eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Remont wiaduktu drogowego nad torem PKP w ciągu ulic Czerwieńskiego - Dygasińskiego w Zgierzu wraz z układem drogowym (etap I - remont wiaduktu), realizowany w ramach zadania Wiadukt ulica Bolesława Czerwieńskiego wraz z przebudową układu drogowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-08

Zgierz: Remont wiaduktu drogowego nad torem PKP w ciągu ulic Czerwieńskiego - Dygasińskiego w Zgierzu wraz z układem drogowym (etap I - remont wiaduktu), realizowany w ramach zadania Wiadukt ulica Bolesława Czerwieńskiego wraz z przebudową układu drogowego
Numer ogłoszenia: 147505 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118315 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, faks 042 7143203.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wiaduktu drogowego nad torem PKP w ciągu ulic Czerwieńskiego - Dygasińskiego w Zgierzu wraz z układem drogowym (etap I - remont wiaduktu), realizowany w ramach zadania Wiadukt ulica Bolesława Czerwieńskiego wraz z przebudową układu drogowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A/ Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont wiaduktu drogowego o długości całkowitej 33,64 m nad torami PKP oraz przebudowa ulicy (47 mb) na długości wiaduktu i 3-otworowego przepustu rurowego zgodnie z projektem budowlanym: Przebudowa układu drogowego (zał. 1a) i Zagospodarowanie terenu (zał. 1b) przyjętym przez Wojewodę Łódzkiego zgłoszeniem wykonania robót budowlanych z dnia 14.03.2014r. (zał. nr 2), szczegółowymi specyfikacjami wykonania i odbioru robót (zał. nr 3) oraz aktualnie obowiązującymi przepisami. Przedmiar robót, stanowiący zał. nr 4, należy traktować jako materiał pomocniczy, nie będący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty. Szczegółowy zakres prac remontowych dla wiaduktu i dojazdów obejmuje: - rozebranie drogi w rejonie obiektu oraz zdjęcie nasypu drogowego do poziomu około 1m poniżej dołu balustrad, z odkryciem wierzchu sklepienia z obu stron górnego przegubu, - wyremontowanie sklepienia łukowego i przegubów, balustrad, bocznych ścian oporowych, skrzydełek w zakresie, który jest możliwy bez dalszego odkopywania konstrukcji, - uszczelnienie styku w zworniku sklepienia i wykonanie izolacji nad środkowym przegubem oraz na wszystkich powierzchniach odkrytych a przewidzianych do zasypania, - naprawa betonu konstrukcji przęsła i podpór zaprawami PCC i NPCC, - odtworzenie nasypu drogowego, - wykonanie nowej nawierzchni wraz z podbudową na wiadukcie z zachowaniem rzędnej niwelety nie wyżej niż obecna nawierzchnia, czyli bez wprowadzania dodatkowego obciążenia, - przebudowa dojazdów w niezbędnym zakresie oraz w połączeniu z istniejącym lub projektowanym układem drogowym, - wymiana osłon przeciwporażeniowych nad elektryczną trakcją kolejową, - odtworzenie górnej części ścianek czołowych wraz z gzymsami i balustradami na 3-otworowym przepuście rurowym, który jest usytuowany między wiaduktem a ul. Kossaków. B/ Szczególne wymagania i warunki realizacji zamówienia: 1. Przedmiot umowy należy wykonać z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. 2. Materiały, o których mowa w ust. 1 powinny odpowiadać, co do jakości, wymaganiom określonym ustawą z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (D.U. Nr 92, poz. 881) oraz wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3. Materiały z rozbiórki przydatne do ponownego wbudowania stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest po oczyszczeniu przewieźć je we wskazane przez Zamawiającego miejsce (odległość do 3 km) i tam złożyć w sposób uporządkowany. Pozostałe materiały z rozbiórki, nadmiar gruzu i gruz nieprzydatny, zanieczyszczenia - stanowią własność Wykonawcy i powinny być usunięte poza teren budowy przy przestrzeganiu ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty i obowiązki z niej wynikające. 4. Wiadukt ma nietypową konstrukcję nośną: łukowe sklepienie trójprzegubowe. Takie konstrukcje wymagają szczególnego przygotowania ekip wykonujących remont. Sklepienie nie może być przeciążone, a zwłaszcza nie może być obciążane niesymetrycznie. Pojazdy dopuszczone do ruchu po drodze przekazują obciążenie na sklepienie poprzez warstwy konstrukcji drogowej i przez nasyp, czyli równomiernie rozłożone na większą powierzchnię. Obciążenia związane z rozbiórkami i z robotami remontowymi mogą zadziałać jako siły skupione i wywołać zbyt duże naprężenia w konstrukcji łuku, a jeśli zostaną przyłożone z jednej jego strony - mogą łuk nadmiernie odkształcić i spowodować utratę stateczności konstrukcji. Dlatego do remontu jest przewidziana tylko niewielka część sklepienia, a remont ma na celu usunięcie uszkodzeń w rejonie zwornika i odpowiednie jego zabezpieczenie. 5. Odkrywanie dalszej części sklepienia uznano za zbyt trudne wykonawczo oraz ryzykowne. Błędy wykonawcze mogą być powodem zniszczenia konstrukcji. 