eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › zakup i dostarczanie zestawów jednorazowego użytku do wstrzykiwaczy kontrastu do badań metodą rezonansu magnetycznego Znak sprawyK.C.O. PN 41 2016)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-20

Katowice: zakup i dostarczanie zestawów jednorazowego użytku do wstrzykiwaczy kontrastu do badań metodą rezonansu magnetycznego Znak sprawy: K.C.O. PN 41 2016)
Numer ogłoszenia: 147476 - 2016; data zamieszczenia: 20.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103159 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katowickie Centrum Onkologii, ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2514533, faks 32 2514533.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostarczanie zestawów jednorazowego użytku do wstrzykiwaczy kontrastu do badań metodą rezonansu magnetycznego Znak sprawy: K.C.O. PN 41 2016).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie zestawów jednorazowego użytku do wstrzykiwaczy kontrastu do badań metodą rezonansu magnetycznego, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ - Oferta Cenowa. 1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie zestawów jednorazowego użytku do wstrzykiwacza kontrastu, sukcesywne dostawy przez cały okres obowiązywania umowy na podstawie zamówień składanych do Wykonawcy przy pomocy faksu. 2. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego przy pomocy faksu. 3. Wykonawca gwarantuje niezmienność cen brutto na oferowany asortyment przez cały okres obowiązywania umowy. 4. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu Zamawiającego. 5. Wykonawca musi zagwarantować dostępność oferowanego towaru przez cały okres obowiązywania umowy. 6. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru. 7. Wykonawca gwarantuje dostawę towaru z terminem ważności nie krótszym niż 6 miesięcy liczonym od daty dostawy, jakościowo odpowiadającym wymogom, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowywanie. 8. Wykonawca gwarantuje dostawę towaru posiadającego stosowne dopuszczenie do obrotu na terenie kraju. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych ani częściowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert: - równoważnych, na zasadach określonych w SIWZ. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem Medrad Spectris Solaris EP o takich samych parametrach jak oryginał. Na produkt równoważny Wykonawca musi przedłożyć oświadczenie producenta wstrzykiwaczy Medard użytkowanych przez Zamawiającego lub autoryzowanego serwisu producenta o kompatybilności oferowanego wyrobu z wstrzykiwaczami posiadanymi przez Zamawiającego i ponoszeniu wszelkiej odpowiedzialności za oferowany produkt. Miejsce realizacji dostaw Katowickie Centrum Onkologii - Apteka ul. Raciborska 27, 40-074 Katowice Termin realizacji zamówienia Termin realizacji zamówienia: przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do czasu wyczerpania wartości umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20 - Zestawy medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Salus International Sp. z o.o., Ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80870,40

  • Oferta z najniższą ceną: 80870,40 / Oferta z najwyższą ceną: 80870,40

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.