eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie kompleksowych napraw pojazdów uszkodzonych w wyniku zdarzeń drogowych oraz wykonywanie innych napraw blacharsko-lakierniczych w pojazdach służbowych Policji będących w użytkowaniu KWP w Szczecinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-20

Szczecin: Wykonanie kompleksowych napraw pojazdów uszkodzonych w wyniku zdarzeń drogowych oraz wykonywanie innych napraw blacharsko-lakierniczych w pojazdach służbowych Policji będących w użytkowaniu KWP w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 147496 - 2016; data zamieszczenia: 20.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154501 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowych napraw pojazdów uszkodzonych w wyniku zdarzeń drogowych oraz wykonywanie innych napraw blacharsko-lakierniczych w pojazdach służbowych Policji będących w użytkowaniu KWP w Szczecinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowych napraw pojazdów uszkodzonych w wyniku zdarzeń drogowych oraz wykonywanie innych napraw blacharsko-lakierniczych w pojazdach służbowych Policji będących w użytkowaniu KWP w Szczecinie. Zamawiający wymaga, aby warsztat wykonujący przedmiot zamówienia, do którego za każdym razem będą dostarczane i odbierane pojazdy położony był nie dalej niż 25 km od siedziby Wydziału Transportu KWP w Szczecinie - Stacja Obsługi Samochodów przy ul. Krakusa i Wandy 11 w Koszalinie. Wykonawca zobligowany jest wskazać odległość i miejsce świadczenia usługi (lokalizacji warsztatu) . 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania odnośnie wykonania usługi, warunków gwarancji i płatności został zawarty we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do siwz. 4. W przypadku napraw gotówkowych cenę za 1 roboczogodzinę ( jest to jedna stała stawka, stosowana zarówno do prac blacharsko-lakierniczych, mechanicznych, elektromechanicznych) należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty oraz w celu realizacji umowy zgodnie z zaoferowaną stawką za 1 roboczogodzinę. Zamawiający będzie badał ekonomiczność złożonej oferty i w przypadku, gdy Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę wskaże wartość 1 rbh w wysokości wyższej niż 60,00 zł. brutto, Zamawiający uzna, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Określona ilość roboczogodzin jest wielkością szacunkową, która w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 5. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia musi dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonania usług objętych przedmiotem zamówienia, w tym minimum: 1) 1 osobą posiadającą kwalifikacje mechanika samochodowego, 2) 1 osobą posiadającą kwalifikacje elektryka samochodowego (elektromechanika), 3) 2 osobami posiadającymi kwalifikacje lakiernika, 4) 2 osobami posiadającymi kwalifikacje blacharza 6. W oparciu o wcześniejsze naprawy Wykonawca informuje, że ok 90% wszystkich roboczogodzin stanowiły prace blacharsko-lakiernicze. 7. W przypadku napraw bezgotówkowych, całkowitego rozliczenia szkody za wykonanie kompleksowej usługi, dokona Wykonawca z towarzystwem ubezpieczeniowym, bez pośrednictwa Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przed zawarciem umowy aktualnej, opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł. Z polisy ubezpieczeniowej lub wniosku jednoznacznie musi wynikać jaka działalność została zgłoszona i objęta ubezpieczeniem. Jeśli Wykonawca przy wykonaniu zamówienia będzie korzystał z podwykonawców wówczas polisa ubezpieczeniowa Wykonawcy musi obejmować odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez tych podwykonawców. Jeżeli fakt opłacenia składki nie wynika z przedstawionej polisy należy załączyć dokument potwierdzający dokonanie wpłaty. 9. Pozostałe wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia, w tym warunki rozliczania i płatności za przedmiot zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 7 do siwz. 10. Podwykonawcy: W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienia bez udziału podwykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U.JARO SERWIS Piotr Jaroszak, ul. Lniana 33, 75-213 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156097,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 192000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 192000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 192000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.