6. Odnośnie technologii robót - należy stosować lekki sprzęt, a wykopy i nasypy wykonywać ręcznie. Nie wolno ustawiać ciężkiego sprzętu na drodze w zasięgu oddziaływania na ściany i sklepienie wiaduktu. Nie wolno przejeżdżać po wiadukcie ze zdjętą nawierzchnią drogową. 7. Przed rozpoczęciem prac budowlanych Wykonawca winien uzyskać zgodę Zakładu Linii Kolejowych w Łodzi na rozpoczęcie robót oraz przeszkolić pracowników pod względem bhp na terenie kolejowym. Uwagi dotyczące powyższego znajdują się w uzgodnieniu z Zakładem Linii Kolejowych w Łodzi zawartym w zał. nr 1b. 8. Roboty remontowe wykonywane są przy wyłączeniu obiektu z ruchu. Do robót rozbiórkowych można przystąpić po zamknięciu wiaduktu dla ruchu pieszych oraz wykonania zabezpieczeń ruchu kolejowego pod wiaduktem (na warunkach PKP). 9. Ze względu na bezpieczeństwo pracowników należy wykonać uziemienie wiaduktu, rusztowań i pomostów roboczych. 10. W celu wykonywania robót naprawczych w bezpośrednim sąsiedztwie trakcji kolejowej (do 3 m od przewodu trakcji kolejowej) należy wystąpić o wyłączenie zasilania (wyłączenie ruchu kolejowego). Wszelkie prace wymagające wyłączenia ruchu kolejowego należy wykonać w czasie nie dłuższym niż 10 dni - w okresie inwestycji PKP PLK S.A. planowanej na chwilę obecną na pierwszą połowę sierpnia 2014r. 11. Wykonawca zostanie przez Zamawiającego zwolniony z opłaty: - za zajęcie pasa kolejowego (wynajęcie terenu PKP) na czas nie dłuższy niż 10 dni w okresie inwestycji PKP PLK S.A. - wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z zajęciem pasa kolejowego wykraczające poza planowany okres 10 dni lub w terminie innym niż planowana przez PKP PLK S.A. inwestycja - czasowe wyłączenie linii kolejowej na czas nie dłuższy niż 10 dni w okresie inwestycji PKP PLK S.A. - wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z czasowym wyłączeniem linii kolejowej wykraczające poza planowany okres 10 dni lub w terminie innym niż planowana przez PKP PLK S.A. inwestycja. Na chwilę obecną PKP PLK S.A. planuje swoją inwestycję na pierwszą połowę sierpnia 2014r. - dokładny termin zostanie ustalony z 2 tygodniowym wyprzedzeniem. 12. Ruch drogowy pojazdów i pieszych zostanie wyznaczony wg organizacji ruchu opracowanej i uzgodnionej przez Wykonawcę. 13. Teren budowy należy wygrodzić, oznakować, oświetlić i zabezpieczyć przed wejściem osób postronnych. 14. Zgodne z mapą miejską i kolejową na wiadukcie nie ma urządzeń obcych, są natomiast w pasie drogowym poza wiaduktem równolegle do toru kolejowego: na poziomie drogi oraz na terenie kolejowym pod wiaduktem. Po północnej stronie wiaduktu są instalacje podziemne, które stanowią uzbrojenie ul. Kossaków, a obiekt z nimi nie koliduje. Wszelkie roboty mogą być prowadzone dopiero po ustaleniu przebiegu przewodów podziemnych i oznakowaniu w terenie istniejącego uzbrojenia. Przed przystąpieniem do robót należy powiadomić gestorów i w uzgodnieniu z ich przedstawicielami wykonać zabezpieczenie uzbrojenia na czas prowadzenia robót. 15. O zamknięciu odcinków ulicy dla ruchu kołowego należy powiadomić mieszkańców lokalnymi ogłoszeniami z 7 dniowym wyprzedzeniem. 16. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi: - geodezyjne pomiary wytyczenia i inwentaryzacji powykonawczej; - koszty prób, badań, odbiorów i innych określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 17. Wykonawca opracuje niezbędny projekt organizacji ruchu, związany z zamknięciem dróg na czas budowy, na koszt własny. 18. Wykonawca zostanie przez Zamawiającego zwolniony z opłaty za uzgodnione czasowe zajęcie pasa drogowego. 19. Zamawiający na przedmiotowe roboty ustala 5-letni okres gwarancji. UWAGA: W przypadkach opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych. Za równoważne Zamawiający uzna materiały dopuszczone do stosowania w budownictwie takie, które spełniają wymagania w stopniu nie gorszym niż określone w projekcie. Jeśli Wykonawca powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego robota budowlana spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. C/ Załączniki: 1. Projekt budowlany - zał. nr 1a i 1b, 2. Zgłoszenie przyjęte bez uwag przez Wojewodę Łódzkiego - zał. nr 2, 3. Szczegółowe specyfikacje wykonania i odbioru robót - zał. nr 3, 4. Przedmiar robót - zał. nr 4.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.21 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów drogowych 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Inżynierii Budowlanej ADOR spółka cywilna, ul. Maratońska 96 C, 94-007 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 768904,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 397462,14

  • Oferta z najniższą ceną: 397462,14 / Oferta z najwyższą ceną: 572782,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.