eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzeń Wielki › Remont dróg użytku rolnego na terenie gminy Dobrzeń Wielki w miejscowości Dobrzeń Mały ,Dobrzeń Wielki i Chróścice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-14

Dobrzeń Wielki: Remont dróg użytku rolnego na terenie gminy Dobrzeń Wielki w miejscowości Dobrzeń Mały ,Dobrzeń Wielki i Chróścice
Numer ogłoszenia: 147614 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy , ul. Namysłowska 44, 46-081 Dobrzeń Wielki, woj. opolskie, tel. 077 4695524, faks 077 4695524.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzenwielki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg użytku rolnego na terenie gminy Dobrzeń Wielki w miejscowości Dobrzeń Mały ,Dobrzeń Wielki i Chróścice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg użytku rolnego na terenie gminy Dobrzeń Wielki w miejscowości Dobrzeń Mały ,Dobrzeń Wielki i Chróścice Przedmiotem zamówienia jest remont dróg użytku rolnego w m.Dobrzeń Wielki: Stan istniejący: -podłoże gruntowe, częściowo utwardzone Projektowana konstrukcja drogowa: -warstwa odsączająca z pospółki gr.10cm, -warstwa dolna nawierzchni tłuczniowej gr.15cm, -warstwa górna nawierzchni tłuczniowej gr.7cm, 1.Odc.od ul.Powstańców Śl. do drogi woj. na Chróścice -szerokość: 3,0m -długość: 900,0m 2.ul.Dambonia -szerokość: 4,20m -długość: 40,0m 3.Odnoga od ul.Kościelnej -szerokość: 4,50m -długość: 111,0m w m.Dobrze_ Mały: Stan istniej_cy: -podło_e gruntowe, lokalnie utwardzone Projektowana konstrukcja drogowa: -warstwa odsączająca z pospółki gr.10cm, -warstwa dolna nawierzchni tłuczniowej gr.15cm, -warstwa górna nawierzchni tłuczniowej gr.7cm, 1.Dobrzeń Mały odc.I od ul.Opolskiej do kapliczki św.Urbana -szerokość: 2,70m -długość: 570,0m -elementy odwodnienia drenarskiego 2.Dobrzeń Mały odc.II od ul.Wilczka w kierunku kapliczki św.Urbana -szerokość: 3,0m -długość: 100,0m 3.Dobrzeń Mały odc.III od ul.Brzeziańskiej do ul.Wilczka -szerokość: 3,0m -długość: 100,0m 4.Otok - śluza -szerokość: 3,50m -długość: 215,0m w m. Krzanowice -szerokość: 3,0m -długość: 150,0m w m.Chróścice -odc.I Stan istniejący: -podłoże gruntowe, częściowo utwardzone Projektowana konstrukcja drogowa: -warstwa odsączająca z pospółki gr.10cm, -warstwa dolna nawierzchni tłuczniowej gr.15cm, -warstwa górna nawierzchni tłuczniowej gr.7cm, Parametry geometryczne: -szerokość: 3,0m -długość: 785,0m -spadek podłużny dostosowany do ukształtowania terenu i założonych rzędnych wysokościowych w m.Chróścice -odc.II Stan istniejący: -podłoże gruntowe Projektowana konstrukcja drogowa: -warstwa odsączająca z pospółki gr.10cm, -warstwa dolna nawierzchni tłuczniowej gr.15cm, -warstwa górna nawierzchni tłuczniowej gr.7cm, Parametry geometryczne: -szerokość: 3,0m -długość: 785,0m -spadek podłużny dostosowany do ukształtowania terenu i założonych rzędnych wysokościowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 15 000.00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność ekonomiczna i finansowa, Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Sprzęt , Posiadać lub mieć dostęp do sprawnych jednostek sprzętu niezbędnych do wykonania zadania. , Środki finansowe i średni obrót, Mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót przez okres dwóch miesięcy, oszacowanymi na sumę 300 000,00 zł bez zobowiązań z tytułu innych zamówień oraz posiadać roczny średni obrót w ciągu ostatnich trzech lat w wysokości 2 000 000,00 zł., Trzy zamówienia, Wykonali (zakończyli) jako główny wykonawca w okresie ubiegłych pięciu lat co najmniej trzy zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia., Uprawnienia, Do realizacji zamówienia zapewnią kadrę kierowniczą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie (wpisaną na listę członków właściwej izby zawodowej) w specjalnościach: konstrukcyjno-inzynieryjne w zakresie dróg, Warunki gwarancji, Udzielą pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na dostarczone urządzenia na okres nie krótszy niż 3 lata., Zatrudnienie, Zatrudniać na podstawie umowy o pracę co najmniej 15 osób.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP -Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4.Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 5.Oświadczenie z art.22 Oświadczenie z art.22 6.Informacje z banku lub kasy -Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 7.Dane finansowe -Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 8.Informacja o liczbie zatrudnionych pracowników - Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi 9.Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności Do wykazu należy załączyć następujące dokumenty: - uprawnienia budowlane w specjalnościach objętych zamówieniem, - zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji. Do wykazu należy załączyć następujące dokumenty: - wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 10.Wykaz wykonanych robót budowlanych - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 11.Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych narzędzi i urządzeń Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie niezbędnych narzędzi i urządzeń, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował 12.Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia -Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 13.Wykaz sprzętu - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 14.Wykaz robót zlecanych podwykonawcom - Rodzaj powierzonej części oraz zakres zamówienia 15.Harmonogram - Szczegółowy harmonogram prac rzeczowo - finansowy. 16Ustanowienie pełnomocnika w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie-Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika. Może to być zarówno jeden z przedsiębiorców tworzących konsorcjum, tzw. lider, jak i zupełnie odrębna osoba (np. radca prawny). Dokument ten wylicza wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Każdy z nich musi się pod nim podpisać..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzenwielki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego pokój nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 10:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr Sekretariat UG.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.