eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Kontrakt nr 04 BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ, DESZCZOWEJ WRAZ Z PRZEBUDOWĄ I BUDOWĄ SIECI WODOCIĄGOWEJ W ULICACHPABIANICKIEJ I CEGIELNIANEJ w ramach projektu pn. Budowa i modernizacja systemu sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Miasta Bełchatowa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Bełchatów: Kontrakt nr 04 BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ, DESZCZOWEJ WRAZ Z PRZEBUDOWĄ I BUDOWĄ SIECI WODOCIĄGOWEJ W ULICACH: PABIANICKIEJ I CEGIELNIANEJ w ramach projektu pn. Budowa i modernizacja systemu sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Miasta Bełchatowa.
Numer ogłoszenia: 147574 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD-KAN" Spółka z o.o., ul. Św. Faustyny Kowalskiej 9, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6338309, fax 044 6338306.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodkan-belchatow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontrakt nr 04 BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ, DESZCZOWEJ WRAZ Z PRZEBUDOWĄ I BUDOWĄ SIECI WODOCIĄGOWEJ W ULICACH: PABIANICKIEJ I CEGIELNIANEJ w ramach projektu pn. Budowa i modernizacja systemu sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Miasta Bełchatowa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kontrakt nr 04 BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ, DESZCZOWEJ WRAZ Z PRZEBUDOWĄ I BUDOWĄ SIECI WODOCIĄGOWEJ W ULICACH: PABIANICKIEJ I CEGIELNIANEJ w ramach projektu pn. Budowa i modernizacja systemu sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Miasta Bełchatowa. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 9 800 220,76 PLN

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.60.00 - Wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.60.00 - Wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 90 000,00 PLN, w sposób i w terminie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Instrukcji Dla Wykonawców)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 9.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: Opis warunku udziału w postępowaniu: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 9.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Opis warunku udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali należycie minimum: a1) jedną robotę budowlaną której przedmiotem była budowa co najmniej 2000mb kanalizacji sanitarnej, a2) jedną robotę budowlaną której przedmiotem była budowa co najmniej 1000mb kanalizacji deszczowej, a3) jedną robotę budowlaną której przedmiotem była budowa co najmniej 500mb sieci wodociągowej, a4) jedną robotę budowlaną, której przedmiotem była budowa co najmniej 1 przepompowni ścieków. b) posiadają przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 20 pracowników, c) posiadają przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 4 osób, d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - Przedstawiciel Wykonawcy (Kierownik Projektu- Kontraktu) - niniejsza osoba musi: posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w sektorze gospodarki wodno-ściekowej w tym doświadczenie w zarządzaniu co najmniej 1 kontraktem na robotę jako przedstawiciel wykonawcy pełniący funkcję kierownika lub koordynatora. - Kierownik Budowy - niniejsza osoba musi: posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r., Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2006r., Nr 83, poz. 578 ze zm. ) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie. - Kierownik Robót Sieciowych - niniejsza osoba musi: posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r., Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2006r., Nr 83, poz. 578 ze zm. ) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie. - Kierownik Robót Elektrycznych - niniejsza osoba musi: posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r., Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2006r., Nr 83, poz. 578 ze zm. ) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie. - Kierownik Robót Drogowych - niniejsza osoba musi: posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2006r., Nr 83, poz. 578 ze zm. ) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, pod warunkiem, że osoba ta spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonych funkcji, z wyjątkiem przypadków określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994r., Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz.1118 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wskazane powyżej osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego lub w przypadku, gdy nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić, co najmniej jednego tłumacza na okres i dla potrzeb realizacji umowy. e). dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia tj. minimum.: - koparki samobieżne - 2 szt. - koparko-ładowarek - 1 szt. - samochody ciężarowe - 2szt. - żuraw samojezdny - 1 szt. - zagęszczarka płytowa - szt. 1 - ubijaki mechaniczne - 2 szt. - walec stalowy wibracyjny - 1 szt. - walec samojezdny wibracyjny - 1 szt. - zestaw do odwadniania powierzchniowego wykopów: pompy spalinowe - 2 kpl. - zestaw do odwadniania wgłębnego - igłofiltry - 1 kpl. - spawarka - elektronarzędzia ręczne - maszyna wiertnicza do przewiertu poziomego - do DN350 - kpl.2 - obudowy wykopów - 4 kpl. - sprzęt pomiarowy: niwelatory, łaty, taśmy stalowe. 9.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis warunku udziału w postępowaniu. