eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Przebudowa zaplecza sanitarnego sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej Nr 7 przy ul. Daszyńskiego 11

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Głogów: Przebudowa zaplecza sanitarnego sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej Nr 7 przy ul. Daszyńskiego 11
Numer ogłoszenia: 147491 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 7 w Głogowie, ul. Ignacego Daszyńskiego 11, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 726 56 36, fax 0-76 726 56 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.sbip.pl/sp7

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa zaplecza sanitarnego sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej Nr 7 przy ul. Daszyńskiego 11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa zaplecza sanitarnego sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej Nr 7 przy ul. Daszyńskiego 11. Zakres zamówienia obejmuje: roboty rozbiórkowe, murarskie, izolacyjne, tynkarskie, okładzinowe, posadzkarskie, roboty instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych. Szczegółowy zakres zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, które są załącznikami do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustalił wadium w wysokości 1400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2) Złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót ogólnobudowlanych, robót instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Wykaz narzędzi i urządzeń potwierdzających dysponowanie potencjałem technicznym. 5) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykonania zamówienia, wymagane jest dysponowanie osobami z uprawnieniami w zakresie robót ogólnobudowlanych, instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych. Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz ważną na dzień składnia ofert kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 6) Złożenie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia. 7) Złożenie informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 100 000,00 zł lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 100 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 2 do SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4. Wykaz wykonanych robót potwierdzający doświadczenie zawodowe Wykonawcy (załącznik Nr 3 do SIWZ). 5. Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe Wykonawcy. 6. Wykaz narzędzi i urządzeń potwierdzających dysponowanie potencjałem technicznym (załącznik Nr 4 do SIWZ). 7. Wykaz osób i podmiotów uczestniczących w wykonaniu zamówienia (załącznik Nr 5 do SIWZ). 8. Dokumenty potwierdzające wymagane uprawnienia Wykonawcy. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia OC. 10. Informacja z banku potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej. 11. Wykaz podwykonawców (załącznik Nr 6 do SIWZ). 12. Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową - sporządzony w oparciu o załączony przedmiar robót. 13. Harmonogram rzeczowo-finansowy w układzie miesięcznym. 14. Dowód wniesienia wadium. 15. Protokół z wizji terenu. UWAGA! Podane przy poszczególnych pozycjach przedmiaru numery katalogów mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca ma prawo stosować przy wycenie poszczególnych pozycji przedmiaru własną kalkulację.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.sbip.pl/sp7

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 7 w Głogowie, ul. Daszyńskiego 11, 67-200 Głogów - sekretariat, pokój 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 7 w Głogowie, ul. Daszyńskiego 11, 67-200 Głogów - sekretariat, pokój 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.