organizowanej przez Gminę Wrocław.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ASWRO Bohdan Jetz, ul. Reymonta 3/1/2, 50-225 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 280864,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 402062,40

  • Oferta z najniższą ceną: 402062,40 / Oferta z najwyższą ceną: 402062,40

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Rozwieszanie rozkładów jazdy i informacji pasażerskiej na przystankach komunikacji zbiorowej organizowanej przez Gminę Wrocław.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Celmar Sp. z o.o., ul. Św. Cyryla i Metodego 50, 41-909 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 265712,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 337487,40

  • Oferta z najniższą ceną: 337487,40 / Oferta z najwyższą ceną: 381029,40

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.