Ogłoszenie z dnia 2017-01-26
Ogłoszenie nr 14747 - 2017 z dnia 2017-01-26 r.
Międzyrzecz: Usługa odśnieżania chodników ulicznych, alejek stanowiących własność Gminy Międzyrzecz w Międzyrzeczu z powierzchni 22027,60 m2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, krajowy numer identyfikacyjny
21096684600000, ul.
ul. Rynek
1,
66300
Międzyrzecz, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
957 426 930, faks
957 426 979, e-mail
zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.miedzyrzecz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa odśnieżania chodników ulicznych, alejek stanowiących własność Gminy Międzyrzecz w Międzyrzeczu z powierzchni 22027,60 m2
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WRG.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odśnieżanie chodników ulicznych, alejek stanowiących własność Gminy Międzyrzecz w Międzyrzeczu z powierzchni 22027,60 m2.Zakres zamówienia dotyczy utrzymania ciągłej drożności ciągów pieszych w miejscowości Międzyrzecz i obejmuje: 1) odśnieżanie chodnika na całej długości i szerokości z uwzględnieniem ograniczeń wynikających z odkładania się śniegu w wyniku odśnieżania lub posypywania materiałem uszorstniajacym w zależności od warunków atmosferycznych, 2) posypywanie piaskiem ciągów pieszych zlokalizowanych na mostach, kładkach po uprzednim ich odśnieżeniu oraz po wystąpieniu śliskości. Zamawiający każdorazowo pisemnie, telefonicznie bądź e-mailem powiadomi Wykonawcę o konieczności odśnieżania, posypywania chodników i alejek.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT46296.30 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 50000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 t.j. z późn. zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Do dnia zawarcia umowy mimo dwukrotnego przeprowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego nie udało się wyłonić Wykonawcy, gdyż oba postępowania zostały unieważnione. Gmina ogłosiła kolejne postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego. W związku z panującymi warunkami atmosferycznymi (opady śniegu, gołoledź) konieczne było zawarcie umowy z Wykonawcą realizującym prace w zakresie odśnieżania i posypywania materiałem uszorstniającym chodników stanowiących własność Gminy Międzyrzecz na terenie miasta. Bezpieczeństwo mieszańców jest priorytetem dla Gminy Międzyrzecz, dlatego pozostawienie miasta bez odśnieżania, udrożniania ciągów pieszych jest niedopuszczalne, zwłaszcza przy obiektach użyteczności publicznej (szpitale, urzędy), przy szkołach, przedszkolach czy wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych miasta. Dlatego konieczne było zawarcie umowy z Wykonawcą, który do czasu wyłonienia Wykonawcy prac w drodze przetargowej, będzie realizował usługę.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.