eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Remont pomieszczeń Bursy Szkolnej przy ul. Dobrej 3 w Białymstoku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-08

Białystok: Remont pomieszczeń Bursy Szkolnej przy ul. Dobrej 3 w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 147407 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126661 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bursa Szkolna, ul. Dobra 3, 15-034 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 7326 989, faks 85 740 62 82.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń Bursy Szkolnej przy ul. Dobrej 3 w Białymstoku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: - wymiana szaf zabudowanych w pokojach wraz z uzupełnieniem tynków na ścianach i stropie -odnowienie pomieszczeń sekretariatu i pokoju dyrektora poprzez odmalowanie ścian i sufitów wraz z przygotowaniem podłoża (szpachlowanie nierówności, montaż narożników aluminiowych, wymianę wykładziny podłogowych i grzejników, uzupełnieniu instalacji oświetleniowej, odnowieniu parapetów ). - wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych do kuchni Pokoje. - zabezpieczenie podłóg folią i rozebranie ścianek działowych, - uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych, - wykonanie gładzi wewnętrznych gipsowych jednowarstwowych, - dwukrotne malowanie i uzupełnienie posadzki cementowej, - Montaż szaf zabudowanych systemowych z drzwiami przesuwnymi w pokojach 4-osobowych. Każda szafa posiada 4 drzwi z których dwa są wykonane w 1/3 części z lustrem podklejanym folią oraz przegrody dla czterech osób. (Wyjątek stanowi pokój nr 104* - gdzie szafa posiada 3 drzwi z których jedne są wykonane w 1/3 części z lustrem). Materiały zastosowane do budowy szafy to: -płyta w części widocznej dąb nagano 18 mm -płyta wewnątrz szafy biała 18 mm -profil multi omega z szczotką wpuszczaną ,stal szczotkowana -profil H szeroki [łącznik szkła z płytą]stal szczotkowana -tor dolny i górny, oraz wózki dolne i górne firmy dilap market lub równej jakości -drążek na uprania średnica 25mm w każdej części drzwiowej -plecy szafy będą wykonane z hdf 3 mm w kolorze białym. Pokój dyrektora i sekretariat. - szpachlowanie nierówności, montaż narożników aluminiowych, wymianę wykładziny podłogowych i grzejników, uzupełnieniu instalacji oświetleniowej, odnowieniu parapetów, - przygotowanie podłoża i montaż opraw świetlówkowych - demontaż grzejników żeliwnych i montaż grzejników stalowych dwupłytowych Wymiana drzwi do kuchni. - wykucie z muru krat drzwiowych i ościeżnic drewnianych, - wykonanie tynków zewnętrznych zwykłych i wewnętrznych gładzi gipsowych jednowarstwowych wraz z dwukrotnym malowaniem, - przeniesienie dzwonka gong 230V, - montaż drzwi przymykowych aluminiowych, antywłamaniowych, ciepłe prawe, 1,5 skrzydła pełne z naświetleniem górnym z funkcją otwierania, skrzydło o szer. min. 90 cm w świetle, samozamykacz...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • B.R.T. Stanisław Kuprianowicz, ul. Gen. Józefa Bema 99/65, 15-370 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85994,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85994,89

  • Oferta z najniższą ceną: 85994,89 / Oferta z najwyższą ceną: 108514,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.