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a)osiągnęli średni roczny przychód netto ze sprzedaży w ostatnich trzech latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - w wysokości, co najmniej 4.000.000,00 PLN, b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2.000.000,00 PLN, c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o minimalnej sumie gwarancyjnej 1.000.000,00 PLN. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych przez Zamawiającego w pkt. 9 specyfikacji zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg formuły: spełnia - nie spełnia. Dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, opisanego w pkt. 9.1 IDW, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą załączyć do oferty wszystkie dokumenty wymagane w pkt. 9.1 specyfikacji dla każdego z nich. 2. Dla potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, opisanego w pkt. 9.2 IDW, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Dla potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, opisanego w pkt. 9.3 IDW, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z opisem pkt. 9.1 IDW, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) ; 1.2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 1.3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 1.4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2. w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego w pkt. 9.2 IDW, warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 2.1. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z opisem pkt. 9.2. a) IDW. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót ujętych w wykazie muszą zawierać co najmniej: a) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty których dokumenty dotyczą, b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, c) wskazanie zakresu robót, d) wskazanie wartości (netto) robót, e) wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), f) wskazanie miejsca wykonania, g) opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt b) potwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.2. informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW - zgodnie z opisem pkt. 9.2.b) IDW. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.3. informację na temat przeciętnej liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW - zgodnie z opisem pkt. 9.2.c) IDW. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.4. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do IDW - zgodnie z opisem pkt. 9.2.d) IDW. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.5.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Są to uprawnienia kierownika budowy i kierowników robót wraz z aktualnymi zaświadczeniami potwierdzającymi przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r., Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 ze zm. ) - zgodnie z opisem pkt. 9.2.d) IDW. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.6. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW- zgodnie z opisem pkt. 9.2.e) IDW. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego w pkt 9.3. IDW, warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 3.1. rachunek zysków i strat - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - zgodnie z opisem pkt. 9.3.a) IDW. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. 3.2. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z opisem pkt. 9.3.b) IDW. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. 3.3. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - zgodnie z opisem pkt. 9.3.c) IDW. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. 4.formularz ofertowy - załącznik nr 1, 5. oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenie dla każdego z nich); 6. potwierdzenie złożenia wadium (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium zostanie wniesione z zgodnie z zasadami reprezentacji określonymi w pełnomocnictwie, o którym mowa w pkt. 10 IDW). 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: 7.1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.2. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - potwierdzające , że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. 7.3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - potwierdzające , że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. 7.4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty w zakresie pkt. 9 , ppkt. 7.1, 7.3 i 7.4 IDW powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty w zakresie pkt. 9, ppkt. 7.2 IDW, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs NBP tej waluty w stosunku do PLN z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. Taki sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. 8. pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 14.3.1 IDW.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodkan-belchatow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji WOD.-KAN. Sp. z o.o.,ul. Św. Faustyny Kowalskiej 9,kancelaria pok. 100, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, Polska,www.wodkan-belchatow.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji WOD.-KAN. Sp.z o.o. ul. Św. Faustyny Kowalskiej 9, kancelaria pok. 100, 97-400 Bełchatów,woj. łódzkie, Polska..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający będzie ubiegał się o dofinansowanie zamówienia z Funduszu Spójności na okres programowania 2007 - 2013, oś priorytetowa 1 - Gospodarka wodno-ściekowa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.