eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Świadczenie usług w zakresie mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego, tj. samochodów osobowych, samochodów typu furgon i autobusów



Ogłoszenie z dnia 2014-01-03

Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług w zakresie mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego, tj. samochodów osobowych, samochodów typu furgon i autobusów
Numer ogłoszenia: 1475 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 41, faks 95 738 14 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego, tj. samochodów osobowych, samochodów typu furgon i autobusów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług w zakresie mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego, tj. samochodów osobowych, samochodów typu furgon i autobusów. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) mycie podstawowe pojazdu osobowego lub typu furgon (pojazdu oznakowanego i pojazdu nieoznakowanego), nie częściej niż 3 razy w jednym miesiącu, przy czym zakres mycia podstawowego obejmuje wyłącznie mycie zewnętrzne pojazdu przy użyciu odpowiednich środków myjących oraz jego płukanie: - 3 mycia jednego pojazdu służbowego w danej części w jednym miesiącu - mycie podstawowe - 2 mycia jednego pojazdu służbowego w okresie zimowym (od 01.12.2013r. do 31.03.2014r.) - mycie podstawowe b) mycie podstawowe autobusu nie częściej niż 1 raz w jednym miesiącu, przy czym zakres mycia podstawowego obejmuje wyłącznie mycie zewnętrzne autobusu przy użyciu odpowiednich środków myjących oraz jego płukanie (1 mycie jednego autobusu w danej części w jednym miesiącu - mycie podstawowe) 3. Mycie pojazdów służbowych oraz ich płukanie należy do obowiązków Wykonawcy. Niedopuszczalne jest aby kierowca lub przedstawiciel Zamawiającego dokonywał usługi mycia pojazdu oraz płukania na myjni Wykonawcy. 4. KOD CPV: 50112300-6 mycie samochodów i podobne usługi 5. Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usług w: - myjni ręcznej (włącznie z myciem felg/ kołpaków pojazdu) - myjni ręcznej przy użyciu myjki ciśnieniowej (włącznie z myciem felg/kołpaków pojazdu). - myjni automatycznych, portalowych, tunelowych 6. Zamawiający nie dopuszcza myjni samochodowych samoobsługowych, myjni mobilnych oraz myjni, których usługi rozliczane są każdorazowo gotówkowo. 7. Myjnia musi zapewnić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone, anteny i w oznakowaniu policyjnym. 8. Uszkodzenie pojazdu, jego elementów lub oznaczenia pojazdu w trakcie świadczonej usługi powoduje odpowiedzialność Wykonawcy, a koszty naprawy szkody zostaną pokryte z polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy. Wykonawca musi posiadać przez cały okres realizowania umowy polisę ubezpieczeniową w zakresie odpowiedzialności cywilnej od szkód, które nastąpią w wyniku świadczonych usług mycia pojazdów, w szczególności od takich zdarzeń jak: uszkodzenia i zarysowania karoserii, zniszczenia wywołane czynnikami mechanicznymi i zastosowanymi środkami myjącymi i czyszczącymi. 9. Wykonawca będzie realizował usługi mycia różnych typów i marek pojazdów użytkowanych przez Zamawiającego, zarówno pojazdów osobowych jak i typu furgon oraz autobusów, pojazdów oznakowanych i nieoznakowanych. Pojazdy służbowe podstawiane przez Zamawiającego na myjnię Wykonawcy będą oznakowane - jako pojazdy uprzywilejowane, a w przypadku mycia pojazdów służbowych nieoznakowanych kierowca Zamawiającego przedstawi każdorazowo do wglądu pracownikowi myjni Książkę kontroli pracy sprzętu służbowego lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do korzystania z usług myjni. 10. Z uwagi na tryb pracy pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług ich mycia poza kolejnością (po zakończeniu mycia pojazdu, który aktualnie znajduje się na stanowisku mycia). 11. Jedno mycie podstawowe samochodu osobowego i typu furgon nie powinno przekroczyć 15 minut, autobusu - 50 minut. W przypadku myjni ręcznych - samochód osobowy i furgon 20 minut, autobus - 60 minut. Wykonawca zapewni możliwość świadczenia usługi mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez Zamawiającego co najmniej 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku), minimum 8 godz. dziennie. 12. Myjnia musi spełniać wymogi ochrony środowiska określone w obowiązujących przepisach - Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska. 13. Wykonawca jest zobowiązany traktować jako poufne wszelkie informacje uzyskane w wyniku świadczenia usługi, a pozyskanych informacji nie może używać do celów innych niż związane z realizacją zadania oraz nie może ich ujawniać osobom trzecim bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Informacje te mogą być ujawnione tylko pracownikom Zamawiającego i Wykonawcy w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 14. Zamówienie uwzględnia prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy P.z.p. a) maksymalna wartość umowy zamknie się w kwocie ustalonej na podstawie oferty Wykonawcy. Ze względu na sposób realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w zależności od zaistniałych potrzeb Zamawiającego (ilość usług w przypadku zniszczenia lub wycofania z eksploatacji pojazdów), dopuszcza się możliwość zrealizowania zamówienia o wartości niższej niż określona w zawartej umowie, z tym że Zamawiający zrealizuje nie mniej niż 80% wartości zawartej umowy. W takiej sytuacji Wykonawca nie będzie zgłaszał roszczeń wobec niewykorzystanej w terminie wykonania zamówienia kwoty umowy. 15. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić ciągłość świadczonych usług. W przypadku przerwy w świadczeniu usług trwającej powyżej 24 godzin, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, (w uzgodnieniu z Komendantem Policji jednostki, dla której świadczona jest usługa), realizację usług objętych przedmiotowym zamówieniem we własnym zakresie, na własny koszt we wskazanym przez siebie miejscu do tego przeznaczonym. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo, w przypadku nie wywiązywania się Wykonawcy z czynności wynikających z zawartej umowy, do zlecenia usługi innej firmie a kosztami tej usługi obciążyć Wykonawcę. 18. Wykonawca ponosi odpowiedzialność finansową za szkody wyrządzone w mieniu Zamawiającego w trakcie świadczenia usług mycia zewnętrznego, w tym m.in. za uszkodzenia i zarysowania karoserii pojazdów i innych części pojazdu umiejscowionych na zewnątrz pojazdu (w tym pojazdów wyposażonych w lampy zespolone, anteny dachowe i oznakowania policyjne) oraz w jego wnętrzu, za szkody wywołane czynnikami mechanicznymi i stosowanymi chemicznymi środkami myjącymi, do wysokości powstałej szkody. 19. Wykonawca zobowiązany jest przesłać kserokopię nowej polisy na nr faksu Zamawiającego w terminie 30 dni kalendarzowych od daty jej wystawienia - w przypadku jeśli okres ubezpieczenia wygaśnie w trakcie realizacji umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: część 1A - KWP Gorzów Wlkp.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Komunikacyjno Samochodowe w Gorzowie Wlkp. Sp. z o. o., ul. Podmiejska 20, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2731,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3360,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3360,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: część 2 - KP Kostrzyn n/O

