eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywna dostawa druków dla jednostek UDT - znak sprawy ZP-AP-78/15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-21

Warszawa: Sukcesywna dostawa druków dla jednostek UDT - znak sprawy ZP-AP-78/15
Numer ogłoszenia: 14742 - 2016; data zamieszczenia: 21.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego , ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa druków dla jednostek UDT - znak sprawy ZP-AP-78/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę druków dla jednostek UDT. Opis przedmiotu zamówienia zawiera: -Załącznik nr 7 do SIWZ - formularz cenowy wraz z wyszczególnieniem opisu(charakterystyki) poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia i ich ilości; -Załącznik nr 8 do SIWZ - wzór umowy; -Załącznik nr 9 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych/ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. dostawa druków o wartości nie mniejszej niż 125 000,00 zł brutto (każda). Przez dostawę Zamawiający rozumie wykonanie jej na podstawie jednej umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje dostawę (dostawy okresowe lub ciągłe) wartość jej realizacji, na dzień składania ofert, musi wynosić co najmniej 125 000,00 zł brutto. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: -przynajmniej jeden musi wykazać co najmniej dwie dostawy stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia, tj. dostawa druków o wartości nie mniejszej niż 125 000,00 zł brutto (każda), wykonywane/wykonane na podstawie jednej umowy lub - warunek może zostać spełniony łącznie, tzn.: spośród Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przynajmniej dwóch musi wykazać, co najmniej jedną dostawą odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. dostawa druków o wartości nie mniejszej niż 125 000,00 zł brutto, wykonaną/wykonywaną na podstawie jednej umowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych/ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. dostawa druków o wartości nie mniejszej niż 125 000,00 zł brutto (każda). Przez dostawę Zamawiający rozumie wykonanie jej na podstawie jednej umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje dostawę (dostawy okresowe lub ciągłe) wartość jej realizacji, na dzień składania ofert, musi wynosić co najmniej 125 000,00 zł brutto. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: - przynajmniej jeden musi wykazać co najmniej dwie dostawy stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia, tj. dostawa druków o wartości nie mniejszej niż 125 000,00 zł brutto (każda), wykonywane/wykonane na podstawie jednej umowy lub - warunek może zostać spełniony łącznie, tzn.: spośród Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przynajmniej dwóch musi wykazać, co najmniej jedną dostawą odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. dostawa druków o wartości nie mniejszej niż 125 000,00 zł brutto, wykonaną/wykonywaną na podstawie jednej umowy.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz oferty (wypełniony i podpisany) - wzór Załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Formularz cenowy (wypełniony i podpisany) - wzór Załącznik nr 7 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach: a)zmiany ilości poszczególnych rodzajów druków, tj. ilości mogą zostać zwiększone powyżej 15% od ich początkowej ilości, pod warunkiem, że dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto umowy; b)wystąpienia zdarzeń siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; w takiej sytuacji zmianie może ulec np. zakres przedmiotu zamówienia oraz termin realizacji dostaw; c)zmiany lokalizacji jednostki UDT lub dodania nowej jednostki do Wykazu jednostek UDT w ramach limitów wskazanych w Załącznikach nr 1 do umowy; w takiej sytuacji zmianie może ulec miejsce realizacji dostaw; d)zmiany Księgi Identyfikacji Wizualnej Urzędu Dozoru Technicznego lub zmiany logotypu, która będzie miała wpływ na realizacje zamówienia i cenę; w takiej sytuacji zmianie mogą podlegać ceny jednostkowe. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zestawienie kosztów, które poniesie na wykonanie nowych projektów druków i ich wykonanie. e)w przypadku wprowadzenia podwykonawcy - w takiej sytuacji umowa podlega aneksowaniu w zakresie zapisów odnoszących się do podwykonawstwa, zgodnie z poniższymi wymaganiami Zamawiającego; 1)Zamawiający dopuszcza wykonanie prac przez Wykonawcę przy współudziale podwykonawcy. 2)Wykonawca odpowiada przed Zamawiającym za wszelkie działania i zaniechania swoje i swojego podwykonawcy oraz ponosi pełną odpowiedzialność za swoich pracowników i pracowników podwykonawcy. 3)Podwykonawcy muszą posiadać uprawnienie do wykonywania zleconej części prac. 4)Wykonawca zapewni, aby wszystkie umowy z podwykonawcami zostały sporządzone na piśmie i na wezwanie Zamawiającego przekaże mu kopie każdej z tych umów. 5)Wykonawca odpowiada za działania, zaniechania, zaniedbania i uchybienia każdego podwykonawcy tak, jakby to były działania, zaniechania, zaniedbania i uchybienia jego własnych pracowników lub przedstawicieli. 6)Wykonawca zobowiązany jest pisemnie poinformować podwykonawców o warunkach niniejszej umowy. 7)Nie zastosowanie się Wykonawcy do wymogów wynikających z postanowień umowy zawartych w ust. 1 - 6, upoważnia Zamawiającego do podjęcia wszelkich niezbędnych działań w celu wyegzekwowania od Wykonawcy i wszystkich podwykonawców ustaleń danej umowy, aż do odstąpienia od umowy z Wykonawcą z winy Wykonawcy włącznie. f)w przypadku rezygnacji z podwykonawcy (dotyczy Wykonawcy, który przy wykonywaniu zamówienia powierzył podwykonawcy realizacje części zamówienia) - w takiej sytuacji z umowy zostaną usunięte zapisy § 11 umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. Uwaga: Jeżeli rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy. Zmiany umowy, które nie wymagają aneksu do umowy: - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji umowy - Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego. - zmiana osób odpowiedzialnych za realizacje przedmiotu umowy. - zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w trakcie realizacji zamówienia - obowiązująca będzie stawka podatku VAT właściwa na dzień powstania obowiązku podatkowego, z zastrzeżeniem, że kwota wynagrodzenia netto nie ulegnie zmianie, a jedynie odpowiedniej zmianie ulegnie kwota podatku VAT i kwota brutto

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl, zakładka: O nas > Zamówienia publiczne i sprzedaż majątku> Zamówienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.udt.gov.pl - bezpłatnie lub odpłatnie w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Szcześliwickiej 34, cena: 0,50 zł za stronę formatu A4..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, pokój nr 2 - KANCELARIA UDT..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Termin realizacji zamówienia: Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do dnia wykorzystania kwoty, o której mowa w § 8 ust. 2, jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2016 r. 2. Termin płatności - tj. 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej pod względem formalnym i rachunkowym faktury VAT wraz z protokołem odbioru. Za datę zapłaty przyjmuje się datę obciążenia rachunku Zamawiającego. 3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców, którzy w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszyli obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawcy w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonali lub nienależycie wykonali zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców, którzy udowodnią, że podjęli konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawili szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązali się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.