eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › organizacja i przeprowadzenie szkoleń realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-09

Zabrze: organizacja i przeprowadzenie szkoleń realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze.
Numer ogłoszenia: 147538 - 2012; data zamieszczenia: 09.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, faks 032 2777802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.zabrze.pl.pl,www.zabrze.magistrat.pl/zakładka opieka społeczna/mopr/zamówienia publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: organizacja i przeprowadzenie szkoleń realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenia pod nazwą: Kierowca wózka jezdniowego unoszonego z napędem silnikowym oraz bezpieczna obsługa-wymiana butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia dla 5-15 uczestników technolog robót wykończeniowych dla 2-7 uczestników Szkolenie Profesjonalne służby sprzątające dla 5-15 uczestników Szkolenie barman-kelner dla 5-12 uczestników Szkolenie kucharz dla 1-5 uczestników Szkolenie na pracownika ochrony - licencja 1-go dla 4-10 uczestników i 2-go stopnia dla 1-3 uczestników wraz zapewnieniem pełnego cateringu, transportu, materiałów szkoleniowych szczegółowo określonych w SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia oraz wykaz oraz wykazu realizacji usług

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia oraz zaświadczenia z urzędu skarbowego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oświadczenie dotyczące wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo parafowany wzór umowy formularz ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- zmiana osób funkcyjnych - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy; - zmiana sposobu reprezentacji - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy; - zmiana adresu siedziby jednej ze stron - z przyczyn zewnętrznych; - wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy - w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego - zmiana limitów osób - uczestników ale nie mniej niż ilość minimalna wskazana w SIWZ - zmiana miejsca realizacji zajęć; -zmiana terminu realizacji zamówienia; - wprowadzenie informacji dodatkowych związanych z nowymi wytycznymi w realizacji Projektu; - zmiana osób -kadry zapewnionej przez Wykonawcę; - w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku VAT, ;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.zabrze.pl,www.zabrze.magistrat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE UL.ROOSEVELTA 40 41-800 ZABRZE POKÓJ 216-2 PIĘTRO.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2012 godzina 09:00, miejsce: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE UL.ROOSEVELTA 40 41-800 ZABRZE POKÓJ 117 KANCELARIA-1 PIĘTRO.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt.Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kierowca wózka jezdniowego unoszonego z napędem silnikowym oraz bezpieczna obsługa-wymiana butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program powinien zawierać m.in. zagadnienia dotyczące : budowy wózka, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, czynności operatora przy obsłudze wózka przed podjęciem pracy i po jej zakończeniu, technologia robót, użytkowanie eksploatacyjne i inne. W szkoleniu/kursie weźmie udział od 5 do 15 uczestników/uczestniczek projektu systemowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Technolog robót wykończeniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program powinien zawierać m.in. zagadnienia umożliwiające praktyczne i teoretyczne przyuczenie do zawodu w zakresie prac wykończeniowych, malarskich, szpachlowania, układania glazury, terakoty, paneli, montaż sufitów podwieszanych, technologia montażu ścianek działowych itp. UCZESTNICY W szkoleniu/kursie weźmie udział od 2 do 7 uczestników/uczestniczek projektu systemowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Profesjonalne służby sprzątające.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia/kursu winien zawierać zagadnienia, które teoretycznie i praktycznie przyuczą do wykonywania zawodu w zakresie pracy z i na urządzeniach sprzątających , a więc przepisów BHP i ppoż, zasady działania maszyn sprzątających, urządzeń i przyborów sprzątających, zapoznanie i omówienie zastosowania środków czyszczących-chemicznych stosowanych di sprzątania, czyszczenia i konserwacji itp. UCZESTNICY W szkoleniu/kursie weźmie udział od 5 do 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Barman-Kelner.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program powinien zawierać m.in. zagadnienia dotyczące : zapoznania z podstawową wiedzą z zakresu zasad żywienia, technologii gastronomicznej, zasad bhp, umiejętność obsługi klienta, techniki sporządzania oraz serwowania napojów i koktajli,pracy za barem, obsługi kasy fiskalnej. UCZESTNICY W szkoleniu/kursie weźmie udział od 5 do 12 uczestników/uczestniczek projektu systemowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kucharz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program powinien zawierać m.in. zagadnienia dotyczące zasad planowania produkcji, surowce gastronomiczne, maszyny i urządzenia gastronomiczne, organizacja stanowiska pracy, minimum sanitarne, obróbka wstępna surowców, technika sporządzania dań podstawowych(zupy, przekąski, wypiek ciast, desery napoje itp.) UCZESTNICY W szkoleniu/kursie weźmie udział od 1 do 5 uczestników/uczestniczek projektu systemowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚĆ 6 - Pracownik ochrony fizycznej licencja I i II stopnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A) Pracownik ochrony fizycznej licencja I-go stopnia Program szkolenia/kursu powinien być zgodny z wymaganiami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia Dz.U.2005.145.1221 i rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i zawierać m.in.: przepisy regulujące zasady wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej, wybrane zagadnienia prawa karnego i procesowego, wykroczeń, cywilnego, pracy, elementy psychologii, etyka pracownika ochrony, ochrona osób i mienia, konwojowanie, techniczne środki zabezpieczenia mienia, wyszkolenie strzeleckie, samoobrona i techniki interwencji, Cel szkolenia: uzyskanie przez uczestników umiejętności i odpowiednich kwalifikacji umożliwiających zaliczenie z wynikiem pozytywnym egzaminu wewnętrznego oraz przygotowanie do egzaminu państwowego, zdobycie dodatkowych umiejętności, nabycie lub wzrost kwalifikacji zawodowych. UCZESTNICY W szkoleniu/kursie weźmie udział od 4 do 10 uczestników/uczestniczek projektu systemowego B) Pracownik ochrony fizycznej licencji II-go stopnia Program szkolenia/kursu powinien być zgodny z wymaganiami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia Dz.U.2005.145.1221 i rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i zawierać m.in.: przepisy regulujące zasady wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej, wybrane zagadnienia prawa karnego i procesowego, wykroczeń, cywilnego, pracy, elementy psychologii, etyka pracownika ochrony, ochrona osób i mienia, konwojowanie wartości pieniężnych, techniczne środki zabezpieczenia, wyszkolenie strzeleckie, samoobrona i techniki interwencji, zasady udzielania pomocy przedlekarskiej Cel szkolenia: uzyskanie przez uczestników umiejętności i odpowiednich kwalifikacji umożliwiających zaliczenie z wynikiem pozytywnym egzaminu wewnętrznego oraz przygotowanie do egzaminu państwowego, zdobycie dodatkowych umiejętności, nabycie lub wzrost kwalifikacji zawodowych UCZESTNICY W szkoleniu/kursie weźmie udział od 1 do 3 uczestników/uczestniczek projektu systemowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.