eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczółki › Przebudowa dróg gminnychul. M. Rataja, ul. Topolowej, ul. Łąkowej i ul. Klonowej w Pszczółkach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-03

Pszczółki: Przebudowa dróg gminnych: ul. M. Rataja, ul. Topolowej, ul. Łąkowej i ul. Klonowej w Pszczółkach.
Numer ogłoszenia: 147427 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pszczółki , ul. Pomorska 18, 83-032 Pszczółki, woj. pomorskie, tel. 058 6839128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych: ul. M. Rataja, ul. Topolowej, ul. Łąkowej i ul. Klonowej w Pszczółkach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje przebudowę: - ul. M. Rataja km 0+000 do , 0+363,68 wraz z sięgaczem km 0+000 do 0+085,04 oraz łącznikiem ul. M. Rataja - ul. Topolowa, km 0+ 000 do 0+107,92, - ul. Topolowej (wraz z łącznikiem) km 0+000 do 0+305,35, - ul. Łąkowej km 0+000 do 0+468,50, wraz z sięgaczem km 0+000 do 0+056,71 oraz parkingiem na 27 miejsc postojowych , - ul. Klonowej 0+000 do 0+080,71. Nawierzchnię drogi należy wykonać z kostki betonowej szarej o grubości 8 cm, chodniki z kostki betonowej granatowej o grubości 6 cm, wjazdy z kostki betonowej czerwonej o grubości 8 cm, pasy pieszo-jezdne z kostki betonowej szarej o grubości 8 cm. Zakres robót obejmuje następujące branże: drogową - w zakresie przebudowy nawierzchni ulic, mostową - w zakresie przebudowy przepustów, instalacyjną - w zakresie przebudowy i zabezpieczenia istniejących gazociągów, energetyczną - w zakresie budowy linii kablowej, montażu kompletnych słupów oświetleniowych, wymianie słupów linii napowietrznej nn, przełożeniu kabli SN i nn oraz przesunięciu oświetlenia w ul. Rataja i Łąkowej zgodnie z dokumentacją projektową. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) wykonanie wjazdów na dz. nr 382 , 404/18 i 408/4 z kostki betonowej typu Polbruk, koloru czerwonego, grubości 8 cm ułożonej na podsypce piaskowo cementowo - piaskowej, na łącznej powierzchni ok.230 m2 (na podbudowie z kruszywa o grubości 40 cm), 2) remont nawierzchni dróg gminnych, polegający na ułożeniu na podsypce piaskowej, nawierzchni tymczasowych z materiałów w postaci płyt drogowych 3,0x1,5 oraz płyt typu YOMBO, pochodzących z rozbiórki, w tym: - wykonanie w ul. Kasztanowej (działka nr 412/16) nawierzchni z płyt YOMBO, na odcinku o długości ok. 220 m i szerokości 4 m wraz z ułożeniem wjazdów do granic poszczególnych posesji, - wykonanie nawierzchni z płyt drogowych: a) na ul. Rataja, dz. nr 496, od zakończenia robót drogowych objętych dokumentacja projektową do skrzyżowania z ul. Piłsudskiego i Olchową, na odcinku ok. 130m szerokość nawierzchni 4,5m, b) na dz. nr 405/69 (wzdłuż rowu melioracyjnego), na odcinku długości ok. 230 m i szerokości 4,5m. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w terenie zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, w związku z czym Wykonawca winien zapewnić w trakcie realizacji budowy możliwość dojazdu do poszczególnych posesji. W pasach drogowych ulic przeznaczonych do przebudowy znajdują się sieci uzbrojenia podziemnego branży sanitarnej, energetycznej i gazowej. Ułożone z materiałów rozbiórkowych drogi będą wykorzystywane jako ciągi komunikacyjne - objazdowe na czas prowadzonych robót. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić i uzgodnić z Zamawiającym projekt organizacji ruchu na czas prowadzonej budowy. Zamawiający wymaga, aby materiały oraz urządzenia zastosowane przy wykonaniu przedmiotu zamówienia były zgodne z dokumentacją lub równoważne oraz spełniały parametry opisane w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji wykonania i odbioru robót. Kompletna dokumentacja projektowa obiektu jest dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 14, w godz. 9-15, od poniedziałku do piątku. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych, będącymi załącznikiem do SIWZ, pozwoleniem na budowę, sztuką budowlaną oraz przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. Z 2006 r. Nr 156, poz. 1118). Załączony do specyfikacji przedmiar należy traktować pomocniczo, nie stanowi on podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 80.00000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia, 2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 3) w ciągu ostatnich 5 lat wykonali 2 zadania o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, 4) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 5) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy, w specjalności drogowej, posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi, 6) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową pozwalające na sfinansowanie przedmiotu zamówienia w wysokości 100%, 7) nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawcy składający ofertę wspólnie muszą; a)ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) spełniać wspólnie warunki określone w pkt. 1. podpunkty 1, 3, 4, 5, 6, c) spełniać każdy z osobna warunek określony w pkt. 1. podpunkty 2, 7, d) zawrzeć umowę regulującą współpracę podmiotów. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków metodą spełnia / nie spełnia oraz na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę Wykonawcy składa się wypełniony i podpisany druk OFERTA, wg wzoru znajdującego się w części II SIWZ, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do OFERTY oraz następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 3) wykaz dwóch wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 4) oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (załącznik do OFERTY) lub przedstawienie pisemnego zobowiązania potwierdzającego udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia od innych podmiotów, 5) wskazanie osoby mającej pełnić obowiązki kierownika budowy z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia oraz wykaz robót odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia przy których pełniła ona obowiązki kierownika robót lub obowiązki kierownika budowy, 6) oświadczenie Wykonawcy, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową pozwalające na sfinansowanie przedmiotu zamówienia w wysokości 100% (załącznik do OFERTY), 7) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik do OFERTY), 8) w przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wraz z umową regulującą współpracę Wykonawców. 2. Dokumenty złożone przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia będą rozpatrywane łącznie, z wyjątkiem pkt. 1 ppkt. 1), 2),78). 3. Zamawiający żąda, aby przedstawione dokumenty były sporządzone w języku polskim, w oryginale lub formie kserokopii poświadczonej, na każdej stronie, za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę. 4. Wykonawcy składający ofertę wspólną będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. 5. Zamawiający może w ramach solidarnej odpowiedzialności żądać wykonania umowy od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pszczolki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, 83-032 Pszczółki ul. Pomorska 18, sekretariat - pokój nr 1..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, 83-032 Pszczółki ul. Pomorska 18, sekretariat - pokój nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.