eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › DOSTAWA WYPOSAŻENIA I MEBLI DO PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 3 PRZY UL. RÓŻANEJ 1 W LUBANIU W RAMACH PROJEKTU PN.MODERNIZACJA PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 3 PRZY UL. RÓŻANEJ 1 W LUBANIU Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCII Część Dostawa wyposażenia kuchni II Część Dostawa mebli do szatni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-18

Lubań: DOSTAWA WYPOSAŻENIA I MEBLI DO PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 3 PRZY UL. RÓŻANEJ 1 W LUBANIU W RAMACH PROJEKTU PN.: MODERNIZACJA PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 3 PRZY UL. RÓŻANEJ 1 W LUBANIU Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI: I Część Dostawa wyposażenia kuchni II Część Dostawa mebli do szatni
Numer ogłoszenia: 147505 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Lubań , ul. 7 Dywizji 14, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 6464400, faks 075 6464405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luban.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYPOSAŻENIA I MEBLI DO PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 3 PRZY UL. RÓŻANEJ 1 W LUBANIU W RAMACH PROJEKTU PN.: MODERNIZACJA PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 3 PRZY UL. RÓŻANEJ 1 W LUBANIU Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI: I Część Dostawa wyposażenia kuchni II Część Dostawa mebli do szatni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA WYPOSAŻENIA I MEBLI DO PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 3 PRZY UL. RÓŻANEJ 1 W LUBANIU W RAMACH PROJEKTU PN.: MODERNIZACJA PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 3 PRZY UL. RÓŻANEJ 1 W LUBANIU Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, wolnych od wad, dopuszczonych do stosowania w placówkach oświatowych i placówkach zbiorowego żywienia: a) mebli i wyposażenia kuchni b) mebli do szatni dzieci przedszkolnych i żłobkowych dla Przedszkola Miejskiego Nr 3 przy ul. Różanej 1 w Lubaniu..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniające - zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie zakupu mebli i wyposażenia kuchni- nieprzekraczającego 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.14.10.00-2, 39.16.10.00-8, 39.15.12.00-7, 39.22.10.00-7, 39.71.11.00-0, 39.71.12.00-1, 39.71.13.00-2, 42.21.41.00-0, 42.21.51.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy, dla każdej części zamówienia, winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali co najmniej dwie dostawy, których przedmiotem była: dla I części zamówienia - dostawa mebli i wyposażenia gastronomicznego kuchni o wartości, co najmniej 60.000 zł brutto. dla II części zamówienia - dostawa mebli do przedszkola o wartości, co najmniej 10.000 zł brutto. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę (dla każdej części zamówienia osobno): a) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, b) dowody (poświadczenie) potwierdzające, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia winien złożyć oświadczenie, że dostawy zrealizował należycie. Ponadto ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonana w o oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    dla I części zamówienia - dostawa mebli i wyposażenia gastronomicznego kuchni o wartości, co najmniej 60.000 zł brutto. dla II części zamówienia - dostawa mebli do przedszkola o wartości, co najmniej 10.000 zł brutto.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust. 2b u.p.z.p., zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert w przypadku: 1) ograniczenia zamówienia (wyłączenie z zakresu zamówienia urządzeń lub mebli oraz zmniejszenie ilości), 2) zmiany terminu realizacji zamówienia lub jego części - na wniosek Zamawiającego, po wyrażeniu zgody Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um-luban.dolnyslask.pl/index.php?idmp=23&r=r
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Lubań Plac Lompy 1 59-800 Lubań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Wydział Inwestycji i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Lubań Plac Lompy 1 59-800 Lubań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Priorytet: 9 - Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska Działanie: 9.1 - Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wyposażenia kuchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia kuchni: 1) piec konwekcyjno-parowy elektryczny z: podstawą do pieca, kompletem pojemników gastronomicznych i urządzeniem zmiękczającym wodę - 1kpl., 2) szafa chłodnicza 700l ze stali galwanizowanej - 1 szt., 3) szafa chłodnicza 130l biała - 1szt., 4) krajalnica do wędlin i serów o wielkości noża średnica 250mm - 1szt., 5) miesiarka planetarna 20l - 1 szt., 6) mikser ręczny do 12l - 1szt., 7) mikser ręczny do 16l - 1 szt., 8) lampa owadobójcza o zasięgu 20m2 - 1 szt., 9) lampa owadobójcza o zasięgu 50m2 - 1 szt., 10) wózek 2 półkowy ze stali nierdzewnej - 1 szt., 11) wózek 3 półkowy ze stali nierdzewnej - 2 szt., 12) regał magazynowy aluminiowo-polietylenowy z 4 półkami 282x40x175 - 1 szt., 13) stół przyścienny z basenem jednokomorowym 120x60x85 -1 szt., 14) stół przyścienny z półką 100x70x85 - 1 szt., 15) stół przyścienny z półką 40x70x85 - 1 szt., 16) stół centralny z półką 150x80x85 - 1 szt., 17) stół centralny z półką, z kółkami 160x60x85 - 1 szt., 18) stół centralny z drzwiami suwanymi 150x80x85 - 1 szt., 19) szafka wisząca z drzwiami skrzydłowymi 70x30x60 - 1 szt., 20) szafka wisząca z drzwiami skrzydłowymi 90x30x60 - 2 szt., 21) stół przyścienny ze zlewem i półką gretingową 150x70x85 - 1 szt., 22) regał z półkami gretingowymi 110x50x130, z kółkami - 1 szt., 23) stół przyścienny ze zlewem dwukomorowy z drzwiami suwanymi 80x50x85 - 1 szt., 24) stół przyścienny z drzwiami suwanymi 160x50x85 - 1 szt., 25) stół przyścienny z blokiem 3 szuflad 40-45,5x60x85 - 1 szt., 26) szafka wisząca z drzwiami skrzydłowymi 160x30x60 - 1 szt.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.14.10.00-2, 39.15.12.00-7, 39.22.10.00-7, 39.71.11.00-0, 39.71.12.00-1, 39.71.13.00-2, 42.21.41.00-0, 42.21.51.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli do szatni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli do szatni: 1) szatnie 5 segmentowe zamykane, z ławeczką i półkami otwartymi (na buty - pod ławeczką i na drobne elementy dziecięcej garderoby - nad szafką zamykaną) - 20 szt.,, 2) szatnie 8-modułowe z drzwiczkami (2x4) - 3 szt., 3) szatnia 4-modułowa z drzwiczkami (2x2) - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.16.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.