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIK AUTO WULKANIZACJA AUTOMYJNIA Ireneusz Bojarski, ul. Zielona 8, 66-470 Kostrzyn n/O, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3380,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4158,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4158,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4158,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: część 3 - KP Gubin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTO-HANDEL Sebastian Chomont, ul. Kresowa 124, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4239,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5214,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5214,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5214,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: część 7 - KPP Słubice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MYJNIA SAMOCHODOWA AUTO-PIANA, ul. Kopernika 9B-9C, 69-100 Słubice, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13629,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16764,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16764,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16764,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: część 8 - KPP Strzelce Krajeńskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów, ul. Małe Osiedle 8, 66-500 Strzelce Krajeńskie, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7351,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9042,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9042,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9042,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: część 12 - KPP Żagań

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKO SERWIS Urszula Danielska-Apnel, ul. Polna 8, 68-100 Żagań, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10597,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13035,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13035,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13035,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: część 14 - KP Szprotawa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECO PARA s.c. Damian Chodor, Michał Falbierski, ul. Sobieskiego 65/3, 67-300 Szprotawa, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3393,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4174,50

  • Oferta z najniższą ceną: 4174,50 / Oferta z najwyższą ceną: 4174,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: część 10 - PP Zbąszynek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. ARTEX Artur Szukalski, ul. Elizy Orzeszkowej 11, 66-210 Zbąszynek, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1073,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1320,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1320,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: część 13 - KP Iłowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Auto Myjnia Justyna Józwa, ul. Łączna 24A/1, 68-213 Lipinki Łużyckie, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2012,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2475,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2475,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2475,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 18   

Nazwa: część 18 - KPP Żary

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. Moto Team, ul. Kilińskiego 32, 68-200 Żary, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10666,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13120,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Podstawa prawna: art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy P.z.p. - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione; Uzasadnienie faktyczne: W celu wyboru Wykonawcy zamówienia publicznego w zakresie w/w części przeprowadzone były kolejno dwa postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, które unieważniono ze ze względu, że w postępowaniu nie zostały złożone żadne oferty (art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy P.z.p.). Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.